12.09.2024
Godzina18:00 - 19:30
MiejsceOnline
BiletyWstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy
Podczas szkolenia (1h) przejdziemy przez podstawę pisania scenariusza do testów użyteczności.
Na żywo wybierzemy stronę do zbadania i wspólnie z uczestnikami (poprzez chat) będziemy tworzyć propozycję pytań wstępnych i jednego zadania do testów użyteczności danej strony.
- Dołącz, aby poćwiczyć tworzenie zadań i pytań do testów użyteczności.
- Podczas spotkania będziesz mieć też przestrzeń do zadawania pytań o scenariusze badawcze lub studia podyplomowe z badań UX.
Badania UX cieszą się ogromnym wzrostem zainteresowania w branży, a jednocześnie są drugimi najczęściej brakującymi kompetencjami wśród UX-ów (wskazywane przez 36% specjalistów według Raport User Experience i Product Design w Polsce 2021. Vol. 7, 37).
Zdobycie umiejętności z tego zakresu to realna pomoc dla produktu oraz zdobycie przewagi na rynku pracy.
Studia podyplomowe Badania UX w CDV są najbardziej kompleksowym szkoleniem z tego zakresu w całej Polsce – to 178 godzin zajęć warsztatowych oraz 12 godzin seminarium w postaci konsultacji z praktykami.
Zajęcia prowadzone są przez zróżnicowaną kadrę, specjalistów pracujących w różnych firmach pod kątem produktu i wielkości. Słuchacz otrzymuje know-how zarówno freelancerów, agencji, start-upów, software house i korporacji.
Wiadomo jednak, że na rynku oferowane jest wiele alternatyw. Co więc wybrać i kiedy? Jaką wiedzę można otrzymać za darmo i gdzie, a za którą trzeba zapłacić?
Zarówno te, jak i wszelkie inne pytania możesz zadać na żywo z kierownikiem tych studiów podyplomowych – Krzysztofem Miotkiem. Posłuchaj również od samych absolwentek jak wyglądała realizacja projektów i tok nauczania zarówno w trybie zdalnym, jak i hybrydowym.
Poznaj prowadzącego:
Krzysztof Miotk
Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX „Quale”, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach” i kierownik studiów podyplomowych z Badań UX.
W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, OLX, Booste, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.
Sprawdź podcast Studia na każdą karierę!
Jak myślą inni ludzie? Co ich motywuje? Jak podejmują decyzje? Czy da się to zbadać i wdrożyć, by użytkownikom ułatwić życie, a firmom pomóc w prowadzeniu biznesu? Da się – ale do tego potrzebna jest specjalistyczna widza z obszaru badań UX.
Wydarzenie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich, obowiązują jednak zapisy.