Aplikuj
Marketing i technologie

Marketing internetowy

  • Poziom studiów II stopień
  • Tytuł, który uzyskasz magister
  • Język wykładowy polski
  • Czas trwania

    2 lata (4 semestry)

  • Liczba godzin

    1411 stacjonarne
    1071 niestacjonarne

  • Tryb studiów stacjonarneniestacjonarne
dr Mateusz Karatysz
Ambasador kierunku Marketing internetowy

Dlaczego warto studiować
na tym kierunku

Marketing internetowy to nowoczesne studia dla osób, które planują swoją karierę zawodową w zawodach przyszłości, związanych z internetem. Kształcą specjalistów i specjalistki o szerokiej wiedzy i umiejętnościach w aspekcie komunikacji masowej i spersonalizowanej w internecie.

  • Czego się nauczysz

    • tworzyć strategie komunikacyjne firm
    • przygotowywać strategie zarządzania firm internetowych
    • programować w xHTML i PHP
    • obsługiwać bazy MySQL
    • korzystać z narzędzi do pozyskiwania danych behawioralnych i deklaratywnych
    • realizować audyty i optymalizować strony www
    • obsługiwać strony internetowe w CMSie
    • automatyzować komunikację w internecie
  • Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

    • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
    • w firmach z branży e-commerce
    • w przedsiębiorstwach internetowych
    • w agencjach marketingowych, reklamowych, digitalowych
    • w działach marketingu dowolnej branży

Zarobki w branży

  • E-commerce Manager

    15 000 PLN brutto
  • Rzecznik/rzeczniczka prasowa

    9 000 PLN brutto
  • Content Manager

    12 000 PLN brutto

Źródło:

Jakie specjalności możesz wybrać

Wybrane moduły

Prawne aspekty pracy dziennikarza internetowego

Podstawy dziennikarstwa internetowego

Internetowa pracownia video

Internetowa pracownia prasowa

Internetowa pracownia radiowa i podcasting

Wybierając tę specjalność, nauczysz się:

  • wykorzystywać przepisy prawa autorskiego i prasowego
  • tworzyć treści dostosowane do różnych platform internetowych
  • rozumieć specyfikę odbiorców treści online
  • tworzyć i edytować materiały wideo na potrzeby internetu
  • redagować teksty dziennikarskie na potrzeby publikacji cyfrowych
  • tworzyć scenariusze i nagrywać podcasty oraz audycje radiowe
  • obsługiwać narzędzia i oprogramowanie do realizacji podcastów

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Rzecznik/rzecznika prasowa
  • Dziennikarz/dziennikarka internetowa
  • Copywriter
  • Podcaster
  • Content Creator
  • Specjalista(-ka) ds. komunikacji online
  • Specjalista(-ka) ds. wideo marketingu

Zarobki w branży

  • Rzecznik/rzeczniczka prasowa: 9 000 PLN brutto
  • Content Manager: 12 000 PLN brutto
  • Copywriter: 7 000 PLN brutto
Źródło: Hays Poland raport płacowy 2025 | jooble.pl | nofluffjobs.pl
  • Moduł uzupełniający

    • semestr 1
    • 100 godzin stacjonarnie
    • 60 godzin niestacjonarnie

    Aby umożliwić równy start wszystkim studentom i studentkom, niezależnie od ukończonego wcześniej kierunku studiów, absolwenci i absolwentki kierunków innych niż Mediaworking I stopnia biorą udział w module Podstawy pracy Mediaworkera. Zajęcia z przedmiotów uzupełniających odbywają się w pierwszym semestrze, aby wyposażyć studentów i studentki w niezbędną wiedzę specjalistyczną już na samym początku studiów.

    Jakie przedmioty się w nim znajdują:

    • Media społecznościowe w działalności internetowej
    • Podstawy psychologii i komunikacji społecznej
    • Public relations
    • Rynki medialne w Polsce i na świecie
  • Moduły kierunkowe

    • semestr 1-2
    • 350 godzin stacjonarnie
    • 210 godzin niestacjonarnie

    Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student i studentka danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do specjalizacji i dalszego rozwoju zawodowego.

    Na tym kierunku są to:

    • Komercyjny i społeczny projekt medialny
    • Programowanie w Internecie na potrzeby pracy Mediaworkera
    • Projektowanie komunikacji w mediach cyfrowych
    • Analityka internetowa i UX w kontekście społecznym
    • Media w aspektach psychologiczno-społecznych
  • Moduły do wyboru

    • semestr 3-4
    • 100 godzin stacjonarnie
    • 60 godzin niestacjonarnie

    Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Do dyspozycji masz dwa moduły, a to oznacza kilkadziesiąt dodatkowych godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród różnych zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych.

