Dlaczego warto wybrać ten kierunek
Kierunek HR Manager stworzono z myślą o osobach, które chcą pełnić funkcje kierownicze w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Wyposaża w kluczowe kompetencje społeczne i stanowiskowe. Uczy owocnej współpracy z kluczowymi działami organizacji, w tym również kooperacji z zarządem organizacji.
-
Czego się nauczysz
- tworzyć model pracy HR w firmie
- zarządzać kulturą organizacyjną
- zarządzać kompetencjami i ścieżkami kariery w organizacji
- określać role zespołowe i dobierać odpowiednie style kierowania
- zarządzać projektami, oceniać ich efektywność i dobierać zespoły projektowe
- tworzyć, implementować i oceniać efektywność polityk personalnych
- budować markę pracodawcy, inicjując działania kształtujące pozytywny wizerunek organizacji
- zarządzać zmianą i procesami organizacyjnymi
- odpowiednio reagować na zmiany w prawie
- zarządzać finansami w HR i zwiększać rentowność organizacji
- tworzyć polityki finansowe i systemy motywacji
- zarządzać wiedzą w organizacji
-
W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować
- Kierownik/kierowniczka HR
- Manager(ka) HR
- Dyrektor(ka) HR
-
Wprowadzenie. Predyspozycje do pracy, wizja zawodu i funkcji HR Managera(-ki)
- moduł 1
- 16 h
- Perspektywy i miejsce HR Managera(-ki) na rynku pracy
- Kluczowe wyzwania, cele i misja HR Managera(-ki) w organizacji
- Model kompetencji, opis zadań i obszary funkcjonowania HR Managera(-ki) w organizacji
- Współczesne uwarunkowania pracy HR Managera(-ki)
- Wprowadzenie do studiów
- Development Center – rozpoznanie, analiza potencjału, dyspozycji i potrzeb uczestników i uczestniczek
-
Przywództwo w rozwoju biznesu i organizacji
- moduł 2
- 16 h
- Założenia funkcjonowania strategicznego szefa/szefowej HR
- Identyfikacja modelu biznesowego organizacji – kluczowych obszarów i procesów
- Budowa eksperckiego autorytetu i pozycji managera(-ki) w organizacji oparta o rozumienie, wspieranie strategii organizacji
- Budowa modelu pracy HR adekwatnego do potrzeb i strategii organizacji
- Przygotowanie, kaskadowanie celów wraz z ich podziałem wg. priorytetów w kontekście poznanej misji i wizji rozwoju organizacji
- Zarządzanie kulturą organizacji, sfera norm i postaw adekwatnych jej do misji i wizji rozwoju
-
Skuteczne zarządzanie zespołem
- moduł 3
- 16 h
- Budowa efektywnego zespołu – zasady i uwarunkowania
- Rozwijanie, modyfikowanie działania zespołu w toku jego rozwoju
- Rozpoznawanie i adekwatne obsadzanie członków zespołu w optymalnych w kontekście celu rolach
- Uruchamianie kluczowych dla skutecznego kierowania ról zespołowych
- Wchodzenie w role menedżerskie adekwatne do sytuacji organizacji, zespołu i otoczenia firmy
- Uruchamianie stylów kierowania adekwatnych do poziomu kompetencji i zaangażowania pracownika/pracowniczki
- Rozpoznawanie i reakcja na tzw. „wąskie gardła” obniżające efektywność
- Towarzyszenie i opieka nad procesami grupowymi zespołu w toku jego rozwoju i przemian
- Trenowanie i kształtowanie aktywności liderów/liderek zespołów
- Kompetencje przywódcy/przywódczyni – kluczowe cechy
- Diagnoza i rozwój kompetencji przywódczych HR Managera(-ki) w organizacji
-
Strategiczne zarządzanie polityką personalną
- moduł 4
- 16 h
- Polityka personalna (zasady, rodzaje polityk)
- Tworzenie i implementacja strategii personalnych adekwatnych do etapu rozwoju i wyzwań organizacji
- Realizacją procesów z zakresu polityki personalnej zwiększających efektywność organizacji
- Monitoring, adaptacja, modyfikacja i ocena efektów wdrożenia polityk personalnych
- Polityka personalna jako metoda jako budulec i spoiwo kultury organizacji
-
Rozwój kompetencji i talentów w organizacji
- moduł 5
- 16 h
- Tworzenie, stosowanie modeli i zarządzanie kompetencjami organizacji
- Trafny dobór modeli, metod oraz narzędzi do wymagań organizacji
- Analiza efektywności stosowanych metod i modelu i ich wpływu na organizację
- Tworzenie i zarządzanie ścieżkami kariery
- Grupy rozwoju potencjału (obszarowe, wiekowe itp.)
