Zrównoważone zarządzanie i ESG Studia I stopnia - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Zrównoważone zarządzanie i ESG

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2547 stacjonarne
1917 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Klaudia Młoda-Brylewska
Ambasadorka kierunku Zrównoważone zarządzanie i ESG
image

Poznaj kierunek

Zrównoważone zarządzanie i ESG to nowoczesny kierunek, który powstał w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. Kierunek łączy wiele obszarów: zarządzanie, ekonomię, finanse, prawo, ekologię i ochronę środowiska. Daje wiedzę z zakresu raportowania niefinansowego. Zapoznaje z najnowszymi technologiami w zarządzaniu ESG, w tym z narzędziami sztucznej inteligencji, analizy danych i cyberbezpieczeństwa. Rozwija kompetencje społeczne, takie jak zdolności negocjacyjne, praca zespołowa i komunikacja międzykulturowa. Absolwenci kierunku będą przygotowani do kreowania i implementowania strategii zrównoważonego rozwoju w organizacjach różnego typu, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym.

Czego się nauczysz

  • kreować i implementować strategie zrównoważonego rozwoju w organizacjach
  • tworzyć komunikację marki w zakresie ESG
  • analizować dane środowiskowe i finansowe
  • zarządzać zrównoważonymi projektami
  • prowadzić analizę cyklu życia produktów
  • zarządzać ryzykiem ESG
  • wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji na potrzeby ESG
  • tworzyć raporty zgodne z CSRD i ESRS
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w korporacjach, małych i średnich przedsiębiorstwach
  • w parkach i firmach technologicznych
  • w firmach z branży produkcyjnej i energetycznej
  • w agencjach marketingowych
  • w firmach konsultingowych
  • w instytucjach pożytku publicznego i edukacyjnych
  • w firmach projektujących strony internetowe
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • masz duszę społecznika
  • lubisz pracować w zespole
  • masz umiejętności komunikacyjne i przywódcze
  • interesujesz się ekologią
  • śledzisz globalne trendy związane z ochroną środowiska
  • potrafisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski
  • działasz w organizacjach lub projektach związanych z ochroną środowiska

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci i studentki tego kierunku:

 

  • Liceum | menadżerski
  • Liceum | geo-ang-polski
  • Liceum | mat-fiz
  • Liceum | humanistyczny
  • Technikum | ekonomia
  • Liceum | historyczno-prawnicza
  • Technikum | organizacja reklamy
  • Liceum | media
  • Technikum | fotografia i multimedia

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Jak wygląda program studiów

Tydzień integracyjny

semestr 1

25 godzin stacjonarnie

15 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć i aktywności stworzony po to, byś z łatwością zaadaptował(a) się w nowym środowisku. Dzięki niemu już na starcie dowiesz się wszystkiego, co każdy student i studentka o studiowaniu wiedzieć powinni. Odkryjesz, jak działa uczelnia wyższa, nauczysz się czytać program studiów, zapamiętasz, co gdzie jest w budynku. Przełamiesz lody z nowymi kolegami i koleżankami z kierunku, a na rozgrzewkę wykonasz pierwszy zespołowy projekt. Kolokwium, ECTS, seminarium, rektorat, dziekanka – te słowa już na stałe wejdą do Twojego słownika.

image

Testy predyspozycji

semestr 1-2

2 badania indywidualne

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony(-a) w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony(-a) opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Moduły kierunkowe

