Aplikuj
Marketing i technologie

E-commerce

  • Poziom studiów I stopień
  • Tytuł, który uzyskasz licencjat
  • Język wykładowy polski
  • Czas trwania

    3 lata (6 semestrów)

  • Liczba godzin

    2547 stacjonarnie
    1917 niestacjonarnie

  • Tryb studiów stacjonarneniestacjonarne
Natalia Dziamska
Ambasadorka kierunku E-commerce

Dlaczego warto studiować
na tym kierunku

E-commerce to nowoczesny kierunek, który powstał w odpowiedzi na dynamicznie rozwijającą się branżę handlu internetowego. Kształci specjalistów i specjalistki, którzy zarówno poprowadzą własne e-sklepy, jak i zajmą się strategią sprzedaży, marketingu czy logistyką w większych firmach.

  • Czego się nauczysz

    • zakładać i prowadzić własny biznes internetowy
    • kreować i zarządzać marką e-commerce
    • zwiększać widoczność e-sklepu i przyciągać klientów, np. za pomocą technik SEO i SEM
    • podnosić sprzedaż dzięki kreowaniu atrakcyjnych ofert i promocji
    • tworzyć i utrzymywać platformy e-commerce, np. WooCommerce i PrestaShop
    • projektować m-aplikacje sprzedażowe
    • korzystać z narzędzi analitycznych i optymalizować konwersję
    • wykorzystywać sztuczną inteligencję w handlu internetowym
    • zarządzać logistyką w e-commerce
  • Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

    • w sklepach internetowych, również stworzonych przez siebie od podstaw
    • w firmach z branży e-commerce
    • w działach e-marketingu różnych firm
    • w agencjach marketingowych
    • w software house’ach
    • w działach sprzedaży nowoczesnych firm

Zarobki w branży

  • Product Manager

    14 000 PLN brutto
  • E-commerce specialist

    10 000 PLN brutto
  • E-Commerce Key Account Manager

    12 000 PLN brutto

Źródło:

U nas to Ty projektujesz własne studia

My nie wyznaczamy naszym studentom i studentkom sztywnych ram studiowania. Zamiast gotowych specjalności, dajemy Ci wolność wyboru przedmiotów, które Cię interesują i obszarów, w których chcesz się rozwijać. Dzięki temu sam(a) stajesz się projektantem(-ką) własnych studiów. Robisz to, dobierając aż 10 modułów dodatkowych do bazowego programu studiów. To jak wybierzesz, zdecyduje, w którym kierunku ostatecznie się wyspecjalizujesz.

Zobacz, jakich wyborów dokonywali studenci i studentki tego kierunku z poprzednich lat.

Pamiętaj, że to tylko przykłady. Twoje wybory mogą całkiem inne, inna może być także lista modułów do wyboru dostępnych w kolejnym roku akademickim. Co roku wybór modułów dodatkowych jest nieco inny – modyfikujemy go, kierując się zmieniającymi się trendami rynkowymi i potrzebami rynku pracy.

Wybrane moduły

Techniczne aspekty tworzenia sklepów internetowych

Technologie mobilne i nowoczesne platformy e-commerce

Content marketing

Performance marketing (SEO, SEM)

Trendy E-commerce

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się

  • obsługiwać nowoczesne platformy e-commerce i budować e-sklepy
  • korzystać z narzędzi marketingowych (performance, reklamy graficzne i video, reklamy na TikToku itp.)
  • prowadzić biznes pod kątem prawnym, księgowym i procesowym
  • stosować content/influencer/viral marketing
  • wykorzystywać wiedzę z zakresu UX, SEO, social mediów i analityki internetowej
  • budować pozytywne relacje z otoczeniem i odpowiadać za public relations

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Właściciel(-ka) sklepu online
  • Dyrektor(-ka) zarządzający sklepu online
  • Product Marketing Manager
  • E-commerce Marketing Specialist
  • Project Manager ds. e-commerce