- Tworzenie zasad, regulaminów dotyczących kompetencji pracowników i pracowniczek na korelujących z celami organizacji ścieżkach kariery
-
Budowanie marki pracodawcy (Employer Branding)
- moduł 6
- 16 h
- Zasady współpracy z kadrą managerską i otoczeniem organizacji w celu budowania najefektywniejszych programów lojalnościowych
- Inicjowanie strategicznych działań kształtujących pozytywny wizerunek organizacji w opinii zespołów oraz otoczenia firmy
- Wdrażanie projektów wzmacniających markę pracownika i pracodawcy (planowanie, budżetowanie, angażowanie, realizacja ocena efektu)
- Optymalizacja metod i modeli zarządczych w kierunku zwiększające poziom satysfakcji i lojalności pracowników i pracowniczek
- Kultura organizacji jako podłoże jej dobrej marki
-
Zarządzanie zmianą i procesami organizacyjnymi
- moduł 7
- 16 godzin
- Tworzenie efektywnych zespołów projektowych wdrażających zmianę
- Reorganizacje, optymalizacje, fuzje, przejęcia – definicje i aspekty prawne i organizacyjne
- Kierowanie procesami wdrażania zmian oraz ugruntowania ich efektów
- Ocena efektów zmian, optymalizacja i analiza trafności decyzji dotyczących zmian
- Skuteczne motywowanie, angażowanie pracowników do partycypacji w procesach i wdrożeniu zmian
-
Sukcesja i zarządzanie talentami
- moduł 8
- 16 h
- Budowanie alternatyw – kadry rezerwowej na kluczowe stanowiska (narzędzia i zasady)
- Kształtowanie karier pionowych i poziomych skorelowane z trafnie rozpoznanymi predyspozycjami pracownika/pracowniczki
- Budowa i implementacja procesów/projektów sukcesji, zachodzenia zmian pokoleniowych w firmie
- Równoważenie konsekwencji różnic pokoleniowych i kulturowych wpływających na rozwój karier
-
Zarządzanie projektami w HR
- moduł 9
- 16 h
- Zarządzanie operacyjne projektami, metodyki zarządzania projektami
- Przesłanki decyzji o metodyce realizacji projektów
- Planowanie i inicjowanie projektów wraz z stosowaniem kluczowych narzędzi i technik
- Kontrola, wskaźnikowanie i ocena realizacji projektów w kontekście celów i procesu
- Budowa i kształtowanie harmonijnie działających zespołów projektowych
-
Zarządzanie wiedzą i innowacją w organizacji kształtującej swoja kulturę wewnętrzną
- moduł 10
- 16 h
- Zarządzanie wiedzą w organizacji – budowa systemów stale uczących się i kształtujących stabilną kulturę organizacji
- Metodyka gromadzenia, dystrybucji i ewaluacji wiedzy
- Systematyczne rozwijanie i moderowanie systemami wiedzy organizacji
- Badanie potrzeb, planowanie, realizacja oraz ewaluacja procesu wzrostu kompetencji organizacji
- Znajomość specyfiki rynku usług edukacyjnych wraz kryteriami, metodami selekcji usług oraz przesłankami do adekwatnych decyzji dotyczącymi szkoleń
- Bezpieczeństwo i regulacje dotyczące zasobów wiedzy organizacji
-
Controlling i zarządzanie kosztami w HR
- moduł 11
- 16 h
- Korelowanie działań HR z rentownością firmy
- Budżetowanie kosztów pracy – kluczowe elementy budżetu, metody szacowania, proces budżetowania, narzędzia, odchylenia
- Kluczowe kierunki działań szefa/szefowej HR zwiększające rentowność organizacji w kontekście jej potencjału ludzkiego
- Zasady planowania, kontroli realizacji budżetów HR
- Wskaźniki (KPI) w pracy HR Managera(-ki) – metody obliczania, znaczenie dla organizacji, dobór do potrzeb organizacji
- Raportowanie – kluczowe informacje raportowane w toku pracy do zarządu, managerów i managerek, instytucji zewnętrznych; rozwiązania systemowe
-
Współpraca HR z zarządami i strategia organizacji
- moduł 12
- 16 h
- Komunikacja zewnętrzna, wewnętrzna i okresowe badania zaangażowania
- Proponowanie i realizacja badań wydajności kapitału ludzkiego w firmie
- Prezentowanie wyników badań – wskazywanie konsekwencji i przedkładanie alternatywnych scenariuszy działania ułatwiających podejmowanie decyzji