semestr 1-6

805 godzin stacjonarnie

505 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student i studentka danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do projektowania własnej edukacji i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Podstawy zrównoważonego rozwoju i ESG
  • Społeczny wymiar zrównoważonego zarządzania i etyka biznesu
  • Ekologiczne aspekty zrównoważonego zarządzania
  • Regulacje prawne w obszarze zrównoważonego zarządzania
  • Ekonomiczne aspekty zrównoważonego rozwoju
  • Zrównoważony produkt, usługa i rozwiązanie z wykorzystaniem AI
  • Aspekty społeczne w łańcuchu wartości
  • Wdrażanie i komunikacja  ESG w organizacji
  • Tworzenie strategii przedsiębiorstwa z perspektywy ESG
  • Podstawy zrównoważonego zarządzania projektami
  • Marketing ESG od greenwashingu do zrównoważonej komunikacji
  • Jakość, środowisko i bezpieczeństwo w zrównoważonym zarządzaniu
  • Raportowanie zrównoważonego rozwoju zgodne z CSRD i ESRS
  • Zrównoważone projektowanie
  • Odpowiedzialność środowiskowa przedsiębiorstw
  • Proseminarium
  • Seminarium dyplomowe

Moduły do wyboru

semestr 1-6

500 godzin stacjonarnie

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

Pamiętaj: w każdym roku akademickim lista dostępnych modułów jest nieco inna. Modyfikujemy ją dla naszych studentów i studentek, reagując na popularność wybieranych przez nich przedmiotów oraz zmieniające się trendy rynkowe.

 

Moduły wybierane przez studentów i studentki w poprzednich latach:

  • Optimized e-marketing
  • Ekonomia
  • PR management
  • Skuteczność w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Odpornosć psychiczna w biznesie (e-learning)

Kompetencje przyszłości 

Nasz model kształcenia, oprócz rozwijania ważnych umiejętności zawodowych związanych ze studiowanym kierunkiem i branżą, kładzie olbrzymi nacisk na zdobywanie kompetencji przyszłości – kluczowych dla osiągnięcia sukcesu zawodowego na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy. Dzięki angażującej i bardzo praktycznej formie zajęć, opartej na poszukiwaniu rozwiązań i wdrażaniu pomysłów będziesz na co dzień trenować takie umiejętności, jak krytyczne myślenie, kreatywność, innowacyjność, efektywna współpraca w zespole, komunikacja, zdolność adaptacji. Dzięki temu wejdziesz na rynek pracy nie tylko z solidnym przygotowaniem merytorycznym, ale także z zestawem cenionych przez pracodawców umiejętności, które zapewnią Ci pewny start w karierze i otworzą drzwi do wielu możliwości zawodowych.

image

Praktyki zawodowe

semestr 2-6

961 godzin

Niezbędna część edukacyjnego doświadczenia każdego studenta i studentki naszej uczelni. W ich zdobyciu pomoże Ci uczelniane Biuro Karier, które ułatwi Ci kontakt ze współpracującymi z uczelnią firmami. Dzięki praktykom zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. Wykorzystasz zdobytą podczas studiów wiedzę, zweryfikujesz swoje umiejętności i nawiążesz cenne zawodowe kontakty. Zdobędziesz doświadczenie, pracując na żywych projektach i podpatrując w działaniu bardziej doświadczonych specjalistów. To pozwoli Ci nabyć większej pewności siebie w środowisku pracy i pewniej stawiać pierwsze kroki na zawodowej ścieżce.

U nas to Ty projektujesz własne studia

My nie wyznaczamy naszym studentom i studentkom sztywnych ram studiowania. Zamiast gotowych specjalności, dajemy Ci wolność wyboru przedmiotów, które Cię interesują i obszarów, w których chcesz się rozwijać. Dzięki temu sam(a) stajesz się projektantem(-ką) własnych studiów. Robisz to, dobierając aż 10 modułów dodatkowych do bazowego programu studiów. To jak wybierzesz, zdecyduje, w którym kierunku ostatecznie się wyspecjalizujesz.

Zobacz, jakich wyborów mogliby dokonać studenci i studentki tego kierunku.

Pamiętaj, że to tylko przykłady. Twoje wybory mogą całkiem inne, inna może być także lista modułów do wyboru dostępnych w kolejnym roku akademickim. Co roku wybór modułów dodatkowych jest nieco inny – modyfikujemy go, kierując się zmieniającymi się trendami rynkowymi i potrzebami rynku pracy.

