Dlaczego warto studiować
na tym kierunku
Zarządzanie kreatywne to nowoczesne studia menedżerskie dla osób, które chcą wykorzystywać narzędzia pracy projektowej w zarządzaniu markami, projektami i zespołami. Kształcą innowatorów i innowatorki, nastawionych na kreatywne rozwiązywanie problemów oraz poszukiwanie pomysłów na rozwój.
-
Czego się nauczysz
- wykorzystać metody pracy projektowej do tworzenia strategii firm, marek, rozwoju produktu i usługi oraz usprawniania procesów
- zarządzać markami, projektami i zespołami z wykorzystaniem najnowszych metod i technik w duchu Design Thinking, Design Management, Service Design
- projektować doświadczenia klienta UX i CX w obszarze produktów i usług
- wdrażać nowe koncepcje i pomysły rozwoju
- wykorzystywać modele tożsamości marki w procesach budowania strategii i zarządzania marką
- zarządzać sytuacjami kryzysowymi w organizacji
- projektować modele biznesowe, prowadzić pogłębione analizy
-
Gdzie będziesz mógł/mogła pracować
- w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
- w firmach rozwijających nowe produkty i usługi
- w firmach IT, software house’ach
- w agencjach marketingowych, reklamowych, kreatywnych, digitalowych
- w firmach konsultingowych i badawczych
- w działach marketingu dowolnej branży
- w działach planowania i rozwoju strategicznego
- w zespołach projektowych w korporacjach
Zarobki w branży
-
Key Account Manager
12 000 PLN brutto -
Product Manager
10 000 PLN brutto -
UI/UX Designer
9 000 PLN brutto
Źródło:
- money.pl |
- nofluffjobs.pl |
- wynagrodzenia.pl
Jakie specjalności możesz wybrać
Wybrane moduły
Metodyka Project Management Institute (PMI)
Analiza kontekstowa i design research
Formułowanie rozwiązań projektowych
Budowanie i zarządzanie startupem
Zarządzanie wartością klienta
Wybierając tę specjalność, nauczysz się:
- prowadzić projekty według standardów PMI
- zarządzać zasobami, ryzykiem i czasem w projektach
- przeprowadzać badania i analizy na potrzeby projektowe
- prototypować i testować rozwiązania
- opracowywać model biznesowy (np. Business Model Canvas)
- zarządzanie finansami, budżetem i fundraisingiem w startupach
- tworzyć strategię marketingową i wizerunku marki
- analizować i rozumieć potrzeby klientów
W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:
- Project Manager
- Product Manager
- Kierownik/kierowniczka zespołu projektowego
- Head of Design
- Kierownik/kierowniczka zespołu ds. obsługi klienta
- Customer Service Manager
- Key Account Manager
- Marketing Manager
- Kierownik/kierowniczka ds. badań i rozwoju
- Manager(ka) ds. rozwoju produktu lub usługi
Zarobki w branży
- Key Account Manager: 12 000 PLN brutto
- Product Manager: 10 000 PLN brutto
- Marketing Manager: 15 000 PLN brutto
Wybrane moduły
Formułowanie problemu projektowego
Badanie potrzeb klientów i kontekstu projektu
Definiowanie elementów strategii projektu
User interface
Zarządzanie klientem i dokumentacją
Wybierając tę specjalność, nauczysz się:
- posługiwać się metodami badawczymi do analizy doświadczeń użytkowników
- prowadzić audyty UX
- projektować, prototypować i wdrażać nowe rozwiązania poprawiające doświadczenia klientów
- projektować interfejsy w zgodzie z architekturą informacji i ergonomią aplikacji
- dokumentować i prezentować projekty UX/CX
- kształtować relacje z klientami
W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:
- UX Designer
- Specjalista(-ka) ds. badań rynku i UX
- Customer Experience Consultant
- UX Design Leader
- Product Owner
- Project Manager
- Manager(ka) zespołu ds. obsługi klienta
- Key Account Manager
- Manager(ka) ds. badań i rozwoju
- Marketing Manager
- Manager ds. rozwoju produktu lub usługi
Zarobki w branży
- Manager do spraw badań i rozwoju: 13 000 PLN brutto
- Product Owner: 11 100 PLN brutto
- UI/UX Designer: 9 000 PLN brutto
-
Moduł uzupełniający
- semestr 1
- 100 godzin stacjonarnie
- 60 godzin niestacjonarnie
Aby umożliwić równy start wszystkim studentom i studentkom, niezależnie od ukończonego wcześniej kierunku studiów, absolwenci i absolwentki kierunków innych niż zarządzanie kreatywne I stopnia biorą udział w module Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw. Zajęcia z przedmiotów uzupełniających odbywają się w pierwszym semestrze, aby wyposażyć studentów i studentki w niezbędną wiedzę specjalistyczną już na samym początku studiów.
