Dlaczego warto wybrać ten kierunek
Kierunek Nowy marketing przygotowuje specjalistów i specjalistki w dziedzinie digital marketingu do pracy z najnowszymi trendami i technologiami. Program obejmuje SEO/SEM, PPC, content, social media, analitykę, projektowanie graficzne i uczy praktycznego wdrażania narzędzi online.
-
Czego się nauczysz
- tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads
- stosować postawy SEO przy tworzeniu artykułów na stronę internetową
- wykorzystywać wideo i influence marketing w komunikacji marketingowej
- dobierać i wykorzystywać właściwe media społecznościowe w komunikacji marki
- wykorzystywać znajomość pojęć związanych z projektowaniem interfejsu strony internetowej UX/UI i z współpracować z grafikami
- analizować podstawowe dane w Google Analytics w celu określenia jakości źródeł ruchu na stronie internetowej
- planować taktyki dotarcia do klienta lub klientki na bazie zgromadzonych danych
- tworzyć strategię marketingową opartą o przeprowadzoną analizę
- kreować promocje za pomocą video marketingu z uwzględnieniem YouTube
- planować kampanie za pomocą infulencer marketingu
-
W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować
- Specjalista(-ka) ds. marketingu i reklamy
- Social Media Specialist
- Facebook Ads Specialist
- Google Ads Specialist
- Digital Marketing Specialist
- Digital Marketing Manager
-
Strategie i podstawy marketingu
- 24 h
- Strategia marketingowa – analityka, projektowanie grupy docelowej, cele – 8 h
- Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej – 8 h
- Tradycyjne formy marketingu internetowego – Google Ads, PPC (warsztaty narzędziowe) – 8 h
-
Analityka i badania rynku
- 32 h
- Strategie e-mail marketingu i automatyzacji dla marketerów – 8 h
- Analiza danych w Internecie – Google Analytics – 8 h
- Współczesne narzędzia analityczne dla marketingu – 8 h
- Netnografia: badanie społeczności online i analiza danych digital – 8 h
-
Kreacja i projektowanie doświadczeń
- 44 h
- Video Marketing w budowaniu marki online – 8 h
- Influencer Marketing jako narzędzie kreacji marki – 8 h
- Wdrażanie stron i aplikacji dla marketerów – 4 h
- Wprowadzenie do projektowania doświadczeń użytkownika (UX/UI) – 8 h
- Projektowanie graficzne dla marketerów – 8 h
- Tworzenie landing page’y (warsztat z landingi.com) – 8 h
-
Kampanie i narzędzia komunikacji
- 32 h
- Efektywne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie – 8 h
- Optymalizacja dla wyszukiwarek: strategie i taktyki SEO – 8 h
- Design Thinking w praktyce – 8 h
- Organizacja pracy w marketingu: efektywne zarządzanie zadaniami i procesami – 8 h
-
Public relations i social media
- 24 h
- Metody public relations w Internecie – 8 h
- Social media w marketingu B2B – 8 h
- Social media w marketingu B2C – 8 h
-
Warsztaty
- 12 h
- Warsztaty strategiczne – 8 h
- Warsztaty z analizy – 4 h
-
Zaliczenie
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Nowy marketing jest wykonywanie zadań i aktywności, pozytywny wynik testu z wiedzy oraz praca dyplomowa w formie projektu zaliczeniowego, polegającego na przygotowaniu strategii e-marketingu dla wybranego podmiotu.
Absolwenci i absolwentki uzyskują, zgodne z wymogami ustawy, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.
Studiuj praktycznie najlepiej
-
Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:
- masz tytuł licencjata, inżyniera lub magistra
- chcesz poznać marketing internetowy i go polubić
- interesujesz się takimi zagadnieniami jak: nowe technologie, wideo marketing, reklama i sprzedaż w Internecie, SEO, social media
- śledzisz nowinki i trendy w branży
- stawiasz na planowe działania połączone z analizą ich wyników
- potrafisz myśleć na poziomie strategicznym i wykonawczym
- masz umiejętności analityczne, kreatywne lub koncepcyjne
-
Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:
- właścicieli i właścicielek biznesów, którzy chcą poznać i zrozumieć narzędzia digital marketingu
- managerów i managerek marketingu, specjalistów i specjalistek ds. marketingu i reklamy, grafików i graficzek (również freelancerów i freelancerek) itp. – chcących poszerzyć i ustematyzować swoją wiedzę i umiejętności
- osób, które chcą przebranżowić się w kierunku marketingu internetowego
- absolwentów i absolwentek różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
-
Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.
Zrób quiz
Zacznij podyplomówkę już po licencjacie!
-
Aby zacząć studia podyplomowe musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku.
-
Nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.
Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku
Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem
Sprawdź podcast „Studia na każdą karierę”!
