Aplikuj
Zarządzanie i HR

Zarządzanie kreatywne

  • Poziom studiów II stopień
  • Tytuł, który uzyskasz magister
  • Język wykładowy polski
  • Czas trwania

    2 lata (4 semestry)

  • Liczba godzin

    1416 stacjonarne
    1071 niestacjonarne

  • Tryb studiów stacjonarneniestacjonarne
Mikołaj Sobieraj
Ambasador kierunku Zarządzanie kreatywne

Dlaczego warto studiować
na tym kierunku

Zarządzanie kreatywne to nowoczesne studia menedżerskie dla osób, które chcą wykorzystywać narzędzia pracy projektowej w zarządzaniu markami, projektami i zespołami. Kształcą innowatorów i innowatorki, nastawionych na kreatywne rozwiązywanie problemów oraz poszukiwanie pomysłów na rozwój.

  • Czego się nauczysz

    • wykorzystać metody pracy projektowej do tworzenia strategii firm, marek, rozwoju produktu i usługi oraz usprawniania procesów
    • zarządzać markami, projektami i zespołami z wykorzystaniem najnowszych metod i technik w duchu Design Thinking, Design Management, Service Design
    • projektować doświadczenia klienta UX i CX w obszarze produktów i usług
    • wdrażać nowe koncepcje i pomysły rozwoju
    • wykorzystywać modele tożsamości marki w procesach budowania strategii i zarządzania marką
    • zarządzać sytuacjami kryzysowymi w organizacji
    • projektować modele biznesowe, prowadzić pogłębione analizy
  • Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

    • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
    • w firmach rozwijających nowe produkty i usługi
    • w firmach IT, software house’ach
    • w agencjach marketingowych, reklamowych, kreatywnych, digitalowych
    • w firmach konsultingowych i badawczych
    • w działach marketingu dowolnej branży
    • w działach planowania i rozwoju strategicznego
    • w zespołach projektowych w korporacjach

Zarobki w branży

  • Key Account Manager

    12 000 PLN brutto
  • Product Manager

    10 000 PLN brutto
  • UI/UX Designer

    9 000 PLN brutto

Źródło:

Jakie specjalności możesz wybrać

Wybrane moduły

Metodyka Project Management Institute (PMI)

Analiza kontekstowa i design research

Formułowanie rozwiązań projektowych

Budowanie i zarządzanie startupem

Zarządzanie wartością klienta

Wybierając tę specjalność, nauczysz się:

  • prowadzić projekty według standardów PMI
  • zarządzać zasobami, ryzykiem i czasem w projektach
  • przeprowadzać badania i analizy na potrzeby projektowe
  • prototypować i testować rozwiązania
  • opracowywać model biznesowy (np. Business Model Canvas)
  • zarządzanie finansami, budżetem i fundraisingiem w startupach
  • tworzyć strategię marketingową i wizerunku marki
  • analizować i rozumieć potrzeby klientów

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Project Manager
  • Product Manager
  • Kierownik/kierowniczka zespołu projektowego
  • Head of Design
  • Kierownik/kierowniczka zespołu ds. obsługi klienta
  • Customer Service Manager
  • Key Account Manager
  • Marketing Manager
  • Kierownik/kierowniczka ds. badań i rozwoju
  • Manager(ka) ds. rozwoju produktu lub usługi

Zarobki w branży

  • Key Account Manager: 12 000 PLN brutto
  • Product Manager: 10 000 PLN brutto
  • Marketing Manager: 15 000 PLN brutto
Źródło: wynagrodzenia.pl | money.pl | nofluffjobs.pl
  • Moduł uzupełniający

    • semestr 1
    • 100 godzin stacjonarnie
    • 60 godzin niestacjonarnie

    Aby umożliwić równy start wszystkim studentom i studentkom, niezależnie od ukończonego wcześniej kierunku studiów, absolwenci i absolwentki kierunków innych niż zarządzanie kreatywne I stopnia biorą udział w module Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw. Zajęcia z przedmiotów uzupełniających odbywają się w pierwszym semestrze, aby wyposażyć studentów i studentki w niezbędną wiedzę specjalistyczną już na samym początku studiów.

    Jakie przedmioty się w nim znajdują:

    • Podstawy makroekonomii
    • Podstawy mikroekonomii
    • Wprowadzenie do finansów przedsiębiorstwa
    • Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi
  • Moduły kierunkowe

    • semestr 1-2
    • 400 godzin stacjonarnie
    • 240 godzin niestacjonarnie

    Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student i studentka danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do specjalizacji i dalszego rozwoju zawodowego.

    Na tym kierunku są to:

    • Zarządzanie przedsiębiorstwem w praktyce
    • Rola Design Management w organizacji
    • Sprinty projektowe
    • Prawo w praktyce
    • Zarządzanie jednostką projektową
    • Budowanie marki firmy
    • Fundamentalne podstawy projektowania
    • Narzędzia i techniki AI wykorzystywane w pracy kreatywnej
  • Moduły do wyboru

    • semestr 3-4
    • 100 godzin stacjonarnie
    • 60 godzin niestacjonarnie

    Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Do dyspozycji masz dwa moduły, a to oznacza kilkadziesiąt dodatkowych godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród różnych zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych.