    Studenci i studentki tego kierunku wybierali w poprzednich latach:

    • Trendsetting w rzeczywistości cyfrowej zmiany
    • Tutoring zespołowy
  • Moduły specjalizacyjne

    • semestr 2-4
    • 360 godzin stacjonarnie
    • 240 godzin niestacjonarnie

    Czyli przedmioty definiujące Twoją zawodową ścieżkę. To zestaw zajęć przypisanych do wybranej przez Ciebie specjalności. Tak jak cała edukacja w Collegium Da Vinci i ta jej część jest zbudowana na modelu: 20% teorii, 80% praktyki.

    Podczas zajęć, prowadzonych w formie ćwiczeń i warsztatów w małych zadaniowych grupach będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Wiedzę i umiejętności zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.

  • Praktyki zawodowe

    • semestr 4
    • 481 godzin

    Niezbędna część edukacyjnego doświadczenia każdego studenta i studentki naszej uczelni. W ich zdobyciu pomoże Ci uczelniane Biuro Karier, które ułatwi Ci kontakt ze współpracującymi z uczelnią firmami. Dzięki praktykom zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia.

    Wykorzystasz zdobytą podczas studiów wiedzę, zweryfikujesz swoje umiejętności i nawiążesz cenne zawodowe kontakty. Zdobędziesz doświadczenie, pracując na żywych projektach i podpatrując w działaniu bardziej doświadczonych specjalistów. To pozwoli Ci nabyć większej pewności siebie w środowisku pracy i pewniej stawiać pierwsze kroki na zawodowej ścieżce.

Studiuj praktycznie najlepiej

Wykładowcy praktycy
Wiedzę zdobędziesz od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.
Case studies
Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.
Praca projektowa
Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

Posłuchaj co o Collegium Da Vinci mówią Ci, którzy je tworzą

Mateusz Karatysz, wykładowca
dr inż. Klaudia Młoda-Brylewska, wykładowczyni
Natalia Dziamska, studentka kierunku E-commerce
Aleksandra Skierecka, studentka kierunku Zarządzanie kreatywne
Maksymilian Marcinowski, wykładowca

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

  • Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

    • jesteś ambitny(-a), dociekliwy(-a) i nastawiony(-a) na rozwój
    • masz analityczny umysł, ale jednocześnie myślisz nieszablonowo
    • interesują Cię nowe technologie, marketing automation, optymalizacja profili społecznościowych i pozycjonowanie
    • śledzisz wydarzenia branżowe i jesteś na bieżąco z trendami
    • lubisz pracować w zespole, ale też świetnie radzisz sobie w samodzielnych projektach
  • Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla osób:

    • zarówno zaczynających pracę w marketingu internetowym, jak i tych działających już w branży, np. e-commerce
    • absolwentów i absolwentek kierunków kreatywnych i społecznych, którzy chcą nauczyć się planowania, wdrażania i analizowania projektów z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej
    • absolwentów i absolwentek dowolnych kierunków posiadających tytuł licencjata, inżyniera lub magistra – dla nich uzupełnieniem wiedzy będzie dodatkowy moduł na start: Podstawy pracy Mediaworkera
    • wszystkich, którzy planują karierę w zawodach związanych z nowymi technologiami
  • Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

    Zrób quiz

Sprawdź ten kierunek na studiach I stopnia

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem

Poznaj partnerów kierunku

Dzięki eksperckiej wiedzy naszych partnerów biznesowych programy studiów są zgodne z trendami na rynku, a zajęcia opierają się o case studies prosto z biznesu.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Opłata wpisowa
  • Płatna jednorazowo
    85 PLN
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 PLN
Czesne za rok
  • Płatne w 12 ratach
    12 x 830 PLN
  • Płatne w 2 ratach
    2 x 4 980 PLN
  • Płatne w 1 racie
    1 x 9 960 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek

Opłata wpisowa
  • Płatna jednorazowo
    0 PLN
Czesne za rok
  • Zwolnienie z jednej z 12 rat
    - 830 PLN
Pobierz regulamin promocji

Jak zapisać się na studia

  1. Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Możesz już teraz rezerwować miejsce, a studia rozpoczynamy w październiku 2025 r.

    Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

  2. Uzupełnij swoje dane w koncie kandydatapodaj informacje o wykształceniu (także dla kandydatów przed obroną), wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

    Potrzebne Ci będą:

    • numer PESEL,
    • dyplom ukończenia studiów I stopnia (jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu, możesz zapisać się na studia jako wolny słuchacz),
    • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
  3. Sprawdź najpierw aktualne promocje!

    Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

  4. Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
    Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

  5. Dostarcz oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia do biura rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

    Jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, skorzystaj z umowy wolnego słuchacza.

     

    Pamiętaj, by wraz z dyplomem dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

  6. Po dostarczeniu oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

    Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
    Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

Dokumenty do pobrania