SEO/SEM, PPC, display, lean marketing, growth hacking… To nie magiczne zaklęcia, to codzienność specjalisty(-ki) nowego marketingu. Czy działania online przynoszą lepsze efekty niż tradycyjny marketing? Jak rozgryźć klienta lub klientkę siedzącą po drugiej stronie ekranu? I czy można się tego nauczyć w Collegium Da Vinci?
O tym rozmawiamy z Szymonem Głogowskim, trenerem, konsultantem ds. marketingu, kierownikiem merytorycznym kierunku Nowy marketing.
Ile kosztują studia na tym kierunku
Opłaty i czesne
Opłata wpisowa
-
Płatna jednorazowo:
400 PLN
Czesne za rok
-
Płatne w 10 ratach
10 x 855 PLN -
Płatne w 2 ratach
2 x 4 275 PLN -
Płatne w 1 racie
1 x 8 550 PLN
Zniżki dla absolwentów i absolwentek
Wpisowe
-
Płatna jednorazowo:
0 PLN
Czesne
-
Zwolnienie z jednej z 10 rat
- 855 PLN
Jak zapisać się na studia
-
Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.
Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.
-
Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.
Potrzebne Ci będą:
- numer PESEL,
- dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
-
Sprawdź najpierw aktualne promocje!
Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.
-
Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail. -
Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Dokumenty do pobrania
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami
Biuro Rekrutacji
Adres
Godziny otwarcia
Kontakt
Szymon Głogowski
Kierownik merytoryczny kierunku Nowy MarketingO mnie
Kierownik merytoryczny kierunku Nowy Marketing
Trener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych danych.
W wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci.
Jak sam o sobie mówi w ogromnym skrócie: „Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie”.
Katarzyna Młynarczyk
WykładowczyniO mnie
CEO Socjomanii
Konsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.
Karolina Wójtowicz-Mielnicka
WykładowczyniO mnie
Kierownik merytoryczny kierunku nowy marketing
Strateg oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Od ponad 5 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm w internecie. Posiada wysokie praktyczne kompetencje w zakresie narzędzi marketingu internetowego, w szczególności dotyczących komunikacji w social media, reklamy w mediach społecznościowych oraz content marketingu.
W jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.
W codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.
Od 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.
Absolwentka pierwszej edycji studiów podyplomowych nowy marketing na CDV (dyplom z wyróżnieniem).
Ciekawi mnie
Z wykształcenia filolog (UAM w Poznaniu) oraz… pianistka (AM w Poznaniu). Entuzjastka humanistycznych nurtów w marketingu (ekonomia behawioralna), wykorzystania nowych mediów jako metod badawczych służących zrozumieniu użytkowników w sieci (netnografia) oraz twórczego podejścia do komunikacji w internecie.
Ciągle coś czyta i czegoś słucha – jeśli nie kolejnego podcastu to Szostakowicza lub Beethovena.
Jan Zając
WykładowcaO mnie
Przedsiębiorca i badacz, założyciel i prezes Sotrendera – aplikacji, która pomaga markom z całego świata w analizowaniu i raportowaniu mediów społecznościowych. Wykładowca i szkoleniowiec, prelegent na wielu konferencjach w kraju i za granicą. Posiada doktorat z psychologii społecznej na UW i magisterium z ekonomii na SGH. Zna 6 języków, odwiedził 46 krajów, w tym połowę z nich na rowerze.
Ciekawi mnie
Moje dzieci, sporty wytrzymałościowe i wyciągnie trafnych wniosków z rzetelnych danych.
Alicja Migda
WykładowczyniO mnie
Na co dzień pracuję jako Senior Product Designer – projektując wszelkiego rodzaju produkty cyfrowe (od serwisów internetowych, poprzez aplikacje mobilne, na aplikacjach desktopowych typu CRM, SaaS kończąc).
Współpracuję z klientami z całego świata od Japonii, poprzez Europę, na Stanach Zjednoczonych kończąc.
Projektowaniem zajmuje się od prawie 19 lat, a zaczynałam gdy strony internetowe budowane były na HTML-u tabelkowym.
Od kilku lat jestem ambasadorem dostępnego projektowania produktów cyfrowych – czyli uwzględniającego osoby z niepełnosprawnościami.
Ponad to regularnie prowadzę webinary o Product Designie, które dostępne są na kanale YouTube
Bywam także prelegentem na konferencjach branżowych
Ciekawi mnie
Zawodowo: Pokolenia vs technologia, AI jako element produktów cyfrowych, Optymalizacja procesów projektowych
Prywatnie: Zwiedzanie świata z mocnym naciskiem na poznawanie różnych kultur, oraz ich kuchni 🙂
Kinga Matysiak
Project Manager, CEO w Mindstream Sp. z o.o., kierowniczka merytoryczna kierunku Zarządzanie projektamiO mnie
Kierownik merytoryczny kierunku Zarządzanie projektami.
