Poznaj partnerów kierunku
Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku
dr hab. Paweł Błaszczyk
WykładowcarozwińO mnie:
rozwińJestem doktorem habilitowanym w zakresie ekonomii i finansów. W swojej działalności naukowej i dydaktycznej interesuję się także sferą zarządzania.
rozwińJestem autorem ponad 100 publikacji naukowych; organizatorem i uczestnikiem wielu projektów i konferencji krajowych oraz międzynarodowych; prowadzę zajęcia na uczelniach w Polsce i za granicą; odbyłem wiele krajowych i zagranicznych starzy i praktyk; wypromowałem ponad 400 seminarzystów
dr Izabela Grabowska
dr Izabela Grabowska
Kierownik Katedry ZarządzaniarozwińO mnie
rozwińSpecjalista HR, Trener,
rozwińSpecjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.
dr Klaudia Młoda-Brylewska
WykładowczyniO mnie
rozwińAbsolwentka studiów na kierunku Towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Następnie doktorantka w Instytucie Nauk o Jakości na tym samym Uniwersytecie. Jestem autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarządzania i marketingu. Ukończyłam kilkanaście kursów związanych z Systemami Zarządzania w przedsiębiorstwie. Obszar moich zainteresowań naukowych dotyczy badań konsumenckich oraz środowiskowej oceny cyklu życia różnych wyrobów.
rozwińOd kilku lat w ramach własnej działalności gospodarczej zajmuję się badaniami rynku i badaniami marketingowymi.
Ciekawi mnie
rozwińWolne chwile poświęcam czterem czworonożnym przyjaciołom i na kontakcie z naturą.
dr Agnieszka Kulej
WykładowczynirozwińO mnie
rozwińAbsolwentka Politechniki Częstochowskiej oraz Uniwersytetu Opolskiego. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, magister socjologii, certyfikowany trener biznesu i kompetencji miękkich, szkoleniowiec, mediator, praktyk z zakresu ochrony danych osobowych i miękkiego HR.
rozwińDoświadczenie zdobywała pracując zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Naukowy obszar zainteresowań: startupy, venture capital, zarządzanie innowacją, ZZL, badania ilościowe i jakościowe w naukach społecznych, zarządzanie projektami
dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska
dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska
WykładowczyniO mnie
rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.
dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz
dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz
WykładowczyniO mnie
rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług. Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.
rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.
rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.
rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.
rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.
dr Lena Staś
WykładowczyniO mnie
rozwińAbsolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych
w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko – szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach oraz wykorzystaniu coachingu w organizacjach. W CDV wykładowca na kierunkach Zarządzanie Kreatywne oraz Biznes Manager. Ma duże doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania i zarządzania operacjami. Kurs coachingu (ICF) i tutoringu (Collegium Wratislaviense), mentoringu (CDV). Tutor, mentor, doradca organizacyjny, trener rozwoju osobistego.
dr Marcin Chłodnicki
WykładowcaO mnie
rozwińPrzeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń z zakresu Design Thinking oraz Service Design. Główny autor popularnej książki pt. “Service Design po polsku”, wydanej przez PWN.
rozwińWykładowca Collegium Da Vinci, Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i innych wiodących uczelni w Polsce. Członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel Service Design Polska. Od jesieni 2023 ambasador European Customer Experience Organization (ECXO) na Polskę i Europę wschodnią.
rozwińJeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie, stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest i autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.
rozwińWspółpracuje z projektantami na całym świecie, przy tworzeniu innowacyjnych usług banków, ubezpieczeń, sieci handlowych, salonów dla telekomów oraz kancelarii prawnych i podatkowych, poradni lekarskich. Inicjator projektu Global Service Jam w Polsce.
rozwińW swoich projektach zajmował się analizą marek, wprowadzaniem nowych marek na rynek oraz ich repozycjonowaniem. Jego realizacje dotyczyły marek regionalnych, usługowych jak i komercyjnych.
rozwińPracował dla BMW, AIB, Dominet Bank, Bank Zachodni WBK, Invest-Bank, Hefra, Infoscope, Sasol, Krajowa Rada Radców Prawnych, KKS Lech, Warta Poznań, Dialog, MiniMAL/ REWE, Reemtsma, Miasto Poznań, MTP, Sfinks, Volkswagen, Jeronimo Martins, UM Województwa Łódzkiego, UM Torunia, Ambasady Kanady w Polsce i wielu innych.
Ciekawi mnie
rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć. Gram w zespole Dziady na instrumentach klawiszowych.
