Dlaczego warto wybrać ten kierunek
Studia podyplomowe Zarządzanie projektami uczą, jak w pełni wykorzystywać potencjał zespołów, budować dobrą atmosferę i relacje z interesariuszami i interesariuszkami projektu. Program rozwija umiejętności oceny ryzyk oraz skutecznego zarządzania zasobami, także finansowymi.
-
Czego się nauczysz
- korzystać z narzędzi planistycznych (m.in. WBS, lista zadań, analiza ścieżki krytycznej)
- wykorzystywać wiedzę z zarządzania projektami metodykami PRINCE2®, AgilePM® i PMBoKGuide®
- korzystać z narzędzi zarządzania wg Management 3.0®
- rozwiązywać konflikty i budować współpracę w zespole
- zarządzać zasobami w projekcie
- identyfikować, segmentować i komunikować się z kluczowymi interesariuszami i interesariuszkami w projektach
- wykorzystywać facylitację jako technikę pracy z grupą
- zarządzać ryzykiem i finansami w projekcie
-
W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować
- Project Manager
- Interim Manager
- Agile Coach
- Product Owner
- Change Manager
Zarządzanie projektami – wprowadzenie do zagadnień projektowych
- moduł 1
- 20 h
- Usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania
- Poznanie narzędzia do organizacji projektu
Planowanie z wykorzystaniem narzędzi planistycznych
- moduł 2
- 20 h
- Narzędzia planistyczne
- Tworzenie listy zadań
- KANBAN, analiza ścieżki krytycznej, PERT
PRINCE2® Foundation – edycja 7
- moduł 3
- 20 h
- Metodyka zarządzania projektami
- Środowisko projektowe, osoby, etapy projektu, działania
- Przygotowanie do uzyskania certyfikatu PRINCE2 na poziomie Foundation
- Dodatkowo płatny egzamin dla chętnych
CAPM® – zarządzanie projektami oparte o PMBoK Guide (PMI) (20 godzin)
- moduł 4
- 20 h
- Standardy PMI i obszary wiedzy PMBoK®
Zarządzanie zespołem projektowym z elementami Management 3.0
- moduł 5
- 20 h
- Funkcje managera w podejściu zwinnym
- Zwinny styl pracy i kultura organizacyjna
- Motywowanie i angażowanie członków zespołu
Techniki zarządzania interesariuszami i interesariuszkami
- moduł 6
- 10 h
- Metody identyfikacji i segmentacji interesariuszy i interesariuszek
- Komunikacja z kluczowymi interesariuszami i interesariuszkami w projektach
Facylitacja – element pracy projektowej
- moduł 7
- 10 godzin
- Facylitacja – element pracy z zespołem
- Praktyczne metody, narzędzia i techniki pracy z grupą
AgilePM® Foundation z elementami na poziomie Foundation
- moduł 8
- 20 h
- Kluczowe elementy metodyki: zasad, produktów, procesów oraz praktyk zwinnego zarządzania projektami
- Przygotowanie do certyfikacji AgilePM® Foundation
- Egzamin na poziomie Foundation w cenie studiów
Rozwiązywanie konfliktów i budowanie współpracy w zespole
- moduł 9
- 10 h
- Zarządzanie zasobami w projekcie
- Komunikacja w projektach, błędy komunikacyjne
Kompetencje i dynamika zespołu
- moduł 10
- 10 h
- Praca zespołu, role projektowe i preferencje osobowościowe
- Delegowanie i kontrola postępów pracy zespołu
Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- moduł 11
- 10 h
- Identyfikacja i klasyfikacja ryzyk
- Strategie reagowania na wydarzenia i plany awaryjne
Zarządzanie finansami w projekcie
- moduł 12
- 10 h
- Techniki i narzędzia
- Przykładowe projekty
Zaliczenie
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Zarządzanie projektami jest prezentacja z wybranego tematu w obszarze studiów, realizowana indywidualnie lub w dwuosobowych zespołach.
Absolwenci i absolwentki uzyskują, zgodne z wymogami ustawy, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.
Studiuj praktycznie najlepiej



