Aplikuj
Marketing i technologie

Nowy marketing

  • Poziom studiów podyplomowe
  • Język wykładowy polski
  • Czas trwania

    9 miesięcy

  • Liczba zjazdów 11
  • Liczba godzin

    168

  • Tryb studiów hybrydowe
    70% stacjonarnie
    30% online
  • Dni zjazdów sobota-niedziela
  • Start zajęć jesień 2025
Szymon Głogowski
Kierownik merytoryczny kierunku Nowy marketing

Dlaczego warto wybrać ten kierunek

Kierunek Nowy marketing przygotowuje specjalistów i specjalistki w dziedzinie digital marketingu do pracy z najnowszymi trendami i technologiami. Program obejmuje SEO/SEM, PPC, content, social media, analitykę, projektowanie graficzne i uczy praktycznego wdrażania narzędzi online.

  • Czego się nauczysz

    • tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads
    • stosować postawy SEO przy tworzeniu artykułów na stronę internetową
    • wykorzystywać wideo i influence marketing w komunikacji marketingowej
    • dobierać i wykorzystywać właściwe media społecznościowe w komunikacji marki
    • wykorzystywać znajomość pojęć związanych z projektowaniem interfejsu strony internetowej UX/UI i z współpracować z grafikami
    • analizować podstawowe dane w Google Analytics w celu określenia jakości źródeł ruchu na stronie internetowej
    • planować taktyki dotarcia do klienta lub klientki na bazie zgromadzonych danych
    • tworzyć strategię marketingową opartą o przeprowadzoną analizę
    • kreować promocje za pomocą video marketingu z uwzględnieniem YouTube
    • planować kampanie za pomocą infulencer marketingu
  • W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować

    • Specjalista(-ka) ds. marketingu i reklamy
    • Social Media Specialist
    • Facebook Ads Specialist
    • Google Ads Specialist
    • Digital Marketing Specialist
    • Digital Marketing Manager

Program studiów

  • Strategie i podstawy marketingu

    • 24 h
    • Strategia marketingowa analityka, projektowanie grupy docelowej, cele – 8 h
    • Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej – 8 h
    • Tradycyjne formy marketingu internetowego Google Ads, PPC (warsztaty narzędziowe) – 8 h
  • Analityka i badania rynku

    • 32 h
    • Strategie e-mail marketingu i automatyzacji dla marketerów – 8 h
    • Analiza danych w Internecie – Google Analytics – 8 h
    • Współczesne narzędzia analityczne dla marketingu – 8 h
    • Netnografia: badanie społeczności online i analiza danych digital – 8 h
  • Kreacja i projektowanie doświadczeń

    • 44 h
    • Video Marketing w budowaniu marki online – 8 h
    • Influencer Marketing jako narzędzie kreacji marki – 8 h
    • Wdrażanie stron i aplikacji dla marketerów – 4 h
    • Wprowadzenie do projektowania doświadczeń użytkownika (UX/UI) – 8 h
    • Projektowanie graficzne dla marketerów – 8 h
    • Tworzenie landing page’y (warsztat z landingi.com) – 8 h
  • Kampanie i narzędzia komunikacji

    • 32 h
    • Efektywne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie – 8 h
    • Optymalizacja dla wyszukiwarek: strategie i taktyki SEO – 8 h
    • Design Thinking w praktyce – 8 h
    • Organizacja pracy w marketingu: efektywne zarządzanie zadaniami i procesami – 8 h
  • Public relations i social media

    • 24 h
    • Metody public relations w Internecie – 8 h
    • Social media w marketingu B2B – 8 h
    • Social media w marketingu B2C – 8 h
  • Warsztaty

    • 12 h
    • Warsztaty strategiczne – 8 h
    • Warsztaty z analizy – 4 h
  • Zaliczenie

    Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Nowy marketing jest wykonywanie zadań i aktywności, pozytywny wynik testu z wiedzy oraz praca dyplomowa w formie projektu zaliczeniowego, polegającego na przygotowaniu strategii e-marketingu dla wybranego podmiotu.

    Absolwenci i absolwentki uzyskują, zgodne z wymogami ustawy, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.

     

Studiuj praktycznie najlepiej

Wykładowcy praktycy
Wiedzę zdobędziesz od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.
Praca projektowa
Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych.
Case studies
Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.
  • Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

    • masz tytuł licencjata, inżyniera lub magistra
    • chcesz poznać marketing internetowy i go polubić
    • interesujesz się takimi zagadnieniami jak: nowe technologie, wideo marketing, reklama i sprzedaż w Internecie, SEO, social media
    • śledzisz nowinki i trendy w branży
    • stawiasz na planowe działania połączone z analizą ich wyników
    • potrafisz myśleć na poziomie strategicznym i wykonawczym
    • masz umiejętności analityczne, kreatywne lub koncepcyjne
  • Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:

    • właścicieli i właścicielek biznesów, którzy chcą poznać i zrozumieć narzędzia digital marketingu
    • managerów i managerek marketingu, specjalistów i specjalistek ds. marketingu i reklamy, grafików i graficzek (również freelancerów i freelancerek) itp. – chcących poszerzyć i ustematyzować swoją wiedzę i umiejętności
    • osób, które chcą przebranżowić się w kierunku marketingu internetowego
    • absolwentów i absolwentek różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
  • Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

    Zrób quiz

Zacznij podyplomówkę już po licencjacie!

  1. Aby zacząć studia podyplomowe musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku.

  2. Nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem

Poznaj partnerów kierunku

Dzięki eksperckiej wiedzy naszych partnerów biznesowych programy studiów są zgodne z trendami na rynku, a zajęcia opierają się o case studies prosto z biznesu.

Sprawdź podcast „Studia na każdą karierę”!

SEO/SEM, PPC, display, lean marketing, growth hacking… To nie magiczne zaklęcia, to codzienność specjalisty(-ki) nowego marketingu. Czy działania online przynoszą lepsze efekty niż tradycyjny marketing? Jak rozgryźć klienta lub klientkę siedzącą po drugiej stronie ekranu? I czy można się tego nauczyć w Collegium Da Vinci?

O tym rozmawiamy z Szymonem Głogowskim, trenerem, konsultantem ds. marketingu, kierownikiem merytorycznym kierunku Nowy marketing.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

Opłata wpisowa
  • Płatna jednorazowo:
    400 PLN
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 PLN
Czesne za rok
  • Płatne w 10 ratach
    10 x 855 PLN
  • Płatne w 2 ratach
    2 x 4 275 PLN
  • Płatne w 1 racie
    1 x 8 550 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek

Wpisowe
  • Płatna jednorazowo:
    0 PLN
Czesne
  • Zwolnienie z jednej z 10 rat
    - 855 PLN
Pobierz regulamin

Jak zapisać się na studia

  1. Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

    Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

  2. Uzupełnij swoje dane w koncie kandydatapodaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

    Potrzebne Ci będą:

    • numer PESEL,
    • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
  3. Sprawdź najpierw aktualne promocje!

    Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

  4. Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
    Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

  5. Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Dokumenty do pobrania