Dlaczego warto studiować
na tym kierunku
Zarządzanie kreatywne to nowoczesny kierunek łączący obszary marketingu, zarządzania, innowacji oraz rozwoju osobistego. Daje szeroką wiedzę dotyczącą funkcjonowania rynku i przedsiębiorstw, nowoczesnych technik marketingu, organizacji pracy i skutecznego przywództwa.
-
Czego się nauczysz
- wykorzystywać w praktyce najnowsze techniki i metody zarządzania
- budować i realizować strategie odpowiedzialnego biznesu
- planować i wykorzystywać narzędzia marketingowe
- projektować nowoczesne rozwiązania marketingowe dla firm
- tworzyć nowe i rozwijać już istniejące produkty i usługi w zgodzie z najnowszymi trendami
- projektować nowatorskie rozwiązania dla organizacji
- wdrażać nowe koncepcje i pomysły rozwoju
- zarządzać innowacyjnymi projektami
-
Gdzie będziesz mógł/mogła pracować
- w start-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
- w firmach rozwijających nowe produkty i usługi
- w agencjach reklamowych, digitalowych, public relations
- w działach marketingu dowolnej branży
- w działach planowania i rozwoju strategicznego
- w firmach konsultingowych
Zarobki w branży
-
Product Development Manager
14 000 PLN brutto -
Research and Development Manager
12 500 PLN brutto -
Brand/Product Manager
13 000 PLN brutto
Źródło:
U nas to Ty projektujesz własne studia
Zobacz, jakich wyborów dokonywali studenci i studentki tego kierunku z poprzednich lat.
Pamiętaj, że to tylko przykłady. Twoje wybory mogą całkiem inne, inna może być także lista modułów do wyboru dostępnych w kolejnym roku akademickim. Co roku wybór modułów dodatkowych jest nieco inny – modyfikujemy go, kierując się zmieniającymi się trendami rynkowymi i potrzebami rynku pracy.
Wybrane moduły
Design i trendy
Projektowanie biznesu usługowego
Zrównoważony rozwój w praktyce biznesowej
Zwinne zarządzanie projektami
Kreowanie marki usługowej
Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się
- stosować zwinne metody zarządzania zespołem i projektami
- projektować nowe usługi i innowacje w biznesie, ale też zmieniać i optymalizować obecne
- opracowywać rozwiązania skoncentrowane na użytkowniku i jego realnych potrzebach
- rozumieć trendy i wykorzystywać je w działaniach marketingowych
- wykorzystywać w praktyce najnowsze narzędzia i techniki projektowania
- stosować taktyki zrównoważonego rozwoju w biznesie
W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:
- Project Leader
- Team Leader
- Product Manager
- Product Owner
- Manager(ka) ds. zarządzania zmianą
- Manager(ka) ds. innowacji
- Manager(ka) rozwoju produktu lub usługi
- Specjalista(-ka) ds. ciągłego doskonalenia
- Research OPS
- Manager(ka) ds. marketingu
Zarobki w branży
- Product Development Manager: 14 000 PLN brutto
-
Brand/Product Manager: 13 000 PLN brutto
-
Regional Sales Manager: 10 000 PLN brutto
Wybrane moduły
Proces zarządzanie projektami od idei do wdrożenia
Zwinne zarządzanie projektami
Zrównoważony rozwój w praktyce biznesowej
Design i trendy
Kreowanie marki osobistej
Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:
- prowadzić interdyscyplinarny zespół projektowy
- stosować zwinne metody zarządzania
- kompleksowo zarządzać innowacją w przedsiębiorstwie – od idei do wdrożenia
- stosować taktyki zrównoważonego rozwoju w biznesie
- orientować się w aktualnych trendach i wykorzystywać je w procesie projektowym
W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:
- Project Manager
- Manager(ka) produktu
- Manager(ka) innowacji
- Manager(ka) ds. badań i rozwoju
- Manager(ka) rozwoju produktu lub usługi
- Projektant(-ka) Produktów Przyszłości
Zarobki w branży
- Research and Development Manager: 12 500 PLN brutto
- Product Manager: 13 000 PLN brutto
- Project Manager: 8 000 PLN brutto
Program studiów
-
Tydzień integracyjny
- semestr 1
- 25 godzin stacjonarnie
- 15 godzin niestacjonarnie
To blok zajęć i aktywności stworzony po to, byś z łatwością zaadaptował(a) się w nowym środowisku. Dzięki niemu już na starcie dowiesz się wszystkiego, co każdy student i studentka o studiowaniu wiedzieć powinni.
Odkryjesz, jak działa uczelnia wyższa, nauczysz się czytać program studiów, zapamiętasz, co gdzie jest w budynku. Przełamiesz lody z nowymi kolegami i koleżankami z kierunku, a na rozgrzewkę wykonasz pierwszy zespołowy projekt. Kolokwium, ECTS, seminarium, rektorat, dziekanka – te słowa już na stałe wejdą do Twojego słownika.
-
Testy predyspozycji
- semestr 1-2
- 2 badania indywidualne
Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama.
Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony(-a) w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.
-
Tutoring
- semestr 1-2
- 41 godzin
Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony(-a) opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym.
Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.
-
Moduły kierunkowe
- semestr 1-6
- 805 h stacjonarnie
- 505 h niestacjonarnie
Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student i studentka danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe.
Na tym kierunku są to m.in:
- Wprowadzenie do zarządzania kreatywnego
- Psychologia i komunikacja w procesie zarządzania
- Marketing
- Ekonomia dla menadżerów
- Przywództwo w biznesie
To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do projektowania własnej edukacji i dalszego rozwoju.