-
Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:
- masz tytuł licencjata, inżyniera lub magistra
- masz w sobie zarówno coś z humanisty i coś ze ścisłowca
- potrafisz pracować w grupie
- jesteś dobrze zorganizowany(-a), skrupulatny(-a), ale również elastyczny(-a) w działaniu
- odnajdujesz się w projektach o dużej nieprzewidywalności
- Twoje zainteresowania obejmują obszar nauk ekonomicznych, organizacyjnych, marketingowych i społeczno-komunikacyjnych
-
Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:
- absolwentów i absolwentek różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
- osób, które pełnią role kierownicze w projektach (sponsorzy i sponsorki, kierownicy i kierowniczki projektów) lub liderów i liderek zespołów
- osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania projektami
- osób, które chcą przekierować swoją ścieżkę zawodową na zarządzanie projektami
Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.
Zrób quiz
Zacznij podyplomówkę już po licencjacie!
Aby zacząć studia podyplomowe musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku.
Nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.
Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku
Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem

Poznaj partnera kierunku
Dzięki eksperckiej wiedzy naszych partnerów biznesowych programy studiów są zgodne z trendami na rynku, a zajęcia opierają się o case studies prosto z biznesu.
Sprawdź podcast „Studia na każdą karierę”!
Dlaczego zarządzanie ryzykiem w projektach jest tak istotne? Jak gry i symulacje biznesowe pomagają w szkoleniach? Jak różnice kulturowe wpływają na pracę zespołów projektowych?
Posłuchaj rozmowy z Kingą Matysiak, kierowniczką kierunku podyplomowego Zarządzanie projektami.
Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne
Opłata wpisowa (promocja do 21 października)
Płatna jednorazowo:
400 PLN 0 PLN
Czesne za rok
Płatne w 12 ratach
10 x 825 PLNPłatne w 3 ratach
2 x 4 125 PLNPłatne w 1 racie
1 x 8 250 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek
Wpisowe
Płatna jednorazowo:
0 PLN
Czesne
Zwolnienie z jednej z 10 rat
- 825 PLN

Jak zapisać się na studia
-
Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.
Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.
-
Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.
Potrzebne Ci będą:
- numer PESEL,
- dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
-
Sprawdź najpierw aktualne promocje!
Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.
-
Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail. -
Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Dokumenty do pobrania
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami
Biuro Rekrutacji
Adres
Godziny otwarcia
Kontakt
Kinga Matysiak
Project Manager | CEO w Mindstream Sp. z o.o.O mnie
Kierownik merytoryczny kierunku Zarządzanie projektami.
Trener zarządzania projektami i kompetencji społecznych, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych. Przeszkoliła ponad 4 500 osób.
Od 2002 roku prowadzę szkolenia biznesowe w oparciu o autorskie gry i narzędzia pracy. Specjalizuję się w szkoleniach z zarządzania projektami, komunikacji, autoprezentacji, przywództwa, budowania zespołu. Jestem trenerem AgilePM® oraz Change Management®, akredytowanym trenerem PRINCE2® oraz Management of Value®. Posiadam akredytację facylitatora Management 3.0.
Jestem Prezesem firmy szkoleniowej MINDSTREAM sp. z o.o., oferującej szeroki zakres szkoleń certyfikowanych z zarządzania projektami i procesami. Doświadczenie w biznesie zdobywałam pracując jako kierownik projektów, wprowadzałam nowe produkty na rynek, odpowiadałam za sprzedaż i marketing produktów już istniejących. Prowadziłam projekty informatyczne, marketingowe oraz edukacyjne.
Prowadziłam zajęcia na studiach podyplomowych zarządzaniem projektami, m.in. w Collegium Da Vinci w Poznaniu, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, Uniwersytecie Zielonogórskim, Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Specjalizacje obszarowe
- zarządzanie projektami,
- management,
- umiejętności społeczne.

