Pisanie scenariusza badawczego do testów użyteczności (UX) - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Pisanie scenariusza badawczego do testów użyteczności (UX)

Podczas szkolenia przejdziemy przez podstawę pisania scenariusza do testów użyteczności.
Pisanie scenariusza badawczego do testów użyteczności (UX)
Data

12.09.2024

Godzina

18:00 - 19:30

Miejsce

Online

Bilety

Wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy

Podziel się

Podczas szkolenia (1h) przejdziemy przez podstawę pisania scenariusza do testów użyteczności.

Na żywo wybierzemy stronę do zbadania i wspólnie z uczestnikami (poprzez chat) będziemy tworzyć propozycję pytań wstępnych i jednego zadania do testów użyteczności danej strony.

  • Dołącz, aby poćwiczyć tworzenie zadań i pytań do testów użyteczności.
  • Podczas spotkania będziesz mieć też przestrzeń do zadawania pytań o scenariusze badawcze lub studia podyplomowe z badań UX.

Badania UX cieszą się ogromnym wzrostem zainteresowania w branży, a jednocześnie są drugimi najczęściej brakującymi kompetencjami wśród UX-ów (wskazywane przez 36% specjalistów według Raport User Experience i Product Design w Polsce 2021. Vol. 7, 37).

Zdobycie umiejętności z tego zakresu to realna pomoc dla produktu oraz zdobycie przewagi na rynku pracy.

Studia podyplomowe Badania UX w CDV są najbardziej kompleksowym szkoleniem z tego zakresu w całej Polsce – to 178 godzin zajęć warsztatowych oraz 12 godzin seminarium w postaci konsultacji z praktykami.

Zajęcia prowadzone są przez zróżnicowaną kadrę, specjalistów pracujących w różnych firmach pod kątem produktu i wielkości. Słuchacz otrzymuje know-how zarówno freelancerów, agencji, start-upów, software house i korporacji.

Wiadomo jednak, że na rynku oferowane jest wiele alternatyw. Co więc wybrać i kiedy? Jaką wiedzę można otrzymać za darmo i gdzie, a za którą trzeba zapłacić?

Zarówno te, jak i wszelkie inne pytania możesz zadać na żywo z kierownikiem tych studiów podyplomowych – Krzysztofem Miotkiem. Posłuchaj również od samych absolwentek jak wyglądała realizacja projektów i tok nauczania zarówno w trybie zdalnym, jak i hybrydowym.

Poznaj prowadzącego:

Krzysztof Miotk

Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX „Quale”, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach” i kierownik studiów podyplomowych z Badań UX.

W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, OLX, Booste, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.

Sprawdź podcast Studia na każdą karierę!

Jak myślą inni ludzie? Co ich motywuje? Jak podejmują decyzje? Czy da się to zbadać i wdrożyć, by użytkownikom ułatwić życie, a firmom pomóc w prowadzeniu biznesu? Da się – ale do tego potrzebna jest specjalistyczna widza z obszaru badań UX.

Wydarzenie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich, obowiązują jednak zapisy.