Jakie przedmioty się w nim znajdują:
- Podstawy makroekonomii
- Podstawy mikroekonomii
- Wprowadzenie do finansów przedsiębiorstwa
- Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi
-
Moduły kierunkowe
- semestr 1-2
- 400 godzin stacjonarnie
- 240 godzin niestacjonarnie
Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student i studentka danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do specjalizacji i dalszego rozwoju zawodowego.
Na tym kierunku są to:
- Zarządzanie przedsiębiorstwem w praktyce
- Rola Design Management w organizacji
- Sprinty projektowe
- Prawo w praktyce
- Zarządzanie jednostką projektową
- Budowanie marki firmy
- Fundamentalne podstawy projektowania
- Narzędzia i techniki AI wykorzystywane w pracy kreatywnej
-
Moduły do wyboru
- semestr 3-4
- 100 godzin stacjonarnie
- 60 godzin niestacjonarnie
Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Do dyspozycji masz dwa moduły, a to oznacza kilkadziesiąt dodatkowych godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród różnych zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych.
Studenci i studentki tego kierunku wybierali w poprzednich latach:
- Program Talent Based Action Learning
- Trendsetting w rzeczywistości cyfrowej zmiany
- Tutoring zespołowy
-
Moduły specjalizacyjne
- semestr 2-4
- 315 godzin stacjonarnie
- 210 godzin niestacjonarnie
Czyli przedmioty definiujące Twoją zawodową ścieżkę. To zestaw zajęć przypisanych do wybranej przez Ciebie specjalności. Tak jak cała edukacja w Collegium Da Vinci i ta jej część jest zbudowana na modelu: 20% teorii, 80% praktyki.
Podczas zajęć, prowadzonych w formie ćwiczeń i warsztatów w małych zadaniowych grupach będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Wiedzę i umiejętności zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.
-
Certyfikaty do CV
Za realizację projektów w ramach wybranych przedmiotów, otrzymasz dodatkowo biznesowe certyfikaty od firm lub partnerów uczelni. Potwierdzą one zdobyte przez Ciebie kompetencje i wzbogacą Twoje CV.
Na tym kierunku może je zdobyć w ramach przedmiotów:
- Crisis Management i kształtowanie relacji z mediami
- Badanie UX
- Makieta ścieżki klienta
- Business Model Canvas
- User Interface
-
Praktyki zawodowe
- semestr 4
- 481 godzin
Niezbędna część edukacyjnego doświadczenia każdego studenta i studentki naszej uczelni. W ich zdobyciu pomoże Ci uczelniane Biuro Karier, które ułatwi Ci kontakt ze współpracującymi z uczelnią firmami. Dzięki praktykom zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia.
Wykorzystasz zdobytą podczas studiów wiedzę, zweryfikujesz swoje umiejętności i nawiążesz cenne zawodowe kontakty. Zdobędziesz doświadczenie, pracując na żywych projektach i podpatrując w działaniu bardziej doświadczonych specjalistów. To pozwoli Ci nabyć większej pewności siebie w środowisku pracy i pewniej stawiać pierwsze kroki na zawodowej ścieżce.
Studiuj praktycznie najlepiej
Posłuchaj co o Collegium Da Vinci mówią Ci, którzy je tworzą
Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?
