Aplikuj
Marketing i technologie

Sprzedaż cyfrowa i lead generation

  • Poziom studiów podyplomowe
  • Język wykładowy polski
  • Czas trwania

    9 miesięcy

  • Liczba zjazdów 10
  • Liczba godzin

    162

  • Tryb studiów hybrydowe
    80% stacjonarnie
    20% online
  • Dni zjazdów sobota-niedziela
  • Start zajęć jesień 2025
Jakub Gierłowski i Szymon Gorlak
Kierownicy merytoryczni kierunku Sprzedaż cyfrowa i lead generation

Dlaczego warto wybrać ten kierunek

Kierunek Sprzedaż cyfrowa i lead generation łączy wiedzę z zakresu marketingu B2B, narzędzi automatyzujących sprzedaż oraz strategii budowania relacji z klientami i klientkami w środowisku cyfrowym. Uczy skutecznego wykorzystywania narzędzi: LinkedIn Sales Navigator i Apollo.io.

  • Czego się nauczysz

    • skutecznie generować leady na LinkedInie i poza nim
    • tworzyć i optymalizować profil na LinkedIn, który sprzedaje
    • budować strategię social sellingu i angażować potencjalnych klientów i klientki
    • prowadzić kampanie outboundowe na LinkedIn i e-mail marketingowe
    • kreować konwertujące wiadomości sprzedażowe i cold maile
    • korzystać z zaawansowanych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
    • automatyzować procesy sprzedażowe i marketingowe
    • tworzyć perswazyjny copywriting sprzedażowy
    • analizować skuteczność działań i optymalizować kampanie sprzedażowe
    • eksplorować rynki międzynarodowe i skalować sprzedaż
  • W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować

    • Digital Sales Manager
    • Lead Generation Specialist
    • Business Development Manager (BDM)
    • Growth Hacker
    • E-mail Marketing Specialist
    • Customer Success Manager
    • Social Selling Specialist
    • Outbound Sales Executive
    • Freelancer/właściciel(ka) agencji Lead Generation
    • Sales Development Representative (SDR)

Program studiów

  • Spotkanie organizacyjne

    • moduł 1
    • 2 h
    • Zapoznanie słuchaczy i słuchaczek z programem, harmonogramem zajęć i zasadami studiowania
    • Omówienie wymagań, materiałów dydaktycznych oraz sposobu oceniania
  • Sprzedaż cyfrowa i lead generation

    • moduł 2
    • 52 h
    • Strategie sprzedaży cyfrowej i generowania leadów
    • Marketing wychodzący: zimne maile i prospecting
    • Zaawansowane narzędzia sprzedażowe
    • LinkedIn Sales Navigator jako narzędzie do prospectingu generowania leadów
  • Social selling i budowanie marki eksperckiej

    • moduł 3
    • 32 h
    • Sprzedaż społecznościowa na LinkedInie
    • Budowanie marki eksperckiej na LinkedInie
    • Copywriting perswazyjny – tworzenie treści generujących konwersje
  • Automatyzacja, optymalizacja i skalowanie sprzedaży

    • moduł 4
    • 42 h
    • Automatyzacja sprzedaży i AI w generowaniu leadów
    • Analiza danych i optymalizacja kampanii sprzedażowych
    • Strategie skalowania sprzedaży i ekspansja międzynarodowa
  • Prawo, negocjacje i praktyczne wdrożenie

    • moduł 5
    • 34 h
    • Praktyczny projekt sprzedaży cyfrowej – warsztaty z ekspertami
    • Zarządzanie relacjami z klientami i negocjacje
    • Podstawy prawa w marketingu internetowym
  • Zaliczenie

    Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Sprzedaż cyfrowa i lead generation jest realizacja praktycznego projektu sprzedaży cyfrowej, który odwzorowuje rzeczywiste działania sprzedażowe.