Na tym kierunku są to:
- Wprowadzenie do zarządzania kreatywnego
- Psychologia i komunikacja w procesie zarządzania
- Marketing
- Ekonomia dla menadżerów
- Przywództwo w biznesie
- Service Design
- Strategie zrównoważonego rozwoju
- Przedsiębiorczość
- Media Relations
- Prawo gospodarcze
- Finanse dla menadżerów
- Innowacje w biznesie
- Badania marketingowe – model 3D
- Zarządzanie strategiczne
- Marketing doświadczeń
- Proseminarium
- Seminarium
-
Moduły do wyboru
- semestr 1-6
- 500 h stacjonarnie
- 300 h niestacjonarnie
Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach.
Studenci i studentki tego kierunku wybierali w poprzednich latach:
- Kreowanie marki
- Marketing relacyjny
- Design thinking
- Neuromarketing
- Komunikacja marketingowa
- Negocjacje i strategie sprzedaży koncepcji kreatywnych
- Sztuczna inteligencja (e-learning)
Daje to w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To, jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.
Pamiętaj: w każdym roku akademickim lista dostępnych modułów jest nieco inna. Modyfikujemy ją dla naszych studentów i studentek, reagując na popularność wybieranych przez nich przedmiotów oraz zmieniające się trendy rynkowe.
-
Kompetencje przyszłości
Nasz model kształcenia, oprócz rozwijania ważnych umiejętności zawodowych związanych ze studiowanym kierunkiem i branżą, kładzie olbrzymi nacisk na zdobywanie kompetencji przyszłości – kluczowych dla osiągnięcia sukcesu zawodowego na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Dzięki angażującej i bardzo praktycznej formie zajęć, opartej na poszukiwaniu rozwiązań i wdrażaniu pomysłów będziesz na co dzień trenować takie umiejętności, jak krytyczne myślenie, kreatywność, innowacyjność, efektywna współpraca w zespole, komunikacja, zdolność adaptacji. Dzięki temu wejdziesz na rynek pracy nie tylko z solidnym przygotowaniem merytorycznym, ale także z zestawem cenionych przez pracodawców umiejętności, które zapewnią Ci pewny start w karierze i otworzą drzwi do wielu możliwości zawodowych.
-
Praktyki zawodowe
- semestr 2-6
- 960 h
Niezbędna część edukacyjnego doświadczenia każdego studenta i studentki naszej uczelni. W ich zdobyciu pomoże Ci uczelniane Biuro Karier, które ułatwi Ci kontakt ze współpracującymi z uczelnią firmami. Dzięki praktykom zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia.
Wykorzystasz zdobytą podczas studiów wiedzę, zweryfikujesz swoje umiejętności i nawiążesz cenne zawodowe kontakty. Zdobędziesz doświadczenie, pracując na żywych projektach i podpatrując w działaniu bardziej doświadczonych specjalistów. To pozwoli Ci nabyć większej pewności siebie w środowisku pracy i pewniej stawiać pierwsze kroki na zawodowej ścieżce.
Studiuj praktycznie najlepiej
Posłuchaj co o Collegium Da Vinci mówią Ci, którzy je tworzą
Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?
-
Tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:
- jesteś otwarty(-a) na nowości
- lubisz pracować zespołowo
- masz naturę lidera(-ki)
- jesteś typem organizatora(-ki)
- chętnie zajmujesz się planowaniem
- umiesz myśleć nieszablonowo
- cenisz sobie kreatywne pomysły
- lubisz przekładać wiedzę na konkretne działanie
- jesteś i trochę humanistą(-ką), i trochę umysłem ścisłym
- nych rozwiązań
- lubisz korzystać z narzędzi do pracy on-line
- interesują Cię języki obce
- lubisz negocjacje
- dbasz o innych
-
Jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:
- Liceum | menadżerski
- Liceum | humanistyczny
- Liceum | mat-fiz
- Technikum | ekonomia
- Liceum | historyczno-prawnicza
- Liceum | historyczno-humanistyczna
- Technikum | organizacja reklamy
- Liceum | media
- Technikum | fotografia i multimedia
-
Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.
Zrób quiz
Sprawdź kierunki pokrewne
Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku
Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem
Ile kosztują studia na tym kierunku
Opłaty i czesne
Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.
Opłata wpisowa
-
Płatna jednorazowo
85 PLN
Czesne za rok
-
Płatne w 12 ratach
12 x 910 PLN -
Płatne w 2 ratach
2 x 5 460 PLN -
Płatne w 1 racie
1 x 10 920 PLN
Zniżki dla absolwentów i absolwentek
Opłata wpisowa
-
Płatna jednorazowo
0 PLN
Czesne za rok
-
Zwolnienie z jednej z 12 rat
- 910 PLN
Jak zapisać się na studia
-
Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.
Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.
-
Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.
Potrzebne Ci będą:
- numer PESEL,
- świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
- zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
-
Sprawdź najpierw aktualne promocje!
Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.
-
Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.
-
Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji. Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.
Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.
-
Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.
Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.
Dokumenty do pobrania
Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni
Jesteś ciekawy(-a), jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chcesz przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.
Umów się z Aniołem CDV
- aniol@cdv.pl
- +48 697 690 588
Jesteś ciekawy(-a), jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chcesz przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.
Umów się z Aniołem CDVMasz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami
Adres
Godziny otwarcia
dr Marcin Chłodnicki
WykładowcaO mnie
Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń z zakresu Design Thinking oraz Service Design. Główny autor popularnej książki pt. “Service Design po polsku”, wydanej przez PWN.
Wykładowca Collegium Da Vinci, Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i innych wiodących uczelni w Polsce. Członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel Service Design Polska. Od jesieni 2023 ambasador European Customer Experience Organization (ECXO) na Polskę i Europę wschodnią.
Jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie, stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest i autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.
Współpracuje z projektantami na całym świecie, przy tworzeniu innowacyjnych usług banków, ubezpieczeń, sieci handlowych, salonów dla telekomów oraz kancelarii prawnych i podatkowych, poradni lekarskich. Inicjator projektu Global Service Jam w Polsce.
