Collegum Da Vinci patronem e-booka „Jak wygrać Black Friday” – Collegium Da Vinci Poznań

Collegum Da Vinci patronem e-booka „Jak wygrać Black Friday”

E-book chroniący przed wpadką w Black Friday jest już dostępny!

Nie trzeba pisać bestsellerowej powieści, żeby choć trochę zmienić świat na lepsze. Czasami wystarczy zaprosić 24 specjalistów i poprosić ich o dobrą radę. Właśnie tak zrobiła poznańska firma Centuria, wydając darmowy e-book, nad którym Collegium Da Vinci objęło patronat medialny.

E-book „Jak wygrać Black Friday” to 100 stron praktycznej wiedzy i wieloletniego doświadczenia osób, które na co dzień pracują w wiodących firmach e-commerce i IT w Polsce: Advox, Beyond.pl, Centurii, Indigo Nails, Martes Sport, Panda Group, Snowdog oraz Strix.

Tym, co odróżnia e-book Centurii od innych publikacji tego rodzaju, jest skupienie się na technicznych aspektach działania sklepu internetowego, czyli na jego infrastrukturze IT. To właśnie to „niewidoczne zaplecze” jest podczas akcji promocyjnych tym miejscem, od którego w sposób bezpośredni zależą sukcesy (finansowy i wizerunkowy) danego biznesu e-commerce.

Black Friday oznacza bowiem gwałtowny, często wręcz nieobliczalny wzrost ruchu w sklepie online.

Wydajność i szybkość serwisu e-commerce oraz jego odporność na drastyczne obciążenie decydują o tym, czy klienci zostaną obsłużeni w satysfakcjonujący ich sposób. To istotne, ponieważ od jakości doświadczenia zakupowego zależy, czy konsument dokona zakupu w danym miejscu po raz kolejny, czy też skorzysta z oferty konkurencji.