    Struktura projektu:

    • analiza rynku i grupy docelowej,
    • budowa bazy potencjalnych klientów i klientek,
    • strategia kontaktu i prospectingu,
    • realizacja i optymalizacja kampanii,
    • raportowanie i rekomendacje.

    Absolwenci i absolwentki uzyskują, zgodne z wymogami ustawy, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.

Studiuj praktycznie najlepiej

Wykładowcy praktycy
Wiedzę zdobędziesz od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.
Praca projektowa
Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych.
Case studies
Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.
  • Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

    • jesteś ambitny(-a), nastawiony na rozwój i realizację celów
    • łatwo nawiązujesz relacje dzięki komunikatywności
    • potrafisz analizować dane sprzedażowe i marketingowe
    • chętnie korzystasz z nowych narzędzi i śledzisz nowości technologiczne
    • jesteś elastyczny(-a) i otwarty(-a) na zmiany
    • działasz kreatywnie i niezależnie
    • dobrze odnajdujesz się w międzynarodowym środowisku
    • pasjonujesz się nowoczesnym podejściem do sprzedaży i marketingu cyfrowego
  • Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:

    • absolwentów i absolwentek różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
    • specjalistów i specjalistek ds. sprzedaży i marketingu, którzy chcą rozwinąć kompetencje w obszarze sprzedaży w internecie i lead generation
    • pracowników i pracowniczek agencji digitalowych, którzy chcą zwiększyć skuteczność kampanii i automatyzować procesy sprzedażowe
    • pracowników i pracowniczek działów B2B, którzy chcą skutecznie pozyskiwać klientów na LinkedIn
    • przedsiębiorców i przedsiębiorczyń, freelancerów i freelancerek
    • managerów i managerek sprzedaży
    • osób, które chcą odkryć swoją ścieżkę kariery w świecie sprzedaży i marketingu cyfrowego
  • Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

    Zrób quiz

Zacznij podyplomówkę już po licencjacie!

  1. Aby zacząć studia podyplomowe musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku.

  2. Nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem

Poznaj partnera kierunku

Dzięki eksperckiej wiedzy naszych partnerów biznesowych programy studiów są zgodne z trendami na rynku, a zajęcia opierają się o case studies prosto z biznesu.

Sprawdź podcast „Studia na każdą karierę”!

Dlaczego personalizacja to dziś klucz do skutecznej sprzedaży i komunikacji marketingowej? Zastanawiamy się, czy sztuczna inteligencja może zastąpić humanistyczne podejście do klienta i jak budować angażującą ścieżkę zakupową. Wyjaśniamy, czym naprawdę jest Social Selling i jak nie zgubić się w gąszczu dostępnych narzędzi marketingowych. Poruszamy też temat leadów – co dziś liczy się bardziej: ilość czy jakość? Na koniec zdradzamy, co przyciąga uwagę współczesnego odbiorcy i jak tworzyć treści, które naprawdę działają.

Zapraszamy na rozmowę z Jakubem Gierłowski i Szymonem Gorlakiem, założycielami Sembility oraz kierownikami merytoryczni kierunku Sprzedaż cyfrowa i lead generation.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

Opłata wpisowa
  • Płatna jednorazowo:
    400 PLN
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 PLN
Czesne za rok
  • Płatne w 10 ratach
    10 x 745 PLN
  • Płatne w 2 ratach
    2 x 3 725 PLN
  • Płatne w 1 racie
    1 x 7 450 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek

Wpisowe
  • Płatna jednorazowo:
    0 PLN
Czesne
  • Zwolnienie z jednej z 10 rat
    - 745 PLN
Pobierz regulamin

Jak zapisać się na studia

  1. Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

    Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

  2. Uzupełnij swoje dane w koncie kandydatapodaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

    Potrzebne Ci będą:

    • numer PESEL,
    • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
  3. Sprawdź najpierw aktualne promocje!

    Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

  4. Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
    Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

  5. Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Dokumenty do pobrania