Zarobki w branży

  • Product Manager: 14 000 PLN brutto
  • Project Manager: 12 000 PLN brutto
  • E-Commerce Key Account Manager: 12 000 PLN brutto
  • Tydzień integracyjny

    • semestr 1
    • 25 godzin stacjonarnie
    • 15 godzin niestacjonarnie

    To blok zajęć i aktywności stworzony po to, byś z łatwością zaadaptował(a) się w nowym środowisku. Dzięki niemu już na starcie dowiesz się wszystkiego, co każdy student i studentka o studiowaniu wiedzieć powinni.

    Odkryjesz, jak działa uczelnia wyższa, nauczysz się czytać program studiów, zapamiętasz, co gdzie jest w budynku. Przełamiesz lody z nowymi kolegami i koleżankami z kierunku, a na rozgrzewkę wykonasz pierwszy zespołowy projekt. Kolokwium, ECTS, seminarium, rektorat, dziekanka – te słowa już na stałe wejdą do Twojego słownika.

  • Testy predyspozycji

    • semestr 1-2
    • 2 badania indywidualne

    Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama.

    Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.

    Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony(-a) w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

  • Tutoring

    • semestr 1-2
    • 41 godzin

    Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony(-a) opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym.

    Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.

    Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

  • Moduły kierunkowe

    • semestr 1-6
    • 805 h stacjonarnie
    • 505 h niestacjonarnie

    Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student i studentka danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe.

    Na tym kierunku są to m.in:

    • Ścieżka budowania biznesu e-commerce
    • Badania w e-commerce
    • Zarządzanie produktami w e-commerce
    • Marka w e-commerce
    • M-commerce

    To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do projektowania własnej edukacji i dalszego rozwoju.

    Na tym kierunku są to:

    • Ścieżka budowania biznesu e-commerce
    • Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstw w e-commerce
    • Prawo w handlu elektronicznym
    • Wprowadzenie do customer journey w e-commerce
    • Marka w e-commerce
    • Strategie marketingu i sprzedaży
    • Zarządzanie projektami i finanse przedsiębiorstw w e-commerce
    • Badania w e-commerce
    • Zarządzanie produktami w e-commerce
    • Logistyka w e-commerce
    • Narzędzie wspierające sprzedaż i analitykę w e-commerce
    • M-commerce
    • Psychologia w biznesie
    • Wykorzystanie AI w e-commerce
    • Digital transformation
    • Proseminarium
    • Seminarium
  • Moduły do wyboru

    • semestr 1-6
    • 500 h stacjonarnie
    • 300 h niestacjonarnie

    Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach.

    Studenci i studentki tego kierunku wybierali w poprzednich latach:

    • Optimized e-marketing
    • Ekonomia
    • PR management
    • Skuteczność w biznesie
    • Komunikacja marketingowa
    • Odpornosć psychiczna w biznesie (e-learning)

    Daje to w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To, jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

    Pamiętaj: w każdym roku akademickim lista dostępnych modułów jest nieco inna. Modyfikujemy ją dla naszych studentów i studentek, reagując na popularność wybieranych przez nich przedmiotów oraz zmieniające się trendy rynkowe.

  • Kompetencje przyszłości 

    Nasz model kształcenia, oprócz rozwijania ważnych umiejętności zawodowych związanych ze studiowanym kierunkiem i branżą, kładzie olbrzymi nacisk na zdobywanie kompetencji przyszłości – kluczowych dla osiągnięcia sukcesu zawodowego na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.

    Dzięki angażującej i bardzo praktycznej formie zajęć, opartej na poszukiwaniu rozwiązań i wdrażaniu pomysłów będziesz na co dzień trenować takie umiejętności, jak krytyczne myślenie, kreatywność, innowacyjność, efektywna współpraca w zespole, komunikacja, zdolność adaptacji. Dzięki temu wejdziesz na rynek pracy nie tylko z solidnym przygotowaniem merytorycznym, ale także z zestawem cenionych przez pracodawców umiejętności, które zapewnią Ci pewny start w karierze i otworzą drzwi do wielu możliwości zawodowych.