    Studenci i studentki tego kierunku wybierali w poprzednich latach:

    • Program Talent Based Action Learning
    • Trendsetting w rzeczywistości cyfrowej zmiany
    • Tutoring zespołowy
  • Moduły specjalizacyjne

    • semestr 2-4
    • 315 godzin stacjonarnie
    • 210 godzin niestacjonarnie

    Czyli przedmioty definiujące Twoją zawodową ścieżkę. To zestaw zajęć przypisanych do wybranej przez Ciebie specjalności. Tak jak cała edukacja w Collegium Da Vinci i ta jej część jest zbudowana na modelu: 20% teorii, 80% praktyki.

    Podczas zajęć, prowadzonych w formie ćwiczeń i warsztatów w małych zadaniowych grupach będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Wiedzę i umiejętności zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.

  • Certyfikaty do CV

    Za realizację projektów w ramach wybranych przedmiotów, otrzymasz dodatkowo biznesowe certyfikaty od firm lub partnerów uczelni. Potwierdzą one zdobyte przez Ciebie kompetencje i wzbogacą Twoje CV.

    Na tym kierunku może je zdobyć w ramach przedmiotów: 

    • Crisis Management i kształtowanie relacji z mediami
    • Badanie UX
    • Makieta ścieżki klienta
    • Business Model Canvas
    • User Interface
  • Praktyki zawodowe

    • semestr 4
    • 481 godzin

    Niezbędna część edukacyjnego doświadczenia każdego studenta i studentki naszej uczelni. W ich zdobyciu pomoże Ci uczelniane Biuro Karier, które ułatwi Ci kontakt ze współpracującymi z uczelnią firmami. Dzięki praktykom zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia.

    Wykorzystasz zdobytą podczas studiów wiedzę, zweryfikujesz swoje umiejętności i nawiążesz cenne zawodowe kontakty. Zdobędziesz doświadczenie, pracując na żywych projektach i podpatrując w działaniu bardziej doświadczonych specjalistów. To pozwoli Ci nabyć większej pewności siebie w środowisku pracy i pewniej stawiać pierwsze kroki na zawodowej ścieżce.

Studiuj praktycznie najlepiej

Wykładowcy praktycy
Wiedzę zdobędziesz od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.
Case studies
Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.
Praca projektowa
Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

Posłuchaj co o Collegium Da Vinci mówią Ci, którzy je tworzą

Mikołaj Sobieraj, student kierunku Zarządzanie kreatywne (II stopień)
dr inż. Klaudia Młoda-Brylewska, wykładowczyni
Michał Wróbel, student kierunku Kreatywna produkcja filmowa
Maksymilian Marcinowski, wykładowca
Agnieszka Wójtowicz, studentka kierunku Game Development

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

  • Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

    • esteś kreatywny(-a), myślisz nieszablonowo, lubisz szukać innowacyjnych rozwiązań
    • masz analityczny umysł, potrafisz pozyskiwać dane i wyciągać z nich wnioski
    • lubisz projekty zespołowe
    • jesteś zorganizowany(-a), potrafisz planować
    • konsekwentnie dążysz do celu i nie poddajesz się łatwo
    • jesteś otwarty(-a) na nowości
    • lubisz przekładać wiedzę na konkretne działanie
  • Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla osób:

    • zarówno zaczynających pracę z projektowaniem, jak i tych, które już badają i projektują rozwiązania digitalowe w swojej pracy
    • absolwentów i absolwentek kierunków artystycznych, informatycznych, humanistycznych i społecznych, gdzie kompetencje profesjonalne wymagają dopełnienia umiejętnościami managerskimi i projektowymi
    • absolwentów i absolwentek dowolnych kierunków posiadających tytuł licencjata, inżyniera lub magistra – dla nich uzupełnieniem wiedzy będzie dodatkowy moduł na start: Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw
    • wszystkich, którzy planują karierę na stanowisku managera lub managerki projektów
  • Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

    Zrób quiz

Sprawdź ten kierunek na studiach I stopnia

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem

Poznaj partnerów kierunku

Dzięki eksperckiej wiedzy naszych partnerów biznesowych programy studiów są zgodne z trendami na rynku, a zajęcia opierają się o case studies prosto z biznesu.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Opłata wpisowa
  • Płatna jednorazowo
    85 PLN
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 PLN
Czesne za rok
  • Płatne w 12 ratach
    12 x 810 PLN
  • Płatne w 2 ratach
    2 x 4 860 PLN
  • Płatne w 1 racie
    1 x 9 720 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek

Opłata wpisowa
  • Płatna jednorazowo
    0 PLN
Czesne za rok
  • Zwolnienie z jednej z 12 rat
    - 810 PLN
Pobierz regulamin promocji

Jak zapisać się na studia

  1. Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Możesz już teraz rezerwować miejsce, a studia rozpoczynamy w październiku 2025 r.

    Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

  2. Uzupełnij swoje dane w koncie kandydatapodaj informacje o wykształceniu (także dla kandydatów przed obroną), wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

    Potrzebne Ci będą:

    • numer PESEL,
    • dyplom ukończenia studiów I stopnia (jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu, możesz zapisać się na studia jako wolny słuchacz),
    • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
  3. Sprawdź najpierw aktualne promocje!

    Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

  4. Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
    Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

  5. Dostarcz oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia do biura rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

    Jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, skorzystaj z umowy wolnego słuchacza.

     

    Pamiętaj, by wraz z dyplomem dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

  6. Po dostarczeniu oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

    Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
    Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

Dokumenty do pobrania