W swoich projektach zajmował się analizą marek, wprowadzaniem nowych marek na rynek oraz ich repozycjonowaniem. Jego realizacje dotyczyły marek regionalnych, usługowych jak i komercyjnych.
Pracował dla BMW, AIB, Dominet Bank, Bank Zachodni WBK, Invest-Bank, Hefra, Infoscope, Sasol, Krajowa Rada Radców Prawnych, KKS Lech, Warta Poznań, Dialog, MiniMAL/ REWE, Reemtsma, Miasto Poznań, MTP, Sfinks, Volkswagen, Jeronimo Martins, UM Województwa Łódzkiego, UM Torunia, Ambasady Kanady w Polsce i wielu innych.
Ciekawi mnie
Ciekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć. Gram w zespole Dziady na instrumentach klawiszowych.
Kinga Zinkowska
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Szczecinie.
Od wielu lat związana jest ze szkolnictwem wyższym, gdzie łączy role wykładowczyni i tutorki i metodyczki. W swojej pracy koncentruje się na jakości procesu dydaktycznego i rozwijaniu nowoczesnych metod nauczania, które wspierają aktywność, refleksję i samodzielność studentów.
Jest certyfikowaną tutorką, coachem i facylitatorką, a także autorką programów szkoleniowych tworzonych z myślą o zróżnicowanych grupach odbiorców. Jej zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół andragogiki, psychologii oraz dydaktyki akademickiej — obszarów, w których nieustannie poszukuje inspiracji i możliwości rozwoju.
W pracy kieruje się przekonaniem, że skuteczne nauczanie to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim budowanie relacji, wspieranie rozwoju i tworzenie przestrzeni do uczenia się z doświadczenia.
Ciekawi mnie
Ciekawi mnie człowiek, proces uczenia się i wszystko to, co rozwija wrażliwość oraz wyobraźnię. Dlatego w wolnym czasie wybieram kontakt z naturą, taniec, malowanie, książki i dobre podcasty – źródła spokoju, inspiracji i energii.
dr Jakub Wierzbicki
WykładowcaO mnie
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii.
Jestem absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007 – magister pedagogiki: doradztwo zawodowe i personalne, 2010 – magister psychologii: psychologia pracy i organizacji). W 2012 roku ukończyłem podyplomowe studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM, a w 2024 roku studia podyplomowe z psychologii zwierząt. Obroniłem doktorat z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim w 2017 roku. Interesuję się zagadnieniami związanymi z psychologią społeczną, psychologią pracy i organizacji, rozwojem kompetencji i statystyką w badaniach społecznych.
Ciekawi mnie
Uwielbiam musicale i bardzo lubię czytać biografie. Jestem opiekunem dwóch adoptowanych psów: Bossa i Rolexa.
dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz
WykładowczyniO mnie
Doświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług. Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.
Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.
Od wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.
Łączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.
Jej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.
dr Lena Staś
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko – szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach, wykorzystaniu coachingu w organizacjach, zrównoważonego rozwoju. W CDV wykładowca na kierunkach Zarządzanie Kreatywne oraz Biznes Manager. Ma duże doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania i zarządzania operacjami. Kurs coachingu (ICF) i tutoringu (Collegium Wratislaviense), mentoringu (CDV), AI jako asystent dydaktyczny. Tutorka, mentorka, doradczyni organizacyjna, trenerka rozwoju osobistego, doświadczona promotorka prac dyplomowych, entuzjastka wykorzystania AI.
Ciekawi mnie
Ciekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.
dr Katarzyna Samek-Preś
WykładowczyniO mnie
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Absolwentka zarządzania Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu internetowego i e-biznesu Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. W 2020 r. ukończyła studia doktoranckie na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od 2016 roku zawodowo związana z uczelnią. W latach 2019-2023 pracowała na stanowisku adiunkta w Katedrze Logistyki Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Natomiast w latach 2016–2019 pracowała na stanowisku asystenta w Katedrze Informatyki w Zarządzaniu i Controllingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Jest autorką i współautorką ponad 25 artykułów naukowych i monografii, a także aktywną uczestniczką konferencji naukowych poświęconych mediom społecznościowym w marketingu. Kilkukrotnie prowadziła badania naukowe na uczelniach i w firmach prywatnych. Obecne zainteresowania naukowe koncentruje na zagadnieniach związanych z wykorzystaniem mediów społecznościowych w marketingu. Członkini Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.
Ciekawi mnie
Ciekawią mnie ludzie i ich innowacyjne, niczym nieograniczone, kreatywne pomysły
dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.
dr inż. Klaudia Młoda-Brylewska
Kierowniczka Katedry ZarządzaniaO mnie
Absolwentka studiów na kierunku Towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Następnie doktorantka w Instytucie Nauk o Jakości na tym samym Uniwersytecie. Jestem autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarządzania i marketingu. Ukończyłam kilkanaście kursów związanych z Systemami Zarządzania w przedsiębiorstwie. Obszar moich zainteresowań naukowych dotyczy badań konsumenckich oraz środowiskowej oceny cyklu życia różnych wyrobów.
Od kilku lat w ramach własnej działalności gospodarczej zajmuję się badaniami rynku i badaniami marketingowymi.
Ciekawi mnie
Wolne chwile poświęcam czterem czworonożnym przyjaciołom i na kontakcie z naturą.
dr Agnieszka Kulej
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Politechniki Częstochowskiej oraz Uniwersytetu Opolskiego. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, magister socjologii, certyfikowany trener biznesu i kompetencji miękkich, szkoleniowiec, mediator, praktyk z zakresu ochrony danych osobowych i miękkiego HR.
Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Naukowy obszar zainteresowań: startupy, venture capital, zarządzanie innowacją, ZZL, badania ilościowe i jakościowe w naukach społecznych, zarządzanie projektami
Ciekawi mnie
Steel dart, soft dart, brazylijskie jiu jitsu, podróże, literatura z obszaru fizyki kwantowej, neurobiologii i kognitywistki
Paweł Jasiński
WykładowcaO mnie
akredytowany praktyk tutoringu, trener, facylitator, wykładowca i ekspert ds. jakości kształcenia.
Absolwent Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach pedagogika i kulturoznawstwo. Ukończył szereg szkoleń doskonalących z zakresu m. in. facylitacji, action learning, coachingu, mentoringu, umiejętności trenerskich, Design Thinking i tutoringu. Posiada uprawnienia do korzystania z narzędzi wspierających odkrywanie i rozwój potencjału osób, z którymi pracuje (m.in. InsightfulProfiler iP121, Everything DiSC Trainer & Facilitator).
Przez 6 lat pełnił także funkcję Pełnomocnika Rektora CDV ds. zapewnienia jakości kształcenia. Do jego obowiązków należało przygotowanie, wdrożenie, ewaluacja i doskonalenie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia dla całej uczeni. W czasie pełnienia swojej funkcji przygotował również 5 wizytacji PKA, 8 wniosków o nadanie uprawnień do prowadzenia studiów. Wszystkie powyższe działania zakończyły się sukcesami.
Ciekawi mnie
Jego zainteresowania związane są z dyscyplinami: nauki o zarządzaniu i jakości, psychologia i pedagogika w szczególności: budowanie i rozwój zespołów, rozwój talentów
w organizacji, optymalne wykorzystanie potencjału zawodowego pracownika, wewnętrzna motywacja do działania, przywództwo, podejmowanie decyzji, personalizacja edukacji, tutoring jako wsparcie w uczeniu się.
dr Izabela Grabowska
Zastępczyni Dziekana ds. Zapewnienia Jakości KształceniaO mnie
Specjalista HR, Trener,
Specjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.
Izabela Cienkus
WykładowczyniO mnie
Od 10 lat prowadzę własną działalność w zakresie marketingu, organizacji eventów i doradztwa projektowego. Od 5 lat współpracuję z Agencją LUCKYYOU z Poznania najpierw jako lider Teamu Project Management, a obecnie Head of Client Service. Doradzam i prowadzę projekty employer brandingowe, marketingowe i eventowe. Wspieram działy HR i EB największych marek w Polsce m.in. IKEA Retail, Grupa Eurocash, Polpharma S.A. , Coca-Cola czy Volkswagen Group Polska. Współpracuję przy tworzeniu strategii komunikacji dla nowych marek i produktów. Angażuje się w projekty medyczne i te, które mają wpływ na poprawę jakości i życia społeczeństwa.
Od 2 lat z zadowoleniem i satysfakcją prowadzę zajęcia ze studentami.
Prowadzę szkolenia z zakresu strategii marki, employer brandigu i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania projektami.
Mogę pochwalić się kilkoma nagrodami zdobytymi w moich zespołach:
- 2016 Nagroda dla Projektu Wielkopolska Onkologia (Uszczypnij Raka) Lider Ochrony Zdrowia za promocję zdrowia w 2016 r. (jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Ochronie Zdrowia).
- 2017 Heart Failure Awareness Days – międzynarodowa nagroda dla projektu medycznego Halo tu Serce! Realizowanego dla Szpitala Klinicznego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- 2019 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2019 dla klienta IKEA Retail
- 2019 EB KREATOR nagroda za kampanię social media prowadzoną z IKEA Retail
- 2021 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2021 dla klienta IKEA Retail
Ciekawi mnie
Lubię być tam, gdzie spotykam kreatywnych, pełnych pasji ludzi. Prywatnie interesuję się motocyklami.
dr hab. Paweł Błaszczyk, prof. CDV
WykładowcaO mnie
Jestem doktorem habilitowanym w zakresie ekonomii i finansów. W swojej działalności naukowej i dydaktycznej interesuję się także sferą zarządzania.
Jestem autorem ponad 100 publikacji naukowych; organizatorem i uczestnikiem wielu projektów i konferencji krajowych oraz międzynarodowych; prowadzę zajęcia na uczelniach w Polsce i za granicą; odbyłem wiele krajowych i zagranicznych starzy i praktyk; wypromowałem ponad 400 seminarzystów
Ciekawi mnie:
Mam wiele hobby; słucham muzyki (różnych gatunków) – posiadam w kolekcji około 4000 płyt winylowych i kilka gramofonów; lubię wędkować; interesuję się sportem
Agnieszka Deja
Coach, trener, doradcaDoradztwo personalne | szkolenia
Specjalizuje się w warsztatach i sesjach z pozytywnej komunikacji, leadershipie, oferując odkrywanie, poznawanie i rozwijanie własnych potencjałów. Promuje coachingowy styl życia, pracując z menadżerami, kandydatami na menadżerów, coachami i kandydatami na coachów nad rozwojem ich kompetencji oraz doskonaleniem coachingowego ducha. Entuzjastka pracy z metaforą, szczególnie metodą Clean Coachingu. Jedna z pierwszych praktyczek metody Points Of You.
Aleksandra Borowska
WykładowczyniO mnie
HR, Coach, Tutor, wykładoczyni, konsultantka MaxieDISC, PCM Trainer, doradczyni zwodowa
Ciekawi mnie
Spacery w lesie, psychologia, coaching, jedzenie intuicyjne
Anna Kaczalska
WykładowczyniO mnie
akredytowany mediator VCC – mediacje cywilne, rodzinne i gospodarcze; coach Międzynarodowej Federacji Coachingu (PCC ICF – Professional Certified Coach International Coaching Federation); członek komisji rewizyjnej ICF Polska; trener biznesu VCC, wykładowca akademicki; przedsiębiorca, właściciel Centrum Rozwoju i Mediacji NEW WAYS oraz Vesta Nieruchomości w Poznaniu.