Trener zarządzania projektami i kompetencji społecznych, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych. Przeszkoliła ponad 4 500 osób.
Od 2002 roku prowadzę szkolenia biznesowe w oparciu o autorskie gry i narzędzia pracy. Specjalizuję się w szkoleniach z zarządzania projektami, komunikacji, autoprezentacji, przywództwa, budowania zespołu. Jestem trenerem AgilePM® oraz Change Management®, akredytowanym trenerem PRINCE2® oraz Management of Value®. Posiadam akredytację facylitatora Management 3.0.
Jestem Prezesem firmy szkoleniowej MINDSTREAM sp. z o.o., oferującej szeroki zakres szkoleń certyfikowanych z zarządzania projektami i procesami. Doświadczenie w biznesie zdobywałam pracując jako kierownik projektów, wprowadzałam nowe produkty na rynek, odpowiadałam za sprzedaż i marketing produktów już istniejących. Prowadziłam projekty informatyczne, marketingowe oraz edukacyjne.
Prowadziłam zajęcia na studiach podyplomowych zarządzaniem projektami, m.in. w Collegium Da Vinci w Poznaniu, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, Uniwersytecie Zielonogórskim, Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Specjalizacje obszarowe
- zarządzanie projektami,
- management,
- umiejętności społeczne.
Bartłomiej Majchrzak
Kierownik merytoryczny kierunku Transformacja cyfrowaO mnie
Wspieram przedsiębiorców w wyborze i wdrożeniu technologii, by podnieść satysfakcję z wykonywanej pracy. Jestem współtwórcą Umownika – aplikacji do zarządzania cyklem życia umów, właścicielem firmy doradczej Technologie w biznesie, autorem bloga o tej samej nazwie a także cyklicznych raportów „Programy dla kancelarii prawnych”, trenerem, mentorem LegalHackaton i wykładowcą akademickim. Połączyłem zainteresowanie technologiami ze zdobytym doświadczeniem w ich wdrażaniu i codziennym korzystaniu. Pracuję na zaawansowanych funkcjach pakietu Office365, wdrażam i szkolę z zarządzania czasem, obsługi systemów CRM, korzystam z małych i dużych narzędzi klasy marketing automation. Testowałem dziesiątki narzędzi do zarządzania czasem i zadaniami. Znam specyfikę rynku IT i dostawców narzędzi.
Ciekawi mnie
Interesuje mnie wszystko co dotyczy gór: oglądanie, spacerowanie, zdobywanie, objeżdzanie ich na rowerach.
Kamil Bolek
WykładowcaO mnie
Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy. Od 2010 roku w branży jako: PR-owiec, marketer, psycholog ekonomiczny, ex-CMO i członek zarządu, wykładowca, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc. etc.
Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie O_o) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowiłem skrócić do: Dzielę się wiedzą o YouTube, ekonomii twórców i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą!
Ciekawi mnie
Granie! W różnych odmianach. Na PlayStation i fortepianie; w tenisa i squasha.
Paweł Loedl
WykładowcaO mnie
Chief Strategy Officer w VML Poland. Wcześniej Strategy Director w ING Bank. Współpracował także z takimi markami jak IKEA, Żywiec, Danone, T-Mobile – tworząc zarówno kampanie ATL, digital, jak i aktywacje sprzedażowe, wykorzystując innowacyjne jak i tradycyjne media. Wielokrotny juror w konkursie EFFIE, , przewodniczący jury Young Creatives Planners, wykładowca m.in.: Wyższa Szkoła Europejska, Collecium Da Vinci, AGH.
Ciekawi mnie
Polski Nikola Jokić – 1/4 wzrostu, połowa wagi, 1% talentu, 0,01% zarobków. Reszta bez zmian.
Staram się (uparcie), że w każdym sporcie jest przynajmniej minimalna szansa na sukces… albo przynajmniej drugie miejsce. I staram się być dobrym psem dla mojego psa.
Błażej Abel
WykładowcaO mnie
Jestem founderem i CEO Landingi – globalnego SaaSa do budowania landing pages i optymalizacji konwersji. Z wykształcenia jestem inżynierem mechatroniki. Z branżą internetową jestem związany od 2005r., kiedy zaczynał agencję interaktywną. Poza landing pages moją mocną stroną jest holistyczne rozumienie rynków i strategiczne patrzenie na marketing. Na co dzień oprócz prowadzenia i rozwijania firmy zarządzam niedużym zespołem pozostając cały czas na froncie wyzwań z jakimi muszą mierzyć się dzisiejsi marketerzy.
Ciekawi mnie
Prywatnie jestem fanem klocków LEGO. Staram się jeździć na rowerze (używam Strava). Należę do kilku grup tzw. piłkarskich oldboyów i grywamy na okolicznych Orlikach zacięte mecze. Gram też w szachy – znajdziesz mnie na chess.com pod nickiem Webtg.