Poszukujemy TikTokowej Grupy Specjalnej!
Zespołu studentów, który (ze wsparciem Działu Marketingu i ekspertów ds. komunikacji) poprowadzi oficjalne konto Uczelni na TikToku.
Kogo poszukujemy? Najbardziej kreatywnych, twórczych, ciekawskich studentów wszystkich kierunków I i II stopnia w Collegium Da Vinci, którzy pokażą Uczelnię swoimi oczami.
Możliwości? Nieskończone. Twórcze ograniczenia? Brak!
Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w konkursie?
Stwórz trzy TikTokowe filmy – Twoje interpretacje haseł:
- future thinking: nowoczesny program nauczania i nowy model kształcenia Collegium Da Vinci
- personalizacja i indywidualne podejście do studenta
- experience & community: ekscytujące doświadczenie studiowania w Collegium Da Vinci
Pamiętaj, że Twoim odbiorcą jest student Collegium Da Vinci, ale również licealista, który szuka dla siebie pomysłu na studia.
Wyślij swoje materiały i niezbędne dokumenty dołączone do regulaminu na adres marketing@cdv.pl do 31 marca 2022.
Ze zgłoszonych prac wybierzemy maksymalnie pięciu autorów najlepszych propozycji.
To właśnie oni otrzymają ofertę stworzenia TikTokowej Grupy Specjalnej i prowadzenia oficjalnego konta Collegium Da Vinci na najpopularniejszej na świecie aplikacji social media!
Prowadzenie kanału wiąże się z wynagrodzeniem dla każdego twórcy. Aktywność realizować można również w ramach obowiązkowych praktyk studenckich (za zgodą opiekuna).