Marek Janigacz
WykładowcaO mnie
Doświadczony doradca organizacyjny, certyfikowany trener biznesu i projektant gier symulacyjnych.
Jako konsultant posiada doświadczenie między innymi, jako koordynator działań wdrożeniowych, w których odpowiadał za wdrożenie kilkuset usprawnień procesowych, obsługowych, organizacyjnych i kadrowych w kilkunastu instytucjach publicznych. Jest jednym z redaktorów i głównym analitykiem Ogólnopolskich Badań Zarządzania Zmianą (2016 r. i 2017 r.).
Jako trener prowadzi szkolenia i warsztaty od 2011 r. W tym czasie prowadził szkolenia dla instytucji publicznych, firm z sektora MŚP oraz dużych organizacji w tym międzynarodowych korporacji z zakresu zarządzania zmianą organizacyjną, zarzadzania projektami czy negocjacji. Jako trener udziela się, także społecznie prowadząc szkolenia pro bono krzewiąc wiedzę o zarządzaniu czy nauce przez doświadczenie.
Od wielu lat związany jest z branżą projektowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych. Współtworzył kilkadziesiąt gier symulacyjnych i szkoleniowych (w tym anglojęzycznych) z wielu obszarów tematycznych np. zarządzania zmianą, kierowania projektami czy komunikacji w zespołach wielokulturowych, w których wzięło udział kilkadziesiąt tysięcy osób.
Pasjonat nauki przez doświadczenie oraz propagator wykorzystania gier symulacyjnych w nauczaniu dorosłych.
- Zarządzanie zmianą organizacyjną
- Planowanie strategiczne
- Negocjacje biznesowe
- Profesjonalna obsługa klienta
- Mapowanie procesów wg EPC (Event-driven Process Chain)

dr Artur Kasza
WykładowcaO mnie
Wykładowca akademicki, trener, facylitator warsztatów. Prowadzi zajęcia oraz szkolenia w zakresie zarządzania projektami, zarządzania strategicznego, facylitacji grupowej, również w języku angielskim. Uzyskał doktorat na Uniwersytecie w Leuven, w Belgii. Specjalizuje się w zagadnieniach zarządzania strategicznego i projektowego, zmiany organizacyjnej, zarządzania partycypacyjnego. Współpracował z Europejską Wyższą Szkołą Prawa i Administracji w Warszawie, Wyższą Szkołą Europejską w Krakowie oraz Wyższą Szkołą Administracji w Bielsku-Białej, gdzie pełnił funkcję kierownika studiów podyplomowych. Pasjonat jazzu, miłośnik gór. Biegle włada językiem angielskim i francuskim, komunikatywnie hiszpańskim.

Katarzyna Kaganiec
WykładowczyniO mnie
Trener/doradca
- Trener i praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem we współpracy z klientami, partnerami w wielu branżach w Polsce i poza granicami (rejon EMEA). Ponad 15 letnie doświadczenie we współpracy z branżą IT.
- Z wykształcenia ekonomista, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Audytor wiodący i Ekspert Polskiej Nagrody Jakości. Posiada certyfikacje w zakresie: Agile, Scrum, ITIL, Lean IT
- Audytor, trener, konsultant project management (metodyki klasyczne i zwinne). Specjalizuje się w: strategiach produktowo- usługowych i zarządzaniu ich realizacją, projektowaniu i wdrażaniu procesów, struktur i systemów zarządzania oraz podnoszeniu ich efektywności, zarządzaniu portfelami projektów strategicznych oraz procesach wytwarzania oprogramowania.
- Brała udział w międzynarodowych programach UNDP Polski, Japonii i Holandii „wdrażanie systemów zarządzania” w oparciu o japońskie techniki doskonalenia. Współpracowała m.in. Onet.pl – system zarządzania spółką , Matrix SA – zarządzanie PMO, Infovide – Matrix – realizacja projektu fuzji, Sage zarządzanie ofertą produktowo –usługowa i jej realizacja , PKP Informatyka – system zarządzania jakością.
- Jest twórcą autorskich szkoleń i programów szkoleniowych Altkom Akademia