Paweł Jasiński
Paweł Jasiński
WykładowcarozwińO mnie
rozwińakredytowany praktyk tutoringu, trener, facylitator, wykładowca i ekspert ds. jakości kształcenia.
rozwińAbsolwent Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach pedagogika i kulturoznawstwo. Ukończył szereg szkoleń doskonalących z zakresu m. in. facylitacji, action learning, coachingu, mentoringu, umiejętności trenerskich, Design Thinking i tutoringu. Posiada uprawnienia do korzystania z narzędzi wspierających odkrywanie i rozwój potencjału osób, z którymi pracuje (m.in. InsightfulProfiler iP121, Everything DiSC Trainer & Facilitator).
rozwińPrzez 6 lat pełnił także funkcję Pełnomocnika Rektora CDV ds. zapewnienia jakości kształcenia. Do jego obowiązków należało przygotowanie, wdrożenie, ewaluacja i doskonalenie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia dla całej uczeni. W czasie pełnienia swojej funkcji przygotował również 5 wizytacji PKA, 8 wniosków o nadanie uprawnień do prowadzenia studiów. Wszystkie powyższe działania zakończyły się sukcesami.
rozwińCiekawi mnie
rozwińJego zainteresowania związane są z dyscyplinami: nauki o zarządzaniu i jakości, psychologia i pedagogika w szczególności: budowanie i rozwój zespołów, rozwój talentów
w organizacji, optymalne wykorzystanie potencjału zawodowego pracownika, wewnętrzna motywacja do działania, przywództwo, podejmowanie decyzji, personalizacja edukacji, tutoring jako wsparcie w uczeniu się.
Izabela Cienkus
WykładowczyniO mnie
rozwińOd 10 lat prowadzę własną działalność w zakresie marketingu, organizacji eventów i doradztwa projektowego. Od 5 lat współpracuję z Agencją LUCKYYOU z Poznania najpierw jako lider Teamu Project Management, a obecnie Head of Client Service. Doradzam i prowadzę projekty employer brandingowe, marketingowe i eventowe. Wspieram działy HR i EB największych marek w Polsce m.in. IKEA Retail, Grupa Eurocash, Polpharma S.A. , Coca-Cola czy Volkswagen Group Polska. Współpracuję przy tworzeniu strategii komunikacji dla nowych marek i produktów. Angażuje się w projekty medyczne i te, które mają wpływ na poprawę jakości i życia społeczeństwa.
rozwińOd 2 lat z zadowoleniem i satysfakcją prowadzę zajęcia ze studentami.
rozwińProwadzę szkolenia z zakresu strategii marki, employer brandigu i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania projektami.
rozwińMogę pochwalić się kilkoma nagrodami zdobytymi w moich zespołach:
- 2016 Nagroda dla Projektu Wielkopolska Onkologia (Uszczypnij Raka) Lider Ochrony Zdrowia za promocję zdrowia w 2016 r. (jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Ochronie Zdrowia).
- 2017 Heart Failure Awareness Days – międzynarodowa nagroda dla projektu medycznego Halo tu Serce! Realizowanego dla Szpitala Klinicznego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- 2019 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2019 dla klienta IKEA Retail
- 2019 EB KREATOR nagroda za kampanię social media prowadzoną z IKEA Retail
- 2021 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2021 dla klienta IKEA Retail
Ciekawi mnie
rozwińLubię być tam, gdzie spotykam kreatywnych, pełnych pasji ludzi. Prywatnie interesuję się motocyklami.
prof. CDV, dr hab. Marek Zieliński
prof. CDV, dr hab. Marek Zieliński
Rektor Collegium Da VincirozwińO mnie
rozwińAbsolwent Wydziału Zarządzania i Międzywydziałowego Studium Pedagogicznego Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W 2008 roku obronił pracę doktorską pt. Kształtowanie procesów komunikacji pomiędzy uczestnikami imprez targowych, a w grudniu 2019 roku uzyskał stopień doktora habilitowanego nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Od grudnia 2020 do września 2022 pracował w roli profesora uczelni w Instytucie Marketingu, Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
rozwińW swojej pracy naukowej koncentruje się na relacjach biznesowych (członek IMP Group), które badał z perspektywy zaufania, dzielenia się wiedzą oraz adaptacji. Aktualne badania dotyczą roli i znaczenia nowych technologii (AI, IoT) w relacjach B2B. Jako kierownik trzech grantów naukowych oraz członek licznych projektów (m.in. NCBiR) zdobywał doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi.
rozwińJest promotorem ponad 150 licencjatów i promotorem ponad 170 prac podyplomowych. Prowadził wykłady i ćwiczenia na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia, na studiach podyplomowych oraz na studiach MBA (kierownik modułu Marketing i Zarządzanie Sprzedażą w programie Executive MBA oraz Marketing Management and Strategy w programie MBA Atlanta na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu).
rozwińDoświadczenie międzynarodowe zdobył podczas licznych staży w zagranicznych ośrodkach akademickich w ramach programów Erasmus (m.in. we Francji, Belgii, Włoszech i Niemczech). Jako Visiting Professor odbył staż i prowadził zajęcia w Meiji University (Tokio, Japonia), ESCP (Berlin, Niemcy), ELTE (Budapeszt, Węgry) oraz SRH Hochschule (Heidelberg, Niemcy).
rozwińMarek Zieliński swoją karierę naukową z sukcesem łączy z biznesem. Od ponad 20 lat świadczy usługi doradcze, szkoleniowe oraz prowadzi projekty badawcze dla firm działających na rynku B2B. Zarządzał programami szkoleniowymi oraz konsultingowymi.