  • Praktyki zawodowe

    • semestr 2-6
    • 960 h

    Niezbędna część edukacyjnego doświadczenia każdego studenta i studentki naszej uczelni. W ich zdobyciu pomoże Ci uczelniane Biuro Karier, które ułatwi Ci kontakt ze współpracującymi z uczelnią firmami. Dzięki praktykom zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia.

    Wykorzystasz zdobytą podczas studiów wiedzę, zweryfikujesz swoje umiejętności i nawiążesz cenne zawodowe kontakty. Zdobędziesz doświadczenie, pracując na żywych projektach i podpatrując w działaniu bardziej doświadczonych specjalistów. To pozwoli Ci nabyć większej pewności siebie w środowisku pracy i pewniej stawiać pierwsze kroki na zawodowej ścieżce.

Studiuj praktycznie najlepiej

Wykładowcy praktycy
Wiedzę zdobędziesz od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.
Praca projektowa
Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych
Case studies
Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dot. kierunku
E-commerce

Posłuchaj co o Collegium Da Vinci mówią Ci, którzy je tworzą

Natalia Dziamska, studentka kierunku E-commerce
Mateusz Karatysz, wykładowca
Maryia Kalianchenka, studentka kierunku Grafika
Mateusz Ratajczak, student kierunku Analityka i badania ekonomiczne
Michalina Mazurek, studentka kierunku Mediaworking
dr inż. Klaudia Młoda-Brylewska, wykładowczyni

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

  • Tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

    • jesteś ambitny(-a) i zdyscyplinowany(-a)
    • interesujesz się branżą e-commerce, śledzisz trendy i nowości
    • chcesz stworzyć lub rozwijać swój własny biznes w sieci
    • lubisz planować i realizować swoje cele
    • potrafisz negocjować lub walczyć o swoje racje
    • chętnie uczysz się nowych rzeczy i poznajesz nowe narzędzia, również informatyczne
  • Jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:

    • Liceum | geo-ang-polski
    • Liceum | mat-fiz
    • Liceum | dziennikarsko-akademicki
    • Liceum muzyczne | mat-fiz
    • Liceum | humanistyczno-artystyczny
    • Technikum | organizacji reklamy
    • Liceum | biol-chem
    • Technikum | grafika i poligrafia cyfrowa
  • Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

    Zrób quiz

Sprawdź kierunki pokrewne

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem

Poznaj partnerów kierunku

Dzięki eksperckiej wiedzy naszych partnerów biznesowych programy studiów są zgodne z trendami na rynku, a zajęcia opierają się o case studies prosto z biznesu.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Opłata wpisowa
  • Płatna jednorazowo
    85 PLN
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 PLN
Czesne za rok
  • Płatne w 12 ratach
    12 x 910 PLN
  • Płatne w 2 ratach
    2 x 5 460 PLN
  • Płatne w 1 racie
    1 x 10 920 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek

Opłata wpisowa
  • Płatna jednorazowo
    0 PLN
Czesne za rok
  • Zwolnienie z jednej z 12 rat
    - 910 PLN
Pobierz regulamin promocji

Jak zapisać się na studia

  1. Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

    Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

  2. Uzupełnij swoje dane w koncie kandydatapodaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

    Potrzebne Ci będą:

    • numer PESEL,
    • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
    • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
  3. Sprawdź najpierw aktualne promocje!

    Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

  4. Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
    Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

    Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

  5. Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji. Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

    Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

  6. Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

    Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
    Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

    Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Dokumenty do pobrania

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekawy(-a), jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chcesz przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

Umów się z Aniołem CDV
Karolina Bobko Anioł CDV