Collegium Da Vinci zdobyło trzecią nagrodę w konkursie Genius Universitatis organizowanym przez magazyn Perspektywy. W kategorii content marketing nagrodzono nasz z raport „Przyszłość edukacji. Scenariusze 2046”, który powstał z okazji 25-lecia Uczelni.
Genius Universitatis to największy i najbardziej rzetelny konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich uczelni (również wydziałów i instytutów), a nagrody przyznaje w ośmu kategoriach: content marketing, reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, serwis rekrutacyjny i Best Genius.
- Szkolna ławka czy zaawansowane systemy online?
- Klasyczne pięcioletnie studia czy lifelong learning?
- Kolejne “papierki” i tytuły naukowe czy szlifowane przez całe życie portfolio?
- Teoria czy doświadczanie?
„Przyszłość edukacji. Scenariusze 2046” to miesiące analiz, tygodnie badań, setki godzin rozmów i dyskusji, tysiące refleksji uczniów, wykładowców, managerów i specjalistów.
Zebrane i opracowane, znalazły swoje miejsce na niemal stu pięćdziesięciu stronach raportu o edukacji przyszłości. Przyglądamy się status quo edukacji trzeciej dekady XXI wieku i scenariuszom przyszłości. Czy wszystkie mają szczęśliwe zakończenie?
Projekt stworzony został razem ze specjalistami z infuture.institute.