-
Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:
- esteś kreatywny(-a), myślisz nieszablonowo, lubisz szukać innowacyjnych rozwiązań
- masz analityczny umysł, potrafisz pozyskiwać dane i wyciągać z nich wnioski
- lubisz projekty zespołowe
- jesteś zorganizowany(-a), potrafisz planować
- konsekwentnie dążysz do celu i nie poddajesz się łatwo
- jesteś otwarty(-a) na nowości
- lubisz przekładać wiedzę na konkretne działanie
-
Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla osób:
- zarówno zaczynających pracę z projektowaniem, jak i tych, które już badają i projektują rozwiązania digitalowe w swojej pracy
- absolwentów i absolwentek kierunków artystycznych, informatycznych, humanistycznych i społecznych, gdzie kompetencje profesjonalne wymagają dopełnienia umiejętnościami managerskimi i projektowymi
- absolwentów i absolwentek dowolnych kierunków posiadających tytuł licencjata, inżyniera lub magistra – dla nich uzupełnieniem wiedzy będzie dodatkowy moduł na start: Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw
- wszystkich, którzy planują karierę na stanowisku managera lub managerki projektów
-
Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.
Zrób quiz
Sprawdź ten kierunek na studiach I stopnia
Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku
Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem
Ile kosztują studia na tym kierunku
Opłaty i czesne
Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.
Opłata wpisowa
-
Płatna jednorazowo
85 PLN
Czesne za rok
-
Płatne w 12 ratach
12 x 810 PLN -
Płatne w 2 ratach
2 x 4 860 PLN -
Płatne w 1 racie
1 x 9 720 PLN
Zniżki dla absolwentów i absolwentek
Opłata wpisowa
-
Płatna jednorazowo
0 PLN
Czesne za rok
-
Zwolnienie z jednej z 12 rat
- 810 PLN
Jak zapisać się na studia
-
Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Możesz już teraz rezerwować miejsce, a studia rozpoczynamy w październiku 2025 r.
Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.
-
Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu (także dla kandydatów przed obroną), wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.
Potrzebne Ci będą:
- numer PESEL,
- dyplom ukończenia studiów I stopnia (jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu, możesz zapisać się na studia jako wolny słuchacz),
- zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
-
Sprawdź najpierw aktualne promocje!
Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.
-
Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail. -
Dostarcz oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia do biura rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.
Jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, skorzystaj z umowy wolnego słuchacza.
Pamiętaj, by wraz z dyplomem dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.
-
Po dostarczeniu oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.
Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.
Dokumenty do pobrania
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami
Adres
Godziny otwarcia
Kontakt
dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz
WykładowczyniO mnie
Doświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług. Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.
Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.
Od wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.
Łączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.
Jej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.
Piotr Jaszczak
WykładowcaO mnie
Jestem absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Przedsiębiorstwami.
Przez blisko 30 lat byłem związany z firmą IT, w której pracowałem na stanowiskach menadżerskich – Kierownik Serwisu, Dyrektor Działu Serwisu, Dyrektor ds. Usług i Wsparcia IT. Stworzyłem sieć 14. oddziałów firmy i zarządzałem zespołem 130. pracowników na terenie całego kraju. Jestem autorem wielu procesów i procedur wykonawczych, wynikających m. in. z wytycznych norm ISO 9001 i ISO 20000 oraz zarządzanych projektów. Przeprowadziłem wiele zmian w zarządzanym przez siebie dziale oraz zmapowałem najważniejsze procesy stanowiące podstawę działania firmy w zakresie usługowym. Jako kierownik projektu zarządzałem ponad 40. projektami o zasięgu ogólnopolskim, związanymi z technologią informacyjną. Wdrażałem również systemy zarządzania jakością usług, oparte na założeniach norm ISO 9001 i ISO 20000.
Od ponad 15. lat prowadzę szkolenia, wykłady, ćwiczenia i warsztaty. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzielę się ze wszystkimi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania usługami, jakością, projektami, zmianą czy procesami.
Ciekawi mnie
Prywatnie jestem miłośnikiem fotografowania, podróży i zwiedzania ciekawych miejsc, lubię grać na gitarze, słuchać dobrej muzyki, zwłaszcza ze starego, dobrego czarnego krążka.
Specjalizacje obszarowe
- Zarządzanie Projektami
- Zarządzanie Zmianą
- Zarządzanie Procesami
- Zarządzanie Jakością Usług
- Technologia Informacyjna
- MS Office
- Norma ISO 9000, ISO 20000
dr Jakub Wierzbicki
WykładowcaO mnie
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii.
Jestem absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007 – magister pedagogiki: doradztwo zawodowe i personalne, 2010 – magister psychologii: psychologia pracy i organizacji). W 2012 roku ukończyłem podyplomowe studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM, a w 2024 roku studia podyplomowe z psychologii zwierząt. Obroniłem doktorat z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim w 2017 roku. Interesuję się zagadnieniami związanymi z psychologią społeczną, psychologią pracy i organizacji, rozwojem kompetencji i statystyką w badaniach społecznych.
