22.08.2023
Godzina18:00 - 19:30
MiejsceOnline
BiletyWstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy
Zapraszamy na bezpłatne, otwarte dla wszystkich zainteresowanych spotkanie wokół studiów podyplomowych Badania UX w Collegium Da Vinci.
To już piąta edycja studiów podyplomowych w tym obszarze – setki zadowolonych słuchaczy nie mogą się mylić! Sprawdź, dlaczego warto wejść w świat UX z CDV. Dowiedz się co sądzą o tym kierunku same absolwentki?
Badania UX cieszą się ogromnym wzrostem zainteresowania w branży, a jednocześnie są drugimi najczęściej brakującymi kompetencjami wśród UX-ów (wskazywane przez 36% specjalistów według Raport User Experience i Product Design w Polsce 2021. Vol. 7, 37).
Zdobycie umiejętności z tego zakresu to realna pomoc dla produktu oraz zdobycie przewagi na rynku pracy.
Studia podyplomowe Badania UX w CDV są najbardziej kompleksowym szkoleniem z tego zakresu w całej Polsce – to 178 godzin zajęć warsztatowych oraz 12 godzin seminarium w postaci konsultacji z praktykami.
Zajęcia prowadzone są przez zróżnicowaną kadrę, specjalistów pracujących w różnych firmach pod kątem produktu i wielkości. Słuchacz otrzymuje know-how zarówno freelancerów, agencji, start-upów, software house i korporacji.
Wiadomo jednak, że na rynku oferowane jest wiele alternatyw. Co więc wybrać i kiedy? Jaką wiedzę można otrzymać za darmo i gdzie, a za którą trzeba zapłacić?
Zarówno te, jak i wszelkie inne pytania możesz zadać na żywo z kierownikiem tych studiów podyplomowych – Krzysztofem Miotkiem. Posłuchaj również od samych absolwentek jak wyglądała realizacja projektów i tok nauczania zarówno w trybie zdalnym, jak i hybrydowym.
Poznaj prowadzącego:
Krzysztof Miotk
Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX „Quale”, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach” i kierownik studiów podyplomowych z Badań UX.
W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, OLX, Booste, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.
Magdalena Dymecka
Absolwentka kierunku Badania UX realizowanego w trybie zdalnym. Studia podjęła dla uzupełnienia i uporządkowania wcześniej zdobytej wiedzy. Projektantka UX, kiedyś farmaceutka. Przez ostatnie dwie lata aktywnie tworzy produkty cyfrowe dla różnych branż, głównie w sektorze B2B, w tym nieruchomości, budownictwo i FMCG. Dotychczasowa ścieżka zawodowa obejmuje pracę zarówno w warunkach agencyjnych, jak i w korporacji.
Eliza Kukawska
Absolwentka Badań UX w wersji hybrydowej, badaczka akademicka i absolwentka studiów Psychologia z Neurokognitywistyką w Londynie. Nauczycielka jogi z 4-letnim doświadczeniem. Modelka z 10-letnim stażem. Przez zamiłowanie do kognitywistyki, estetyki i funkcjonalnego designu dała się uwieść badaniom user experience. Od ukończenia studiów miała już przyjemność współtworzyć jeden komercyjny, międzynarodowy projekt dla branży gier. Planuje dalej aktywnie rozwijać się w dziedzinie badań UX jako freelancerka, podejmując prace na zlecenie oraz aplikując zdobytą wiedzę do rozwoju własnego biznesu jogowego.
Sprawdź podcast Studia na każdą karierę!
Jak myślą inni ludzie? Co ich motywuje? Jak podejmują decyzje? Czy da się to zbadać i wdrożyć, by użytkownikom ułatwić życie, a firmom pomóc w prowadzeniu biznesu? Da się – ale do tego potrzebna jest specjalistyczna widza z obszaru badań UX.
Wydarzenie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich, obowiązują jednak zapisy.