Coaching i mediacja oraz prowadzone szkolenia i zajęcia ze studentami stanowią dla mnie sposób ciągłego doskonalenia zawodowego i osobistego. Szczególną uwagę poświęcam etyce zawodowej, dlatego pracuję również jako mentor dla coachów i kandydatów na coachów w rozwijaniu ich kompetencji, przygotowaniu do akredytacji i doskonaleniu warsztatu coachingowego.
Od ponad 15 lat jestem związana z rynkiem nieruchomości – branżą, dzięki której kontakt z człowiekiem stał się dla mnie wartościowym połączeniem relacji biznesowych i potrzeb osobistych moich klientów, w pracy z którymi stawiam na wypracowanie praktycznych rozwiązań. Lubię prowokować do kreatywnego podejścia do problemów i poszukiwania najbardziej efektywnych rozwiązań.
Propaguję wprowadzanie kultury coachingowej i mediacyjnej do codziennego warsztatu pracy managera.
Praktyka i doświadczenie managerskie oraz współpraca ze środowiskiem biznesowym przełożyła się na czerpanie satysfakcji z pracy mediacyjnej, coachingowej i trenerskiej z przedstawicielami sektora MŚP.
Ciekawi mnie
Prywatnie jestem szczęśliwą i spełnioną matką i żoną. Lubię dobrą książkę i film, nurkuję więc wiem czym jest ryzyko. Porażki mnie nie zniechęcają lecz motywują. Nie boję się nowych wyzwań i pokonywania przeszkód. Mam również marzenia do których dążę, codziennie robiąc jeden krok naprzód.
dr Anna Piekarczyk
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego) oraz ESCP-EAP Europäische Wirtschaftshochschule w Berlinie (Polsko-Niemiecki Program MBA).
Ekspert w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania procesami wewnętrznymi w organizacji. Aktualnie starszy konsultant w firmie doradczej realizującej projekty doradcze dla przedsiębiorstw różnych branż. Od lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty dla biznesu z zakresu zarządzania strategicznego, zarządzania projektami, najnowszych koncepcji i metod zarządzania, systemów rekrutacji, rozwoju i oceniania pracowników, różnic kulturowych w Polsce i w Niemczech oraz zarządzania kompetencjami pracowniczymi. Posiada bogate doświadczenie doradcze i szkoleniowe.
Ciekawi mnie
Holistyczne spojrzenie na organizacje, sytuacje, ludzi.
Anna Żuchowska-Bednarz
WykładowczyniO mnie
Manager HR z piętnastoletnim doświadczeniem w projektowaniu strategii HR, rozwoju i szkoleniu pracowników, rekrutacji, modelowaniu kultury organizacyjnej i zarządzaniu zróżnicowanymi zespołami zdobytym w środowisku międzynarodowym w branży produkcyjnej, badawczej, energetycznej i w centrum usług wspólnych. Prawnik, politolog, mediator, executive MBA. Wcześniej wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym, Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytecie Europejskim Viadrina. Autorka wdrożeń biznesowych z zakresu zarządzania strategicznego, optymalizacji procesów i zarządzania zmianą. Trener biznesu, administracji publicznej i trzeciego sektora. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR. Angażuję się w wartościowe inicjatywy pozarządowe m.in. jako wolontariusz w projektach na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, uczestnik krajowych kampanii mediacyjnych i mentor w programie dla osób w kryzysie uchodźczym. Od niedawna uczestnik Szkoły Psychoterapii Dialog w Warszawie.
Ciekawi mnie
Interesuje się psychologią społeczną, geopolityką, historią Polonii na świecie i genealogią. Ciekawi mnie przyszłość środowiska pracy oraz rozwój fizyki i medycyny.
Artur Maik
WykładowcaO mnie
Przedsiębiorca, nauczyciel akademicki, trener biznesu i zarządzania. Absolwent zarządzania, prawa i międzynarodowych studiów w zakresie zarządzania projektami biznesowymi. Autor książek i artykułów naukowych z zakresu projektowania usług. Ma na swoim koncie ponad tysiąc godzin doradztwa biznesowego oraz szkoleń w zakresie szeroko rozumianego biznesu. Moderator design thinking i inicjator konferencji naukowych z tego zakresu. Właściciel firmy doradczej i szkoleniowej oraz marki franczyzowej.
Miłośnik dobrej lektury, podróżowania oraz motoryzacji w wydaniu offroad. Początkujący golfista. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec.
Dariusz Drążkowski
WykładowcaO mnie
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2011 –
magister psychologii). Na tej Uczelni w 2016 roku obronił doktorat. Pracuje
jako adiunkt w Zakładzie Psychologii Społecznej Wydziału Psychologii i Kognitywistyki UAM.
Wykłada także na WSB Poznań. Naukowo zajmuje się psychologią społeczną powiązaną z psychologią pozytywną, konsumencką i zdrowia. Autor ponad 30 publikacji z tych obszarów. Otrzymał stypendia dla wybitnych młodych naukowców Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej i MNiSW. Prowadzi zajęcia z obszaru psychologii społecznej i konsumenckiej.
Ciekaw mnie
Pogodzenie bycia wystarczająco dobrym rodzicem i mężem z zachowaniem dobrostanu psychofizycznego.
Ewa Mozolewska
Kierowniczka bibliotekiO mnie
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa oraz Collegium Da Vinci.
Ciekawi mnie
Od lat fascynuje ją to, jak procesy i projekty potrafią wprowadzać porządek w złożony świat organizacji. Lubi patrzeć na nie jak na mapę, która wskazuje drogę, a jednocześnie daje przestrzeń do poszukiwania nowych rozwiązań. Z pasją odnajduje się w strukturach wiedzy i zasobów, nieustannie poszerzając horyzonty i odkrywając to, co jeszcze ukryte. Największą satysfakcję czerpie ze współpracy z ludźmi – z rozmów, które rodzą pomysły, i z relacji, które zamieniają się we wspólne działania.