Obszar manager ESG
Obszar specjalista ESG

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Benchmarking i analiza rynku

Efektywne przywództwo w organizacji

Instrumenty finansowania - fundusze unijne i projekty Unii Europejskiej

Kompetencje nowoczesnego lidera

Kreatywność w budowaniu zespołu

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • analizować konkurencję i identyfikować najlepsze praktyki w zakresie ESG
  • budować relacje oparte na zaufaniu i współpracy
  • motywować i angażować zespół
  • zarządzać zmianą w organizacji
  • wprowadzać innowacje w dziedzinie zrównoważonego rozwoju
  • pozyskiwać środki z funduszy unijnych
  • tworzyć, zarządzać i ewaluować projekty współfinansowane przez UE

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Analityk/analityczka ESG
  • Specjalista(-ka) ds. zarządzania zmianą
  • Konsultant(ka) ds. funduszy europejskich
  • Dyrektor(ka) działu transformacji
  • Manager(ka) ds. kultury organizacyjnej
  • Specjalista(-ka) ds. employer brandingu

Zarobki w branży

Manager(ka) ds. ESG

24 000 PLN

brutto

Specjalista(-ka) DEI (Diversity, Equity & Inclusion)

12 000 PLN

brutto

Specjalista(-ka) ds. employer brandingu

5500 PLN

brutto

Źródło: Hays Poland raport płacowy 2024 | businessinsider.com.pl | academyofbusiness.pl

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Circular economy

Cyberbezpieczeństwo w kontekście ESG

Kreowanie zrównoważonej marki

Praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w ESG

Kreatywność w budowaniu zespołu

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • projektować zrównoważone procesy produkcyjne i logistyczne
  • zarządzać ryzykiem związanym z bezpieczeństwem danych w przedsiębiorstwach
  • identyfikować potencjał pracowników i wspierać ich rozwoj
  • projektować działania CSR jako element strategii marki
  • wdrażać narzędzia AI do monitorowania wpływu działalności na środowisko i społeczeństwo

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Specjalista(-ka) ds. zrównoważonego rozwoju
  • Audytor(ka) ekologiczny(-a)
  • Specjalista(-ka) ds. ochrony danych i zgodności z regulacjami
  • Specjalista(-ka) ds. marketingu ESG
  • Konsultant(ka) ds. CSR
  • Specjalista(-ka) ds. analityki ESG

Zarobki w branży

Specjalista(-ka) ds. ESG

12 000 PLN

brutto

Audytor(ka) środowiskowy(-a)

6 200 PLN

brutto

Specjalista(-ka) ds. CSR

6 000 PLN

brutto

Źródło: wynagrodzenia.pl | aplikuj.pl| praca.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówi ambasadorka

image

Klaudia Młoda-Brylewska

Ambasadorka kierunku zrównoważone zarządzanie i ESG

 

Polecam te studia każdemu, kto chce zmieniać świat, ale nie zamierza rezygnować z kawy na wynos (oczywiście w kubku wielokrotnego użytku!). To kierunek dla tych, którzy wierzą, że biznes i środowisko mogą współgrać, a zrównoważone zarządzanie to przyszłość, nie tylko moda. Ciekawe? Bo łączy teorię z praktyką, idealizm z pragmatyzmem, a naukę z dobrą zabawą!

 

Przeczytaj wywiad Przeczytaj wywiad

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

dr hab. Paweł Błaszczyk

Wykładowca

dr hab. Paweł Błaszczyk

Wykładowca

rozwińO mnie:

rozwińJestem doktorem habilitowanym w zakresie ekonomii i finansów. W swojej działalności naukowej i dydaktycznej interesuję się także sferą zarządzania.

rozwińJestem autorem ponad 100 publikacji naukowych; organizatorem i uczestnikiem wielu projektów i konferencji krajowych oraz międzynarodowych; prowadzę zajęcia na uczelniach w Polsce i za granicą; odbyłem wiele krajowych i zagranicznych starzy i praktyk; wypromowałem ponad 400 seminarzystów

rozwińCiekawi mnie: 

rozwińMam wiele hobby; słucham muzyki (różnych gatunków) – posiadam w kolekcji około 4000 płyt winylowych i kilka gramofonów; lubię wędkować; interesuję się sportem

dr Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Zarządzania

dr Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Zarządzania

rozwińO mnie

rozwińSpecjalista HR, Trener,

rozwińSpecjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.