- Przygotowywanie i prezentacja cyklicznych wyników, wskaźników i prognoz
- Analiza i interpretacja kluczowych dla rozwoju kapitału ludzkiego zjawisk
- Promocja, indukowanie współpracy przy realizacji celów ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa
- Uzgadnianie i proponowanie zatrudnienia w oparciu o prognozy i trendy
- Wdrażanie usprawnień i innowacji
- Planowanie polityki kadrowej w ścisłej kooperacji z zarządem
-
Prawo pracy i regulacje w organizacji
- moduł 13
- 16 h
- Kluczowe dla HR Managera regulacje prawne
- Podstawowe narzędzia ułatwiające śledzenie i reakcję wobec zmian w ustawodawstwie, polityce fiskalnej
- Analizy konsekwencji kosztowych i prawnych wdrożeń
- Implementacja działań organizacyjnych wynikłych ze zmian w zakresie prawa czy organizacji pracy oraz nowych norm w zakresie objętym aktywnością kadr i płac
- Zapewnianie narzędzi, kompetentnej kadry oraz odpowiednich warunków dla pracy zespołu kadrowego
- Obsługa procesów prowadzonych przez organy ds. kontroli i weryfikacji przestrzegania przepisów
- Implementacja zmian w systemach kadrowo-płacowych wynikłych ze zmian w prawie
-
Motywowanie i systemy wynagradzania
- moduł 14
- 16 h
- Polityka wynagrodzeń jako element strategii
- Rola i formy wynagradzania wraz z analizą konsekwencji wpływu na wyniki organizacji
- Komunikowanie zasad wynagradzania
- Polityki w zakresie wynagrodzeń
- Przegląd systemów motywacji w kontekście modeli zarządczych i dobór motywatorów, benefitów
- Narzędzia i systemy płac – przegląd możliwości
- Trendy w wynagradzaniu
-
Zaliczenie
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych HR Manager jest:
- pozytywny wynik z egzaminu końcowego – rozpoznanie i rozwiązanie problemu z zakresu HR,
- przygotowanie i obrona pracy dyplomowej o charakterze analitycznym lub projektowym.
Absolwenci i absolwentki uzyskują, zgodne z wymogami ustawy, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.
Studiuj praktycznie najlepiej
-
Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:
- jesteś otwarty(-a) na zmiany i wyzwania
- masz wysoko rozwinięte kompetencje społeczne
- sprawnie się komunikujesz
- jesteś pewny(-a) siebie i asertywny(-a)
- chcesz się wciąż rozwijać, nie akceptujesz statusu quo
- masz potrzebę wpływania na swoje otoczenie
- inspirujesz innych do działania
- myślisz kreatywnie i szukasz nieszablonowych rozwiązań
-
Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:
- absolwentów i absolwentek różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
- osób planujących karierę w kierunku HR Managera(-ki)
- dyrektorów i dyrektorek, managerów i managerek, pracowników i pracowników branży HR, chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności
- osób z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi
- osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu ekonomii, finansów i prawa pracy
-
Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.
Zrób quiz
Zacznij podyplomówkę już po licencjacie!
-
Aby zacząć studia podyplomowe musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku.
-
Nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.
Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku
Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem
Ile kosztują studia na tym kierunku
Opłaty i czesne
Opłata wpisowa
-
Płatna jednorazowo:
400 PLN
Czesne za rok
-
Płatne w 10 ratach
10 x 865 PLN -
Płatne w 2 ratach
2 x 4 325 PLN -
Płatne w 1 racie
1 x 8 650 PLN
Zniżki dla absolwentów i absolwentek
Wpisowe
-
Płatna jednorazowo:
0 PLN
Czesne
-
Zwolnienie z jednej z 10 rat
- 865 PLN
Jak zapisać się na studia
-
Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.
Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.
-
Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.
Potrzebne Ci będą:
- numer PESEL,
- dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
-
Sprawdź najpierw aktualne promocje!
Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.
-
Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail. -
Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Dokumenty do pobrania
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami
Biuro Rekrutacji
Adres
Godziny otwarcia
Kontakt
Piotr Wiśniewski
Kierownik merytoryczny kierunków HR Business Partner oraz HR ManagerO mnie
Kierownik merytoryczny kierunku HR Business Partner oraz HR Manager
Psycholog, edukator – praktyk biznesu specjalizujący się w tematyce zarządzania oraz skutecznej organizacji pracy i uzyskiwaniu synergii w zespołach pracowniczych. Wieloletni trener, nauczyciel akademicki, dydaktyk (obecnie kierownik studiów podyplomowych i wykładowca – CDV), konsultant w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi od 1997r.
Autor i realizator kompleksowych projektów szkoleniowych, doradczych oraz badawczych wykonanych na rzecz: Kulczyk Tradex (Generalny importer VW), Skoda Auto Polska, Skoda Auto Rosja oraz VW Chiny, (autorskie projekty dotyczące standardów kierowania zespołami, obsługi i pracy z klientem).
W latach 2008-2009 zrealizował projekt Szkoły trenerów na rzecz Škoda Auto China – Shanghai Volkswagen selekcjonując oraz wdrażając zespół coachów i szkoleniowców przeprowadzających wdrożenia do pracy oraz zmiany rozwojowe w sieci sprzedaży i obsługi VW i Skody w Chinach.
Autor i realizator szkoleń z zakresu pracy z klientem, budowy standardów kształtowania relacji z klientem na rzecz m.in.: ZUS, Izba celna, Urząd miasta Wrocławia, Poznania, Energa S.A, Deutsche Bank, Terravita, MAN, Polskie Porty Lotnicze, Poczta Polska …
Autor koncepcji i metodologii zarządzania projektem upowszechniania „zwinnych i szczupłych” zmian rozwojowych w handlu i przemyśle (Victaulic, Lidl, Gestamp, Pratt@Whittney) wraz z narzędziami dydaktycznymi i scenariuszem kierowania tym procesem.
Ciekawi mnie
Odkrywanie źródeł inspiracji stymulujących ludzi do podejmowania ryzyka, wdrażania zmian czy innowacji – czasem wbrew przyziemnej logice.
Pasjonuje się wydobywaniem na światło dzienne momentów kluczowych, krytycznych, w których zadecydowała się przyszłość, w której żyjemy. Ciekawi mnie poznawanie alternatywnych scenariuszy naszego rozwoju (jednostek i społeczeństw), na zasadzie, co by było gdyby w kluczowym momencie decyzje były inne niż zapadły.
Jestem zapalonym popularyzatorem i poszukiwaczem nowych nieszablonowych form nauczania, dydaktyki ambitnej, adekwatnej do wyzwań a nawet wyprzedzającej potrzeby oraz aktualne aspiracje ludzi.
Czasem znajduję też w sobie ukrytą pasję do spoglądania w gwiazdy – bardzo amatorsko poświęcając się astronomii -nocą.
dr Małgorzata Kośmicka
WykładowczyniO mnie
Ukończyłam Politechnikę Poznańską, Studia Podyplomowe z Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Georgia State University w Atlancie (pierwsza lokata na roku). W 2007 roku obroniłam na Uniwersytecie Ekonomicznym doktorat na Wydziale Zarządzania w obszarze zarządzania strategicznego. Ukończyłam Szkołę Coachingu Moderatora oraz 3 szkoły trenerskie, w tym Mistrzowską Szkołę Trenerów Moderatora. Jestem certyfikowanym trener/ facylitator DISC.
Specjalność zawodowa
Coach, trener i konsultant w zakresie zarządzania ludźmi oraz zarządzania przedsiębiorstwem, posiadam doświadczenie w sprzedaży i w jej zarządzaniu oraz w zarządzaniu ludźmi. Współpracuję zarówno z przedsiębiorstwami jak i uczelniami wyższymi, urzędami oraz ngo. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jestem fundatorem Fundacji Nawigator Pro Fundacji Dobrych Praktyk Zarządzania, gdzie pełniłam funkcję prezesa w latach 2013 do 2019. Jestem założycielem sieci organizacji pozarządowych „Działamy Razem”, w latach 2013-2018 byłam członkiem zarządu tej sieci. Wykładam na uczelniach takich jak: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu na studiach MBA i Studiach Podyplomowych z zarządzania, Uniwersytet Technologiczno – Przyrodniczy w Bydgoszczy na studiach podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi, Collegium da Vinci na studiach podyplomowych HR Biznes Partner w Poznaniu. Jestem autorką szeregu publikacji na temat zarządzania, sukcesji i mentoringu.