Ciekawi mnie
Uwielbiam musicale i bardzo lubię czytać biografie. Jestem opiekunem dwóch adoptowanych psów: Bossa i Rolexa.
dr inż. Klaudia Młoda-Brylewska
Kierowniczka Katedry ZarządzaniaO mnie
Absolwentka studiów na kierunku Towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Następnie doktorantka w Instytucie Nauk o Jakości na tym samym Uniwersytecie. Jestem autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarządzania i marketingu. Ukończyłam kilkanaście kursów związanych z Systemami Zarządzania w przedsiębiorstwie. Obszar moich zainteresowań naukowych dotyczy badań konsumenckich oraz środowiskowej oceny cyklu życia różnych wyrobów.
Od kilku lat w ramach własnej działalności gospodarczej zajmuję się badaniami rynku i badaniami marketingowymi.
Ciekawi mnie
Wolne chwile poświęcam czterem czworonożnym przyjaciołom i na kontakcie z naturą.
dr Agnieszka Kulej
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Politechniki Częstochowskiej oraz Uniwersytetu Opolskiego. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, magister socjologii, certyfikowany trener biznesu i kompetencji miękkich, szkoleniowiec, mediator, praktyk z zakresu ochrony danych osobowych i miękkiego HR.
Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Naukowy obszar zainteresowań: startupy, venture capital, zarządzanie innowacją, ZZL, badania ilościowe i jakościowe w naukach społecznych, zarządzanie projektami
Ciekawi mnie
Steel dart, soft dart, brazylijskie jiu jitsu, podróże, literatura z obszaru fizyki kwantowej, neurobiologii i kognitywistki
Izabela Cienkus
WykładowczyniO mnie
Od 10 lat prowadzę własną działalność w zakresie marketingu, organizacji eventów i doradztwa projektowego. Od 5 lat współpracuję z Agencją LUCKYYOU z Poznania najpierw jako lider Teamu Project Management, a obecnie Head of Client Service. Doradzam i prowadzę projekty employer brandingowe, marketingowe i eventowe. Wspieram działy HR i EB największych marek w Polsce m.in. IKEA Retail, Grupa Eurocash, Polpharma S.A. , Coca-Cola czy Volkswagen Group Polska. Współpracuję przy tworzeniu strategii komunikacji dla nowych marek i produktów. Angażuje się w projekty medyczne i te, które mają wpływ na poprawę jakości i życia społeczeństwa.
Od 2 lat z zadowoleniem i satysfakcją prowadzę zajęcia ze studentami.
Prowadzę szkolenia z zakresu strategii marki, employer brandigu i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania projektami.
Mogę pochwalić się kilkoma nagrodami zdobytymi w moich zespołach:
- 2016 Nagroda dla Projektu Wielkopolska Onkologia (Uszczypnij Raka) Lider Ochrony Zdrowia za promocję zdrowia w 2016 r. (jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Ochronie Zdrowia).
- 2017 Heart Failure Awareness Days – międzynarodowa nagroda dla projektu medycznego Halo tu Serce! Realizowanego dla Szpitala Klinicznego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- 2019 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2019 dla klienta IKEA Retail
- 2019 EB KREATOR nagroda za kampanię social media prowadzoną z IKEA Retail
- 2021 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2021 dla klienta IKEA Retail
Ciekawi mnie
Lubię być tam, gdzie spotykam kreatywnych, pełnych pasji ludzi. Prywatnie interesuję się motocyklami.
dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.
dr Lena Staś
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko – szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach, wykorzystaniu coachingu w organizacjach, zrównoważonego rozwoju. W CDV wykładowca na kierunkach Zarządzanie Kreatywne oraz Biznes Manager. Ma duże doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania i zarządzania operacjami. Kurs coachingu (ICF) i tutoringu (Collegium Wratislaviense), mentoringu (CDV), AI jako asystent dydaktyczny. Tutorka, mentorka, doradczyni organizacyjna, trenerka rozwoju osobistego, doświadczona promotorka prac dyplomowych, entuzjastka wykorzystania AI.
Ciekawi mnie
Ciekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.
