Analiza jakości gry w windzie – Collegium Da Vinci Poznań

Analiza jakości gry w windzie

„Elevator pitch” Twojej gry i na co najbardziej zwrócić uwagę. Grudniowe Interakcje z Martą Adamską z GOG.COM.

Analiza jakości gry w windzie

Data

11.12.2020

Godzina

18:00 - 19:30

Miejsce

Platforma ZOOM

Bilety

Bilety nie obowiązują

Podziel się

W jaki sposób będzie oceniana Twoja gra, pod kątem jej potencjału sprzedażowego? Co jest żółtą a co już czerwoną flagą? Dlaczego wizja jest ważniejsza od aspektu graficznego? Co tak naprawdę sprzedajesz swoją grą? Jak ocenia się gry? Na te i wiele innych pytań postara się odpowiedzieć Marta Adamska, bazując na swoim 5-letnim doświadczeniu w dziale business development (aka content acquisition) w GOG.COM, gdzie zostało wydanych ok. 3 000 gier, a omówionych co najmniej 4 razy tyle.

Wydział Informatyki i Komunikacji Wizualnej CDV zaprasza na webinar pt. Analiza jakości gry w windzie/“elevator pitch” Twojej gry i na co najbardziej zwrócić uwagę, organizowany w ramach cyklu INTERAKCJE w CDV – z aktywnymi przedstawicielami branży mediów interaktywnych, w tym gier komputerowych i video.

Tym razem skupimy się na nie tylko na aspektach praktycznych i „idealnych” formatkach pitch’a, trailera czy storyboard’u, ale również na aspektach miękkich i komunikacyjnych i w jaki sposób przekazać co tak naprawdę masz na myśli, co jest zbędne a co kluczowe.

Zapraszamy 11 grudnia (piątek) o godz. 18:00

Spotkanie jest bezpłatne, dostępne na platformie ZOOM. Patronem medialnym cyklu INTERAKCJE jest miesięcznik PIXEL – prowadzący serwis PIXELPOST.PL

Meeting ID: 934 0229 4742
Passcode: TWW0dC

Prelegentka

Marta Adamska

Od 5 lat jest częścią działu rozwoju biznesu w GOG.com; zespół ten głównie zajmuje się negocjacjami z deweloperami i wydawcami gier oraz doborze gier do katalogu GOG.com, ale projektowo również nawiązuje strategiczne współpracę b2b z innymi firmami. Podczas współpracy z GOG.COM pracowała z ponad 700 firmami z międzynarodowego świata gier, dzięki czemu rozumie potrzeby i problemy zarówno małych zespołów, jak i wielkich korporacji, dzięki czemu jest w stanie ocenić, komu na czym tak naprawdę zależy.