Po godzinach zanurza się w świat książek, daje się porwać długim spacerom i rozmowom, które inspirują do tego, by patrzeć na codzienność z nieco innej perspektywy.
dr Joanna Lemańczyk
WkładowczyniO mnie
Absolwentka kierunków Gospodarka Turystyczna (lic.) oraz Handel i Marketing (mgr), doktor w dyscyplinie ekonomia i finanse. Autorka rozprawy doktorskiej poświęconej koncepcji Creating Shared Value (CSV) i jej wpływowi na zachowania konsumentów oraz kapitał społeczny. Jej główne zainteresowania badawcze obejmują szeroko pojętą odpowiedzialność biznesu, marketing zorientowany na wartości, procesy decyzyjne konsumentów, a także problematykę związaną z rynkiem turystycznym i enoturystyką.
Na co dzień łączy rolę wykładowcy z praktyką biznesową. Jest konsultantką w agencji badawczej oraz młodszą kierowniczką projektów marketingowych, gdzie wspiera rozwój strategii komunikacyjnych, kampanii digitalowych oraz badań jakościowych. Doktor Lemańczyk wierzy, że łączenie teorii z praktyką pozwala skutecznie przekazywać wiedzę oraz prowadzić badania o wysokiej wartości aplikacyjnej.
Ciekawi mnie
W wolnym czasie podróżuje – samotnie lub z rodziną. Najczęściej wybiera miejskie destynacje słynące z pięknej architektury. Interesuje się poznawaniem nowych kultur, odkrywaniem sztuki – zarówno użytkowej, jak i tej mniej użytkowej – oraz spotkaniami z inspirującymi ludźmi z różnych zakątków świata.
Karmena Roztocka
WykładowczyniO mnie
Konsultantka ds. marketingu z wieloletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w kilku agencjach reklamowych oraz w działach marketingu kilku firm produkcyjnych i usługowych (m.in. przez pięć lat prowadziła Dział Marketingu w firmie YES Biżuteria). Obecnie pracuje jako Senior Analityk i Strateg w firmie konsultingowej. Wykładowca-praktyk na UAM (na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa) oraz w Collegium Da Vinci (na kierunku Zarządzanie Kreatywne).
Absolwentka kierunku Historia Sztuki (UAM, Wydział Historii), a także studiów podyplomowych: Master of Business Administration (WSB w Poznaniu), Innowacyjne Zarządzanie Marką (WSB w Poznaniu), Reklama i Promocja (UAM, Wydział Nauk Społecznych).
Ciekawi mnie
Główne obszary zainteresowań to strategie marek, CSR (Corporate Social Responsibility), wykorzystanie trendów w biznesie, a także działania R&D (Research and Development).
Prywatnie miłośniczka sztuki przełomu XIX i XX wieku, flamenco, bluesa oraz indie rocka, zaangażowana w ochronę praw zwierząt.
dr Karolina Janiszewska
WykładowczyniO mnie
Ekspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.
Współautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.
Ciekawi mnie
Lubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.
dr hab. Krzysztof Hajder
WykładowcaO mnie
Doktor habilitowany nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, specjalność polityka społeczna. Profesor UAM w Poznaniu w Zakładzie Polityki Społecznej i Ekonomicznej na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Zainteresowania badawcze: bezrobocie i rynek pracy, finanse publiczne, polityka społeczna, przemysł 4.0. Autor licznych artykułów naukowych, ekspertyz, a także organizator wielu akcji i przedsięwzięć społecznych i charytatywnych.
Ciekawi mnie
- Kryminały w szczególności skandynawskie.
- Podróże
Łukasz Szczygieł
WykładowcaO mnie
Od 20 lat praca w obszarze Finansów. Wcześniej księgowość i wiele lat jako Główny Księgowy, od kilku lat w roli Finance Manager / szersza perspektywa pracy – nadzór nad finansami, podatki, obszar prawny, obszar treasury.
2017 – 2019 – studia Executive MBA na UEP.
Debiutant jako wykładowca od roku 2024. Praktyk, praktyk i jeszcze raz praktyk.
Ciekawi mnie
2 choroby nieuleczalne to Góry i piłka nożna. Kiedyś 13 lat sędzia piłkarski. Od wielu lat ogromny miłośnik sportu. Uwielbiam próbować wielu dyscyplin: joga, tenis, piłka nożna, windsurfing, bieganie, triathlony, maratony.
Góry – największa zabawa to 2009 – Himalaje trekking dookoła Annapurny, a w roku 2024 – trekking do bazy pod Everestem plus zdobycie szczytu Lobuche East Peak 6.119m npm.
Marcin Jerzynek
WykładowcaO mnie
Właściciel firmy szkoleniowej (www.contentum.com.pl), HR Business Partner, trener, doradca, coach akredytowany przez International Institut of Coaching & Mentoring oraz IBD Business School. Autor kilkudziesięciu wdrożonych strategii rozwoju przedsiębiorstw oraz systemów ocen pracowniczych. Jeden z pionierów w Polsce szkoleń z zakresu komercjalizacji badań naukowych, transferu technologii i ochrony własności intelektualnej. Menedżer ds. inkubacji w parkach naukowo-technologicznych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z umiejętności twardych i miękkich (ponad 13 000 godzin spędzonych w salach szkoleniowych).
Ciekawi mnie
W pracy dydaktycznej najbardziej zależy mi na tym, aby zainspirować studentów. Realizujemy programy zajęć, poznajemy literaturę i jednocześnie cały czas próbujemy poznawane treści przekładać na praktykę. Ponieważ najczęściej można spotkać mnie podczas zajęć z Business Model Canvas, strategii zarządzania, elementów zarządzania projektami czy rozproszonym zespołem projektowym, to w tych obszarach wspólnie zastanawiamy się, w jaki sposób przełamywać status quo, jak projektować usługi, planować działania, aby w istocie zarządzać kreatywnie i stawać się źródłem inspiracji. Jest merytorycznie i zawsze wesoło. Wierzę, że wiedzę można przekazywać w sposób profesjonalny i przystępny.
