Webinar: Moderacja badań z niecodziennymi respondentami - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Webinar: Moderacja badań
z niecodziennymi respondentami

Wiele przypadków moderacji moglibyśmy zamknąć w kilku szufladkach. Przygotuj się i bądź lepszym moderatorem! Ten webinar to nie tylko okazja do posłuchania o „wpadkach”, ale przede wszystkim szansa, by uczyć się na błędach innych i samemu unikać poważnych potknięć.
Webinar: Moderacja badań
z niecodziennymi respondentami
Data

28.08.2025

Godzina

18:00 - 19:30

Miejsce

Clickmeeting

Bilety

Obowiązują zapisy

Podziel się

Większość przypadków w moderacji badań można łatwo przewidzieć i zamknąć w kilku dobrze znanych „szufladkach”. Jednak doświadczeni moderatorzy wiedzą, że co jakiś czas zdarzają się sytuacje, które kompletnie wytrącają z rytmu – takie, które potrafią nie tylko zaskoczyć, ale nawet zrujnować całą sesję.

Podczas tego webinaru Krzysztof Miotk, mający na koncie ponad 2000 przeprowadzonych sesji badawczych, opowie o swoich doświadczeniach z najbardziej nieoczekiwanymi zdarzeniami w moderacji.

Dowiesz się:

  • jakie nieprzewidziane sytuacje potrafią „rozłożyć” sesję,
  • jak reagować, gdy uczestnicy zachowują się w sposób trudny do przewidzenia,
  • które błędy moderatorów potęgują problem zamiast go rozwiązywać,
  • oraz jak przygotować się tak, aby zminimalizować ryzyko katastrofy.

Dlaczego warto dołączyć?

  • Jeśli moderujesz badania, wiesz, że teoria to jedno, a praktyka – często dużo trudniejsza.
  • Dzięki opowieściom z realnych sesji poznasz przykłady rzadkich, ale wyjątkowo pouczających sytuacji.
  • Otrzymasz praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci być pewniejszym, spokojniejszym i skuteczniejszym moderatorem.
  • Zyskasz wiedzę, która może uchronić Cię przed utratą wartościowych danych i nerwowych momentów podczas badań.

Ten webinar to nie tylko okazja do posłuchania o „wpadkach”, ale przede wszystkim szansa, by uczyć się na błędach innych i samemu unikać poważnych potknięć.

Poznaj prelegenta

Krzysztof Miotk

Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX „Quale”, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach” i kierownik studiów podyplomowych z Badań UX.

W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, OLX, Booste, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.