Przeprowadziłam ponad 3000 dni szkoleń oraz ponad 2500 godzin coachingu dla kadry zarządzającej wyższego, średniego oraz niższego szczebla w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych.
Hanna Kronszmyt
Kierownik Kadr i Płac, trenerO mnie
Moja wizja pracy w zarządzaniu zasobami ludzkimi to mieszanka zaangażowanej troski o innych i rzetelnej ciekawości. Od lat spełniam swoje młodzieńcze marzenie o pracy z ludźmi i dla ludzi. Dziś, kiedy każdy szczebel pracy w HR w bardzo różnych organizacjach i firmach jest mi znany, moim napędem do dalszego zgłębiania tego, co innowacyjne, nieoczywiste jest potrzeba dzielenia się z innymi.
I to marzenie udaje mi się z sukcesem realizować, jako wykładowca MBA w szacownych murach CDV.
Jestem gorącym orędownikiem wdrażania nowoczesnych rozwiązań zarządczych w zakresie polityki kadrowo – płacowej.
Dziś wiem, że w HR nie ma zagrożeń, są tylko wyzwania, można zdziałać mnóstwo wspaniałych rzeczy, przeprowadzić wiele fascynujących zmian.
Mój życiorys wypełniają lata licznych doświadczeń, dziś jestem menadżerem HR w grupie Leclerc – widzę wyraźnie, że nadchodzące lata to świetny czas dla nas nowoczesnych, świadomych, dbających o drugiego człowieka Kadrowców przez duże K.
Znam od podszewki zagadnienia i wyzwania współczesnych organizacji i ich menadżerów.
Praca z nimi oraz ich sukces, z reminiscencjami, których do mnie powracają, czynią mnie spełnionym, kadrowcem i wykładowcą. Mam poczucie misji, dlatego wkładam tyle serca w dbałość o rozwój i sukces moich podopiecznych.
A w życiu po pracy? Nauczyłam się cenić chwilę. Uśmiech szczęśliwego dziecka, pachnący kawą poranek na plaży, zapach biblioteki, szmer teatralnego hallu, wiatr przewracający karty dobrej książki niedbale pozostawionej na tarasie. A czasem noc pod innymi gwiazdami – z krzyżem południa w roli głównej.
Specjalizacje obszarowe
- Prawo pracy
- Prawo cywilne
- Prawo ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- Prawo podatkowe w zakresie PIT
- Wynagrodzenia
Jolanta Skrzyńska–Winkel
WykładowczyniO mnie
Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich z ponad 24- letnim doświadczeniem w obszarze HR. Ekspertka we wdrażaniu funkcji HR i reorganizacji przedsiębiorstw. Przez ostatnie 13 lat związana była z sektorem energetycznym, w chwili obecnej z górnictwem. Wdrażała polityki personalne oraz koordynowała restrukturyzacje i reorganizacje dla kilku podmiotów z branży energetycznej (outsourcing, fuzje i przejęcia oraz tworzenie Centrum Usług Wspólnych). Brała także udział w nowatorskich przedsięwzięciach biznesowych i budowaniu firm od podstaw. Wdrażała politykę zarządzani personelem w branży telekomunikacyjnej i mediach.