Artur Ratuszyński
WykładowcaO mnie
Po 25 latach odszedłem z dziennikarstwa i założyłem firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym, procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtworzyłem w 2018 roku program rozwoju
smart city Szczecin. Od 2019 jestem doradcą biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczę w procesach ewaluacji i aktualizacji i budowania Strategii Rozwoju Szczecina.
Ciekawi mnie
Historia średniowiecza, przyszłość robotów i sztucznej inteligencji, rozwój miast zwłaszcza w obszarze smart city. Jestem fanem Apple i Formuły 1.
Katarzyna Andrzejczyk-Briks
WykładowczyniO mnie
Historyczka sztuki, pedagożka i ekspertka analizy trendów.
W swojej pracy łączy perspektywę humanistyczną z praktyką projektową i strategiczną.
Współpracuje z zespołami konsultingowymi Concordia Design i Pilotki Zmian, gdzie zajmuje się obserwacją i analizą trendów oraz sygnałów zmian.
Prowadzi wykłady, szkolenia i procesy projektowe.
Uczy, jak rozwijać w zespołach kompetencje pracy z przyszłością oraz projektowania innowacyjnych produktów, usług i doświadczeń – dopasowanych do zmieniających się potrzeb użytkowników.
Na uczelniach (School of Form, Collegium da Vinci i WSB Merito Szczecin) dzieli się wiedzą z zakresu historii sztuki, designu i analizy trendów.
Ekspertka programu Dostępny Design, w którym uczyła zasad projektowania uniwersalnego i inkluzywnego.
Wierzy, że wszystko, co zostało zaprojektowane, układa się w opowieść o nas – naszych potrzebach, lękach, aspiracjach i marzeniach. Projektując teraźniejszość, wpływamy także na przyszłość.
Dlatego warto zadać sobie pytanie:
Czy jesteśmy dziś dobrymi projektantami przyszłości – dla siebie, dla swoich potomków i dla planety?
Ciekawi mnie
Ciekawi mnie człowiek, jego sposób myślenia, odczuwania i przeżywania sztuki i piękna. Jestem fanką psychologii i neuroestetyki oraz designu.
Ciemna strona ludzkiej psychiki jest dla mnie równie intrygująca, dlatego uwielbiam kryminały. Spokój i dystans znajduję zawsze w naturze, muzyce i poczuciu humoru.
Katarzyna Czubakowska
WykładowczyniMBA, menedżer działu operacyjnego, certyfikowany konsultant DISC D3, trener kompetencji miękkich, wykładowca, nauczyciel, kolor czerwony.
Na co dzień łączę pracę w branży TSL z wykładami na uczelni.
Lubię ludzi, wierzę w moc relacji. Z zaciekawieniem obserwuję zmiany pokoleniowe na rynku pracy i jestem przekonana, że wielopokoleniowość w organizacjach to ich siła. Lubię Zetki.
Wierzę, że inkluzywność to fundament, który tworzy przyjazne środowisko pracy, przyczynia się do budowania efektywnych zespołów, rozwoju pracowników i daje przewagę w biznesie. Według słownika języka polskiego PWN „inkluzywny” oznacza „łączący lub obejmujący jakąś całość, przeznaczony dla wszystkich”, a to idealny przepis na tworzenie kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, akceptacji i przynależności.
Jestem przekonana, że kompetencje miękkie to twardy gracz w biznesie, sprzyjają rozwojowi innowacji i budowaniu efektywnych zespołów. Ciągle rozwijam swój warsztat soft skills i uczę innych jak to robić.
Prywatnie mama dwóch cudownych córek, zakochana w Nowym Jorku i obrazach Beksińskiego.
Marta Truś
WykładowczyniO mnie
Z wykształcenia antropolożka i lingwistka, z pasji badaczka. W 2001 r obejrzała Amelie i z zadawania pytań światu postanowiła zrobić sposób na życie.
Badaczka jakościowa zajmująca się uważnym obserwowaniem rzeczywistości, analiza sygnałów zmian i culture braillingiem. Bricolażystka podejść i metod badawczych, projektowych i warsztatowych. Członkini kolektywu Nowe Narracje.
Ciekawi mnie
Człowiek i wszystkie jego wytwory. Wierzę, że inspiracja może płynąć z różnych źródeł, dlatego jestem gotowa eksplorować, eksperymentować i wychodzić poza utarte szlaki. Świadomość różnorodności i złożoności perspektyw społecznych, kulturowych i indywidualnych jest fundamentem mojej pracy.