Zapraszam serdecznie do sal wykładowych.
Marta Nowakowska
WykładowczyniO mnie
Psycholożka i trenerka kompetencji psychospołecznych. Pasjonatka psychoedukacji i psychologii pozytywnej w działaniu.
Od 10 lat pracuje indywidualnie i z grupami w obszarze szkoleń, treningów umiejętności miękkich i warsztatów psychoedukacyjnych, a także indywidualnego wsparcia psychologicznego. W Collegium Da Vinci prowadzi zajęcia z psychologii oraz aplikacji narzędzi psychologicznych do edukacji i biznesu.
Współtwórczyni i prowadząca programy szkoleniowe i warsztaty psychoedukacyjne dla różnych grup docelowych, takie jak m.in. Train The Trainer dla kadr Wyższych Szkół Bankowych, Wiosenna Szkoła Psychologii dla klientów Centrum Psychologiczno-Coachingowego inspeerio, Kursu Psychoedukacji dla młodzieży licealnej. Twórczyni treści psychoedukacyjnych m.in. dla portalu opsychologii.pl czy magazynu Charaktery.
Ciekawi mnie
W wolnym czasie lubi odkrywać nowe miejsca, szczególnie te wypełnione kulturą i sztuką.
Marta Poczta
WykładowczyniO mnie
Certyfikowany trener biznesu, szkoleniowiec, menedżer projektów międzynarodowych, wykładowca akademicki, właściciel firmy szkoleniowej i mobilnej szkoły językowej LINGOPOLIS. Od 2004 roku aktywnie związana z rynkiem rozwoju i szkoleń.
Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na wydziale Neofilologii, kierunek: filologia rosyjsko-angielska, Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Akademii SET, Kurs Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK. Jest certyfikowanym facylitatorem coachingu zespołowego metodą Action Learning. Jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Koordynatorem Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK.
W ramach swojej działalności szkoleniowej, prowadzi specjalistyczne warsztaty rozwojowe m.in. w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji i wystąpień publicznych, sprzedaży i obsługi klienta, negocjacji w biznesie, podnoszenia kompetencji menadżerskich i przywódczych, budowania zaangażowania i motywacji. Szkolenia prowadzi zarówno w języku angielskim, jak i rosyjskim.
Jako trener i wykładowca zrealizowałam ponad 5000 godzin szkoleniowych.
Ciekawi mnie
Miłośniczka egzotycznych podróży i delektowania się regionalnymi kuchniami świata. Pasjonatka kinematografii i kultury włoskiej.
Piotr Komorowski
WykładowcaO mnie
Jestem strategiem komunikacji marki, z blisko 20 letnim doświadczeniem w branży PR i marketingu.
Zajmuje się odkrywaniem tego co w markach najciekawsze oraz wyciąganiem z ludzi kreatywnych pomysłów.
Opieram się na swoim doświadczeniu w PR, marketingu i brand designie a także na procesach projektowych, design thinking oraz analizie trendów i trendspottingu.
Projektuję strategie marek, tworzę plany komunikacji i projekty wizerunkowe, badam trendy i prowadzę warsztaty kreatywne.
Pracowałem m.in. dla: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Seat, Volkswagen, Wrigley, San Leon Energy, Komputronik, PKO BP, Tefal, Lorenz, Echo Investments, EPP Poland, Marmite, Semilac, POL i wielu innych.
Jestem absolwentem Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu. Ukończyłem także studia podyplomowe z dziedziny PR na SHG w Warszawie oraz Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Ciekawi mnie
W zasadzie wszystko!
Rafał Janowicz
WykładowcaO mnie
Badacz rynku, manager, przedsiębiorcą.
Ekspert w zakresie badań rynkowych i społecznych. Od 30 lat wspiera firmy i instytucje w m.in. zakresie: badań rynku i społecznych, doskonaleniu produktów/usług, opracowywaniu innowacji, budowy strategii marek/ organizacji oraz zmian kultury organizacji.
Doświadczony badacz społeczny, współtwórca wielu procesów partycypacji i dialogu społecznego.
Uczestniczył w budowaniu ok.180 produktów/ usług, pracował dla ponad 200 marek.
W latach 1995 – 2013 zarządzał firmą badawczą PENTOR Poznań oraz TNS Poznań. Obecnie prowadzi firmę Brand Experience specjalizującą się w zakresie budowania strategii marek oraz doradztwie biznesowym.
Ciekawi mnie
Lubię wyzwania, śledzenie procesów społecznych oraz odkrywanie sił je kształtujących. Inspirują mnie ludzie otwarci świat.
Rafał Szenrok
WykładowcaO mnie
Współzałożyciel Morski Studio Graficzne. Absolwent UAM. Specjalista od komunikacji i organizacji prac kreatywnych. Z branżą reklamową związany od 1995 roku. Strateg w agencji about ad. Zajmuje się tworzeniem strategii marek, wydawnictwami specjalnymi, czasopismami, wydarzeniami oraz promocją sprzedaży.
Inicjator i współtwórca Art & Fashion Festival (AFF). Odpowiedzialny m.in. za program pierwszej edycji obejmujący prezentacje projektantów mody, warsztaty krawieckie oraz imprezy towarzyszące. Dyrektor wydawniczy magazynu „Br&” (Brand) poświęconego modzie i kulturze oraz magazynu shopingowego „Faboo” przygotowywanych na zlecenie Starego Browaru. Brał udział w tworzeniu komunikacji dla marek Carry, Quiosque oraz rebrandingu marki Argos. Ponadto twórca tożsamości marek, m.in. (Fawor, Stomil Poznań, Grecos, Politechnika Poznańska, PUMS, York, ADS, Terlan, Simet, Akademia Muzyczna, Argos, Teccon, Hannex), wydarzeń (polska premiera Skody Superb, obchody 750-lecia lokacji Poznania, Jarocin Festiwal), zaangażowany w promocję sprzedaży (Skoda, Vox) oraz marketing polityczny.
