Badania UX | spotkanie online i sesja Q&A | Collegium Da Vinci Poznań

Badania UX | spotkanie online i sesja Q&A

Poznaj lepiej kierunek studiów podyplomowych dzięki spotkaniu z kierownikiem merytorycznym!

Badania UX | spotkanie online i sesja Q&A

Data

15.09.2022

Godzina

18:00 - 19:30

Miejsce

Online

Bilety

Wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy

Podziel się

Zapraszamy na bezpłatne, otwarte dla wszystkich zainteresowanych spotkanie wokół studiów podyplomowych Badania UX w Collegium Da Vinci.

To już czwarta edycja studiów podyplomowych w tym obszarze – setki zadowolonych słuchaczy nie mogą się mylić! Sprawdź, dlaczego warto wejść w świat UX z CDV.

Badania UX cieszą się ogromnym wzrostem zainteresowania w branży, a jednocześnie są drugimi najczęściej brakującymi kompetencjami wśród UX-ów (wskazywane przez 36% specjalistów według Raport User Experience i Product Design w Polsce 2021. Vol. 7, 37).

Zdobycie umiejętności z tego zakresu to realna pomoc dla produktu oraz zdobycie przewagi na rynku pracy.

Studia podyplomowe Badania UX w CDV są najbardziej kompleksowym szkoleniem z tego zakresu w całej Polsce – to 178 godzin zajęć warsztatowych oraz 12 godzin seminarium w postaci konsultacji z praktykami.

Zajęcia prowadzone są przez zróżnicowaną kadrę, specjalistów pracujących w różnych firmach pod kątem produktu i wielkości. Słuchacz otrzymuje know-how zarówno freelancerów, agencji, start-upów, software house i korporacji.

Wiadomo jednak, że na rynku oferowane jest wiele alternatyw. Co więc wybrać i kiedy? Jaką wiedzę można otrzymać za darmo i gdzie, a za którą trzeba zapłacić?

Zarówno te, jak i wszelkie inne pytania możesz zadać na żywo z kierownikiem studiów tych podyplomowych – Krzysztofem Miotkiem.

Poznaj prowadzącego:

Krzysztof Miotk

Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX „Quale”, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach” i kierownik studiów podyplomowych z Badań UX.

W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, OLX, Booste, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.

Sprawdź podcast Studia na każdą karierę!

Jak myślą inni ludzie? Co ich motywuje? Jak podejmują decyzje? Czy da się to zbadać i wdrożyć, by użytkownikom ułatwić życie, a firmom pomóc w prowadzeniu biznesu? Da się – ale do tego potrzebna jest specjalistyczna widza z obszaru badań UX.

Wydarzenie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich, obowiązują jednak zapisy.