Badania UX – Q&A z absolwentami i kierownikiem studiów - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Badania UX – Q&A z absolwentami i kierownikiem studiów

Poznaj lepiej kierunek studiów podyplomowych dzięki spotkaniu z kierownikiem merytorycznym i absolwentkami!
Badania UX – Q&A z absolwentami i kierownikiem studiów
Data

07.10.2024

Godzina

19:00 - 20:00

Miejsce

Online

Bilety

Wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy

Podziel się

To już szósta edycja studiów podyplomowych w tym obszarze – setki zadowolonych słuchaczy nie mogą się mylić! Sprawdź, dlaczego warto wejść w świat UX z CDV. Dowiedz się co sądzą o tym kierunku sami absolwenci?

Studia podyplomowe Badania UX w CDV są najbardziej kompleksowym szkoleniem z tego zakresu w całej Polsce – to 178 godzin zajęć warsztatowych oraz 12 godzin seminarium w postaci konsultacji z praktykami.

Zajęcia prowadzone są przez zróżnicowaną kadrę, specjalistów pracujących w różnych firmach pod kątem produktu i wielkości. Słuchacz otrzymuje know-how zarówno freelancerów, agencji, start-upów, software house i korporacji.

Wiadomo jednak, że na rynku oferowane jest wiele alternatyw. Co więc wybrać i kiedy? Jaką wiedzę można otrzymać za darmo i gdzie, a za którą trzeba zapłacić?

Zarówno te, jak i wszelkie inne pytania możesz zadać na żywo z kierownikiem tych studiów podyplomowych – Krzysztofem Miotkiem. Posłuchaj również od absolwenta i absolwentki jak wyglądała realizacja projektów i tok nauczania zarówno w trybie zdalnym, jak i hybrydowym.

Poznaj prowadzących:

Krzysztof Miotk

Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX „Quale”, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach” i kierownik studiów podyplomowych z Badań UX.

W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, OLX, Booste, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.

Anna Rennert

Absolwentka kierunku Badania UX w trybie hybrydowym. Podjęła studia w celu przebranżowienia się. Swoją ścieżkę rozpoczęła od Badaczki UX, następnie poszerzyła swoje działania o projektowanie i obecnie pracuje jako UX Designerka. Posiada doświadczenie w pracy zarówno w korporacji jak i w agencji projektowej. Od prawie 3 lat projektuje doświadczenia użytkowników dla różnych przedsiębiorstw i branż między innymi: bankowej, FMCG, e-commerce, telekomunikacyjnej, hodowlanej czy produkcyjnej.

Tomasz Rogowski

Psycholog, UX Designer z zacięciem badawczym. Absolwent studiów podyplomowych „Badania UX” w trybie hybrydowym. W swojej codziennej pracy łączy wiedzę psychologiczną z nowymi technologiami. Przeprowadzał badania i projekty UX na każdym etapie życia produktu. Rozwija swoją wiedzę w obszarze badań czytając literaturę oraz uczestnicząc w konferencjach UX. Pracował dla firm z kilku branż, m.in. modowej, rolnej, kosmedycznej, spożywczej i finansowej.

Badania UX cieszą się ogromnym wzrostem zainteresowania w branży, a jednocześnie są drugimi najczęściej brakującymi kompetencjami wśród UX-ów (wskazywane przez 36% specjalistów według Raport User Experience i Product Design w Polsce 2021. Vol. 7, 37).

Zdobycie umiejętności z tego zakresu to realna pomoc dla produktu oraz zdobycie przewagi na rynku pracy.

Studia podyplomowe Badania UX w CDV są najbardziej kompleksowym szkoleniem z tego zakresu w całej Polsce – to 178 godzin zajęć warsztatowych oraz 12 godzin seminarium w postaci konsultacji z praktykami.

Zajęcia prowadzone są przez zróżnicowaną kadrę, specjalistów pracujących w różnych firmach pod kątem produktu i wielkości. Słuchacz otrzymuje know-how zarówno freelancerów, agencji, start-upów, software house i korporacji.

Wiadomo jednak, że na rynku oferowane jest wiele alternatyw. Co więc wybrać i kiedy? Jaką wiedzę można otrzymać za darmo i gdzie, a za którą trzeba zapłacić?

Zarówno te, jak i wszelkie inne pytania możesz zadać na żywo z kierownikiem tych studiów podyplomowych – Krzysztofem Miotkiem. Posłuchaj również od samych absolwentek jak wyglądała realizacja projektów i tok nauczania zarówno w trybie zdalnym, jak i hybrydowym.

Sprawdź podcast Studia na każdą karierę!

Jak myślą inni ludzie? Co ich motywuje? Jak podejmują decyzje? Czy da się to zbadać i wdrożyć, by użytkownikom ułatwić życie, a firmom pomóc w prowadzeniu biznesu? Da się – ale do tego potrzebna jest specjalistyczna widza z obszaru badań UX.

Wydarzenie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich, obowiązują jednak zapisy.