Absolwentka kierunku psychologii pracy na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania kadrami oraz zarządzania i marketingu reklamy. Pracę zawodową rozpoczęła w Poznaniu w firmach: doradztwa personalnego, następnie informatycznej Emax oraz agencji medialnej AMS, gdzie pełniąc funkcję HRM tworzyła strategie zarządzania personelem, uczestniczyła w dynamicznym rozwoju spółek i ich ekspansji rynkowej. Od roku 1999 była związana z rynkiem telekomunikacyjnym i dolnośląską firmą DIALOG na stanowisku dyrektora departamentu zasobów ludzkich, a od roku 2001 dyrektora ds. sprzedaży. W branży energetycznej spędziła ostanie 13 lat, od 2005 roku w Elektrociepłowni w Zielonej Górze na stanowisku dyrektora ds. zasobów ludzkich, a do roku 2009 w strukturach centralnych mocno zaangażowana w procesy reorganizacyjne dla całej Grupy EDF w Polsce, jako Wicedyrektor HR ds. Rozwoju Organizacji; w latach 2016-2018 w roli Dyrektora HR dla Grupy EDF w Polsce. W chwili obecnej pełni funkcje Dyrektora ds. Personalnych i Organizacji w jednej z największych spółek grupy KGHM – PeBeKa S.A.
Katarzyna Stróżyńska
WykładowczyniO mnie
Kierownik merytoryczny kierunku Manager łańcucha dostaw
Manager z doświadczeniem w obszarach operacyjnych zarówno w korporacjach, jak i średnich przedsiębiorstwach, trener biznesu. Pasjonat tematów związanych z psychologią zarządzania oraz nauk o organizacji.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie ze specjalizacją psychologia zarządzania. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Lean Management oraz Coachingu. Karierę zawodową zaczynała od stanowisk związanych z planowaniem oraz zarządzaniem produkcją między innymi w firmie Thule. W dalszej karierze kierowała działami zakupów oraz logistyki, oraz działem material and production control w firmie Victaulic Polska. Również w tej firmie rozpoczęła się kariera trenerska w zakresie Lean manufacturing, najpierw jako trener wewnętrzny a następnie również jako trener biznesu. W kolejnych latach wyzwania zawodowe związane były z restrukturyzacją zakładu, wdrażaniem kultury ciągłego doskonalenia oraz usprawnianiem procesów. Obecnie interim manager i trener biznesu.
Małgorzata Sobczyk
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Ekonomii. Ukończone studia podyplomowe EMBA. Obecnie kończy studia podyplomowe na kierunku Manager ESG.
Od ponad 20 lat związana z branżą stalową i maszynową.
Swoje doświadczenie biznesowe i managerskie zdobywała głównie w spółkach produkcyjnych, z kapitałem zagranicznym. Pracowała jako dyrektor finansowy i administracyjny, ale też zarządzała obszarem operacyjnym związanym z konstrukcjami stalowymi oraz budową maszyn oraz ich części.
W latach 2019 – 2022 zrekrutowana przez Polski Fundusz Rozwoju na stanowisko Wiceprezesa ds. Finansowych w H.Cegielski Poznań S.A przeprowadziła Spółkę w trudnej sytuacji finansowej, posiadającej ujemne kapitały własne przez trudny proces postępowania restrukturyzacyjnego, zakończony zawarciem i zatwierdzeniem przez sąd układu z wierzycielami.
Od września 2022 roku Biznes Partner w Banach Ousourcing Sp. z o.o. – doradztwo finansowo-księgowe, kadrowe, gospodarcze i prawne.
Współwłaścicielka Ingenioso Group Sp. z o.o. firmy inżynieryjno-handlowej, działającej w obszarze automatyzacji oraz usprawnień procesów produkcyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Obecnie Dyrektor Fianasowo-Administracyjny w dwóch spółkach produkcyjnych, z kapitałem zagranicznym – Herkules Sp. z o.o. i Herkules Wire Sp. z o.o.
Współpracuje, publikując artykuły z obszaru controllingu i rachunkowości zarządczej z dwumiesięcznikiem Controlling i Zarządzanie – Wydawnictwo „Marina” z Wrocławia.
Urszula Lepczyńska
WykładowczyniO mnie
Entuzjastka wdrażania nowoczesnych rozwiązań zarządczych w zakresie polityki kadrowo płacowej.
Wieloletni menadżer HR. w Firmach: FAM SA, Tarczyński, OSHEE obecnie Grupa AmRest. Znawca zagadnień kadrowych, trener i wykładowca specjalizujący się prawno – formalnym aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi.
Wnikliwy analityk zaciekawiony zmianami zachodzącymi w kulturze organizacji w trakcie obecnych przemian na rynku pracy.
Coach, lider zmian otwierających firmę na zatrudnianie pracowników spoza naszego kraju i kręgu kulturowego.
Podróżniczka.
Wieloletni menadżer HR. w Obecnie HR Manager w Rex Concept BK S. A.