Ciekawi mnie
Praca nad wyzwaniami, które wymagają zejścia z przetartego szlaku. Wiedza i dobre wzory są ważne, ale kluczowa jest elastyczność. Zmienność okoliczności i oczekiwań wymuszają kreatywność polegająca na ciągłym dostosowywaniu komunikacji do aktualnych potrzeb. Dlatego najciekawsze są świeże pomysły — te, na które wpadniemy razem podczas pracy nad nowym projektem.
Renata Żybura
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydziale Zarządzania, a następnie francuskojęzycznych studiów podyplomowych Master Administration des Entreprises realizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu wraz z Université de Rennes 1. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami. W ramach Mastershot Film Festival odpowiada za fundraising, komunikację, organizację i zarządzanie wydarzeniami.
Ciekawi mnie
Pasjonuje się francuską kulturą, literaturą i filmem, będąc od lat niepoprawną frankofilką. Tańczy flamenco i taniec współczesny. Uwielbia filmy Davida Lyncha, szpiegowskie powieści Johna Le Carré i dobrą muzykę.
Tomasz Welc
WykładowcaO mnie
Absolwent Collegium Da Vinci oraz Uniwersytetu Wrocławskiego, magister brandingu. Zawodowo związany głównie z digital marketingiem specjalizujący się w działaniach performance oraz sem, pracują cpo stronie klienta oraz agencji, współpracując m.in. z takimi markami, jak: JohnDog, Lidl, CityFit, Raben, czy Zoo24. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, event manager oraz certyfikowany moderator metodologii design thinking. Jestem zwolennikiem myślenia out of the box, więc w swojej pracy staram się łączyć kreatywne myślenie z analityczno-strategicznym podejściem.
Ciekawi mnie
Każdy człowiek i życie 😊 Uważam, że każdy projekt potrafi być intersujący, a poznawani ludzie stanowić inspirację do działania. Prywatnie jestem wielkim freakem sportu, uwielbiam spędzać czas aktywnie, a wolnej chwili staram się poszerzać swoją wiedzę z zakresu rozwoju osobistego i biznesu.
Urszula Garczarek-Bąk
WykładowczyniO mnie
Prowadzi badania w zakresie marketingu i neuromarketingu, aktywnie testując możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w analizie danych konsumenckich. Jej główne obszary zainteresowań badawczych to kreowanie marki, kwestie ESG oraz innowacyjne podejście do projektowania inkluzywnych środowisk dla osób neuroatypowych.
Ciekawi mnie
Gdy nie zajmuje się szlifowaniem promptów AI, przełącza się na tryb systemów podtrzymywania życia w skali mikro. Jej inżynierska precyzja ujawnia się w obsesyjnej (lecz owocnej) uprawie kwiatów doniczkowych, gdzie każde pH i wilgotność są mierzone z naukową skrupulatnością.
Ponadto, jej pasja do majsterkowania (DIY) sprawia, że żadna zepsuta rzecz nie jest bezpieczna — jest to wrodzona potrzeba rozbierania złożonych mechanizmów na części pierwsze i składania ich z powrotem, najlepiej z ulepszeniami. W międzyczasie, poszerza horyzonty, czytając literaturę z obszaru medycyny – wiedza ta przydaje się, gdy trzeba szybko zdiagnozować, dlaczego konsument naprawdę dokonał tego, a nie innego zakupu.
#Gemini 03.10.2025
Wojciech Jagodziński
WykładowcaO mnie
Jako socjolog-researcher oraz kierownik i członek zespołów eksperckich obcuje zarówno z ludźmi (żywymi), jak i danymi (surowymi). Często bywa także odwrotnie. Dopiero takie połączenie pozwala w pełni wykorzystać prawdziwą wartość informacji dla wsparcia strategii, procesów czy działań operacyjnych w biznesie.
Po 14 latach w branży badawczej wykorzystuje na co dzień doświadczenie realizacyjne, analityczne i metodologiczne dla sektora prywatnego (Service Design, User Experience, branding, marketing, HR i komunikacja wewnętrzna), a wcześniej publicznego (samorząd gospodarczy, rzemiosło, systemy edukacyjne, szkolnictwo wyższe, rynek pracy, polityka społeczna, rozwój regionalny).
Z jego perspektywy zarówno niedobór, jak i nadmiar informacji mogą prowadzić do niewłaściwych wniosków czy złych decyzji strategicznych. Tymczasem skuteczność w biznesie, zespołach eksperckich i nauce wymaga dogłębnego zrozumienia ludzi, rynków, trendów, danych, konkurencji czy po prostu tych, którym chce się pomóc.
Uwielbia szkolić, przekazuje wiedzę i praktyczne umiejętności także z wykorzystaniem nowatorskich metod i technik. Współpracował z agencjami konsultingowo-badawczymi, marketingowymi, uczelniami wyższymi oraz organizacjami gospodarczymi.
Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ekspertem ds. pracodawców w Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA), członkiem Service Design Polska (SDP) oraz Polskiego Towarzystwa Socjologicznego (PTS). Wykładał na Collegium Da Vinci w Poznaniu przedmioty badawcze.
Zuzanna Malinowska
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Mediaworkingu na Collegium Da Vinci, obecnie specjalistka ds. Kształcenia zdalnego w Centrum Nowoczesnej Edukacji oraz Tutor.
Ciekawi mnie
Uwielbiam ciepłe lato, książki w pięknych okładkach, piec słodkości, słuchać muzyki, spędzać czas z moim psem i doświadczać.