dr Klaudia Młoda-Brylewska

Wykładowczyni

dr Klaudia Młoda-Brylewska

Wykładowczyni

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów na kierunku Towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Następnie doktorantka w Instytucie Nauk o Jakości na tym samym Uniwersytecie. Jestem autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarządzania i marketingu. Ukończyłam kilkanaście kursów związanych z Systemami Zarządzania w przedsiębiorstwie. Obszar moich zainteresowań naukowych dotyczy badań konsumenckich oraz środowiskowej oceny cyklu życia różnych wyrobów.

rozwińOd kilku lat w ramach własnej działalności gospodarczej zajmuję się badaniami rynku i badaniami marketingowymi.

Ciekawi mnie

rozwińWolne chwile poświęcam czterem czworonożnym przyjaciołom i na kontakcie z naturą.

dr Agnieszka Kulej

Wykładowczyni

dr Agnieszka Kulej

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Częstochowskiej oraz Uniwersytetu Opolskiego. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, magister socjologii, certyfikowany trener biznesu i kompetencji miękkich, szkoleniowiec, mediator, praktyk z zakresu ochrony danych osobowych i miękkiego HR.

rozwińDoświadczenie zdobywała pracując zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Naukowy obszar zainteresowań: startupy, venture capital, zarządzanie innowacją, ZZL,  badania ilościowe i jakościowe w naukach społecznych, zarządzanie projektami

rozwińCiekawi mnie

rozwińSteel dart, soft dart, brazylijskie jiu jitsu, podróże, literatura z obszaru fizyki kwantowej, neurobiologii i kognitywistki

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowczyni

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowczyni

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowczyni

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowczyni

O mnie

rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług.  Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.

rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.

rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.

rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.

dr Lena Staś

Wykładowczyni

dr Lena Staś

Wykładowczyni

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych
w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko – szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach oraz wykorzystaniu coachingu w organizacjach. W CDV wykładowca na kierunkach Zarządzanie Kreatywne oraz Biznes Manager. Ma duże doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania i zarządzania operacjami. Kurs coachingu (ICF) i tutoringu (Collegium Wratislaviense), mentoringu (CDV). Tutor, mentor, doradca organizacyjny, trener rozwoju osobistego.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.

dr Marcin Chłodnicki

Wykładowca

dr Marcin Chłodnicki

Wykładowca

O mnie

rozwińPrzeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń z zakresu Design Thinking oraz Service Design. Główny autor popularnej książki pt. “Service Design po polsku”, wydanej przez PWN.

rozwińWykładowca Collegium Da Vinci, Szkoły Głównej Handlowej,  Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i innych wiodących uczelni w Polsce. Członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel Service Design Polska. Od jesieni 2023 ambasador European Customer Experience Organization (ECXO) na Polskę i Europę wschodnią.

rozwińJeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie, stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest  i autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.

rozwińWspółpracuje z projektantami na całym świecie, przy tworzeniu innowacyjnych usług banków, ubezpieczeń, sieci handlowych, salonów dla telekomów oraz kancelarii prawnych i podatkowych, poradni lekarskich. Inicjator projektu Global Service Jam w Polsce.

rozwińW swoich projektach zajmował się analizą marek, wprowadzaniem nowych marek na rynek oraz ich repozycjonowaniem. Jego realizacje dotyczyły marek regionalnych, usługowych jak i komercyjnych.

rozwińPracował dla BMW, AIB, Dominet Bank, Bank Zachodni  WBK, Invest-Bank, Hefra, Infoscope, Sasol, Krajowa Rada Radców Prawnych, KKS Lech, Warta Poznań, Dialog, MiniMAL/ REWE, Reemtsma, Miasto Poznań, MTP, Sfinks, Volkswagen, Jeronimo Martins, UM Województwa Łódzkiego, UM Torunia, Ambasady Kanady w Polsce  i wielu innych.

Ciekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć. Gram w zespole Dziady na instrumentach klawiszowych.

Paweł Jasiński

Wykładowca

Paweł Jasiński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińakredytowany praktyk tutoringu, trener, facylitator, wykładowca i ekspert ds. jakości kształcenia.

rozwińAbsolwent Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach pedagogika i kulturoznawstwo. Ukończył szereg szkoleń doskonalących z zakresu m. in. facylitacji, action learning, coachingu, mentoringu, umiejętności trenerskich, Design Thinking i tutoringu. Posiada uprawnienia do korzystania z narzędzi wspierających odkrywanie i rozwój potencjału osób, z którymi pracuje (m.in. InsightfulProfiler iP121, Everything DiSC Trainer & Facilitator).

rozwińPrzez 6 lat pełnił także funkcję Pełnomocnika Rektora CDV ds. zapewnienia jakości kształcenia. Do jego obowiązków należało przygotowanie, wdrożenie, ewaluacja i doskonalenie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia dla całej uczeni. W czasie pełnienia swojej funkcji przygotował również 5 wizytacji PKA, 8 wniosków o nadanie uprawnień do prowadzenia studiów. Wszystkie powyższe działania zakończyły się sukcesami.

rozwińCiekawi mnie

rozwińJego zainteresowania związane są z dyscyplinami: nauki o zarządzaniu i jakości, psychologia i pedagogika w szczególności: budowanie i rozwój zespołów, rozwój talentów
w organizacji, optymalne wykorzystanie potencjału zawodowego pracownika, wewnętrzna motywacja do działania, przywództwo, podejmowanie decyzji, personalizacja edukacji, tutoring jako wsparcie w uczeniu się.

Izabela Cienkus

Wykładowczyni

Izabela Cienkus

Wykładowczyni

O mnie

rozwińOd 10 lat prowadzę własną działalność w zakresie marketingu, organizacji eventów i doradztwa projektowego. Od 5 lat współpracuję z Agencją LUCKYYOU z Poznania najpierw jako lider Teamu Project Management, a obecnie Head of Client Service. Doradzam i prowadzę projekty employer brandingowe, marketingowe i eventowe. Wspieram działy HR i EB największych marek w Polsce m.in. IKEA Retail, Grupa Eurocash, Polpharma S.A. , Coca-Cola czy Volkswagen Group Polska. Współpracuję przy tworzeniu strategii komunikacji dla nowych marek i produktów.  Angażuje się w projekty medyczne i te, które mają wpływ na poprawę jakości i życia społeczeństwa.

rozwińOd 2 lat z zadowoleniem i satysfakcją prowadzę zajęcia ze studentami.

rozwińProwadzę szkolenia z zakresu strategii marki, employer brandigu i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania projektami.

rozwińMogę pochwalić się kilkoma nagrodami zdobytymi w moich zespołach:

  • 2016 Nagroda dla Projektu Wielkopolska Onkologia (Uszczypnij Raka) Lider Ochrony Zdrowia za promocję zdrowia w 2016 r. (jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Ochronie Zdrowia).
  • 2017 Heart Failure Awareness Days – międzynarodowa nagroda dla projektu medycznego Halo tu Serce! Realizowanego dla Szpitala Klinicznego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • 2019 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2019 dla klienta IKEA Retail
  • 2019 EB KREATOR nagroda za kampanię social media prowadzoną z IKEA Retail
  • 2021 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2021 dla klienta IKEA Retail

Ciekawi mnie

rozwińLubię być tam, gdzie spotykam kreatywnych, pełnych pasji ludzi. Prywatnie interesuję się motocyklami.