Monika Sieniawska
WykładowczyniO mnie
Praktyk biznesu, ekspert ds. zarządzania procesami, agent zmiany i popularyzator transformacji cyfrowych, agile coach i design thinker. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich i eksperckich w korporacjach finansowych, centrach operacyjnych i w konsultingu, zawsze łącząc cross-funkcjonalnie różne obszary. Specjalizuje się w doradztwie procesowym, organizacyjnym i zarządczym: optymalizacja procesów biznesowych (Lean Management, Six Sigma, Operational Excellence), zarządzanie procesowe, zarządzanie jakością i doświadczeniem Klienta (CEM), przeglądy strategiczne, zarządzanie zmianą, budowa kultury optymalizacji. Jej dodatkową domeną jest zarządzanie projektami transformacji cyfrowej organizacji. Projektuje, standaryzuje, optymalizuje i automatyzuje (RPA) procesy.
Ciekawi mnie
Moja pasja to szermierka historyczna i tradycja szabli polskiej a szczególnie sztuka krzyżowa czyli typowy dla Polaków sposób posługiwania się szablą. Rodzinnie działamy w Stowarzyszeniu Polska Sztuka Krzyżowa a naszym marzeniem jest aby Polska była kojarzona z szablą tak jak Japonia z kataną.
dr Paula Pietrak
WykładowczyniO mnie
Trenerka, mentorka, menedżerka
- Doktor nauk ekonomicznych, wykładowczyni akademicka i menedżerka z ponad 16-letnim doświadczeniem w biznesie (marketing, nieruchomości komercyjne, zarządzanie projektami).
- Od 11 lat skutecznie prowadzi zespoły, łącząc strategiczne myślenie z uważnością na ludzi. Specjalizuje się w rozwoju indywidualnym i zespołowym.
- Współzałożycielka Szkoły Mentorów Kariery, współpracuje m.in. z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet i Youth Business Poland. Ma doświadczenie pracy w środowisku międzynarodowym (Wielka Brytania, Niemcy, Czechy, Słowacja).
- Cechuje ją umiejętność budowania empatycznych relacji, wprowadzania porządku w chaosie i prowadzenia skutecznych zmian.
Ciekawi mnie
Drugi człowiek. Fascynuje mnie ludzka różnorodność na każdym poziomie: wartości, przekonań oraz wiary.
Piotr Ruszkiewicz
WykładowcaO mnie
Prawnik, adwokat, mediator, patron aplikantów adwokackich, przedsiębiorca prowadzący indywidualną działalność gospodarczą jak i spółkę partnerską. Pasjonat prawa i praktyk, który za cel przyjął sobie uczyć prawa w przystępny sposób i „ludzkim głosem”. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Prawa i Administracji. Adwokat od roku 2013 oraz członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu kadencji 2021-2025 i kadencji 2025-2029. Pasjonat prawa, w szczególności prawa rodzinnego, gospodarczego i praw autorskich.
Ciekawi mnie
Ciekawią mnie ludzie, ludzkie zachowania i motywacja. W życiu kieruję się mottem usłyszanym w trakcie jednej z młodzieńczych wycieczek „Wy byście wszystko mogli mieć, gdybyście tylko chcieli chcieć”. To właśnie motywację i wiarę w samego siebie staram się przekazywać zarówno studentom, współpracownikom, aplikantom i jak i wszystkim rozpoczynającym nowe etapy w życiu. Jako wykładowca przedmiotów prawniczych dla osób, które jednak prawa nie studiują, staram się robić wszystko, aby pokazać, że prawo nie jest trudne, że prawo może być czytelne i zrozumiałe, a przede wszystkim, że nie należy się go bać. Jestem wykładowcą, którego celem jest dzielenie się wiedzą teoretyczną przedstawianą w obrazach wynikających z mojej praktyki i doświadczenia.
Zuzanna Malinowska
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Mediaworkingu na Collegium Da Vinci, obecnie specjalistka ds. Kształcenia zdalnego w Centrum Nowoczesnej Edukacji oraz Tutor.
Ciekawi mnie
Uwielbiam ciepłe lato, książki w pięknych okładkach, piec słodkości, słuchać muzyki, spędzać czas z moim psem i doświadczać.