Idzie nowe!

Premiera nowego spotu CDV

Ciekawość, zmysły, intuicja, paradoksy, logika, wyobraźnia, kondycja fizyczna, równowaga, wszystko łączy się ze wszystkim… Jak to pokazać?

Zasady Leonarda Da Vinci (jest ich siedem), mówiące o tym jak żyć i uczyć się, żeby wykorzystać pełnię własnego potencjału zainspirowały studentów Collegium Da Vinci do stworzenia scenariusza do filmu promującego naszą uczelnię. Wstępną koncepcję skonsultowali z Agatą Karaśkiewicz – kierowniczką zespołu programowego kreatywnej produkcji wideo, kierunku, który od października będzie można studiować w CDV.

Dr Karaśkiewicz jest specjalistką ds. komunikacji za pośrednictwem mediów audiowizualnych, zajmuje się produkcją nieszablonowych projektów wizualnych, wzięła studentów pod swoje skrzydła i skoordynowała cały projekt. Zaangażowała do niego partnerów kreatywnej produkcji wideo: firmy Stern Pictures (oświetlenie) oraz 2k4k (profesjonalny sprzęt).
Członkowie zespołu marketingu CDV wraz z ekipą filmową wspólnie dopracowali koncepcję filmu i scenariusz. Potem pozostało tylko działanie. Studenci zorganizowali casting wśród swoich kolegów i koleżanek, zadbali o rekwizyty i w lutym kamera ruszyła do akcji!

Jaki jest cel naszego filmu? Przede wszystkim pokazanie CIEKAWOŚCI, która jest motorem działania Collegium Da Vinci oraz tego, jak zasady Leonarda Da Vinci przekładają się na studiowanie w CDV.

Jak jest efekt? Zobaczcie!

Studenci zaangażowani w realizację spotu:

  • Kamil Wojtowicz – informatyka
  • Milena Chwiłka – marketing internetowy
  • Inez Królikowska – doradztwo i coaching
  • Paweł Klockiewicz – zarządzanie kreatywne
  • Weronika Hała – zarządzanie kreatywne
  • Iza Jarmolińska – urban management
  • Marta Zarzycka – marketing internetowy
  • Dominika Cicha – grafika
  • Jakub Szymański – zarządzanie kreatywne
  • Hubert Wulbach – urban management
  • Stanislau Ivaniuchenka – grafika
  • Agnieszka Pelczyk – grafika
  • Bartosz Hołubowski – marketing internetowy
  • Gosia Geltz – marketing internetowy
  • Jessica Kluj – marketing internetowy
  • Mateusz Susza – zarządzanie kreatywne
  • Yahor Tsvilikau – data science –
  • Nicole Staniszewska – marketing internetowy
  • Weronika Marcinek – marketing internetowy
  • Jonatan Jądrzyk – zarządzanie kreatywne
  • Anna Sakharova – zarządzanie kreatywne
  • Eliasz Pruchnicki – marketing internetowy
  • Maciej Kawecki – marketing internetowy
  • Tomasz Ptaszyński – marketing internetowy
  • Jędrzej Sieńko – marketing internetowy
  • Mikołaj Vottero – marketing internetowy

Produkcja: Medioteka

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.