prof. CDV, dr hab. Marek Zieliński

Rektor Collegium Da Vinci

prof. CDV, dr hab. Marek Zieliński

Rektor Collegium Da Vinci

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Wydziału Zarządzania i Międzywydziałowego Studium Pedagogicznego Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W 2008 roku obronił pracę doktorską pt. Kształtowanie procesów komunikacji pomiędzy uczestnikami imprez targowych, a w grudniu 2019 roku uzyskał stopień doktora habilitowanego nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Od grudnia 2020 do września 2022 pracował w roli profesora uczelni w Instytucie Marketingu, Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

rozwińW swojej pracy naukowej koncentruje się na relacjach biznesowych (członek IMP Group), które badał z perspektywy zaufania, dzielenia się wiedzą oraz adaptacji. Aktualne badania dotyczą roli i znaczenia nowych technologii (AI, IoT) w relacjach B2B. Jako kierownik trzech grantów naukowych oraz członek licznych projektów (m.in. NCBiR) zdobywał doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi.

rozwińJest promotorem ponad 150 licencjatów i promotorem ponad 170 prac podyplomowych. Prowadził wykłady i ćwiczenia na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia, na studiach podyplomowych oraz na studiach MBA (kierownik modułu Marketing i Zarządzanie Sprzedażą w programie Executive MBA oraz Marketing Management and Strategy w programie MBA Atlanta na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu).

rozwińDoświadczenie międzynarodowe zdobył podczas licznych staży w zagranicznych ośrodkach akademickich w ramach programów Erasmus (m.in. we Francji, Belgii, Włoszech i Niemczech). Jako Visiting Professor odbył staż i prowadził zajęcia w Meiji University (Tokio, Japonia), ESCP (Berlin, Niemcy), ELTE (Budapeszt, Węgry) oraz SRH Hochschule (Heidelberg, Niemcy).

rozwińMarek Zieliński swoją karierę naukową z sukcesem łączy z biznesem. Od ponad 20 lat świadczy usługi doradcze, szkoleniowe oraz prowadzi projekty badawcze dla firm działających na rynku B2B. Zarządzał programami szkoleniowymi oraz konsultingowymi.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW wolnym czasie interesuje się backpackingiem, jogą, BJJ, nurkowaniem, jazzem, koszykówką i literaturą SF.

Maks Marcinowski

Wykładowca

Maks Marcinowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińInformatyk, analityk danych bezpieczeństwa w PCSS, autor publikacji z zakresu zastosowania metod sztucznej inteligencji w analizie dyskusji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińDziedziny, w których kultura spotyka się z techniką, a stricte zawodowo – AI w bezpieczeństwie i sieciach społecznościowych.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Promocja

Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Opłata wpisowa

płatna jednorazowo

1 x 85 PLN

0 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85 PLN

Czesne za rok

Płatne w 12 ratach

12 x 785 PLN

745 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x 4 710 PLN

4 470 PLN

Płatne w 1 racie

1 x 9 420 PLN

8 940 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8 940 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek

Jeśli jesteś absolwentem lub absolwentką dowolnego typu studiów w Collegium Da Vinci lub WNSHiD, zyskujesz dodatkową zniżkę. Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

870 PLN

image

Zarezerwuj miejsce na studiach
jeszcze przed wynikami matury.

image

Z zapewnionym miejscem na studiach do matury podejdziesz ze spokojem.

 

Utwórz konto kandydata i zapisz się na wymarzony kierunek. Miejsce na studiach będzie na Ciebie czekać do 15 lipca.

 

Po otrzymaniu świadectwa maturalnego jego numer uzupełnij w zgłoszeniu, a oryginał dokumentu dostarcz do biura rekrutacji. I gotowe.

 

Proste, prawda? A w dodatku się opłaca. Przy zapisie do 25 kwietnia nie zapłacisz wpisowego i możesz skorzystać ze zniżki na czesne.

 

Nie czekaj, zarezerwuj miejsce dla siebie już dziś.

 

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Witaj w gronie studentów i studentek!

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekawy(-a), jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chcesz przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka studentów i studentek pierwszego roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam(a), zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego biura rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalistka ds. rekrutacji na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

Biuro rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-16.00

sobota - niedziela: nieczynne