Dlaczego warto wybrać ten kierunek
Studia podyplomowe Zarządzanie projektami uczą, jak w pełni wykorzystywać potencjał zespołów, budować dobrą atmosferę i relacje z interesariuszami i interesariuszkami projektu. Program rozwija umiejętności oceny ryzyk oraz skutecznego zarządzania zasobami, także finansowymi.
-
Czego się nauczysz
- korzystać z narzędzi planistycznych (m.in. WBS, lista zadań, analiza ścieżki krytycznej)
- wykorzystywać wiedzę z zarządzania projektami metodykami PRINCE2®, AgilePM® i PMBoKGuide®
- korzystać z narzędzi zarządzania wg Management 3.0®
- rozwiązywać konflikty i budować współpracę w zespole
- zarządzać zasobami w projekcie
- identyfikować, segmentować i komunikować się z kluczowymi interesariuszami i interesariuszkami w projektach
- wykorzystywać facylitację jako technikę pracy z grupą
- zarządzać ryzykiem i finansami w projekcie
-
W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować
- Project Manager
- Interim Manager
- Agile Coach
- Product Owner
- Change Manager
-
Zarządzanie projektami – wprowadzenie do zagadnień projektowych
- moduł 1
- 20 h
- Usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania
- Poznanie narzędzia do organizacji projektu
-
Planowanie z wykorzystaniem narzędzi planistycznych
- moduł 2
- 20 h
- Narzędzia planistyczne
- Tworzenie listy zadań
- KANBAN, analiza ścieżki krytycznej, PERT
-
PRINCE2® Foundation – edycja 7
- moduł 3
- 20 h
- Metodyka zarządzania projektami
- Środowisko projektowe, osoby, etapy projektu, działania
- Przygotowanie do uzyskania certyfikatu PRINCE2 na poziomie Foundation
- Dodatkowo płatny egzamin dla chętnych
-
CAPM® – zarządzanie projektami oparte o PMBoK Guide (PMI) (20 godzin)
- moduł 4
- 20 h
- Standardy PMI i obszary wiedzy PMBoK®
-
Zarządzanie zespołem projektowym z elementami Management 3.0
- moduł 5
- 20 h
- Funkcje managera w podejściu zwinnym
- Zwinny styl pracy i kultura organizacyjna
- Motywowanie i angażowanie członków zespołu
-
Techniki zarządzania interesariuszami i interesariuszkami
- moduł 6
- 10 h
- Metody identyfikacji i segmentacji interesariuszy i interesariuszek
- Komunikacja z kluczowymi interesariuszami i interesariuszkami w projektach
-
Facylitacja – element pracy projektowej
- moduł 7
- 10 godzin
- Facylitacja – element pracy z zespołem
- Praktyczne metody, narzędzia i techniki pracy z grupą
-
AgilePM® Foundation z elementami na poziomie Foundation
- moduł 8
- 20 h
- Kluczowe elementy metodyki: zasad, produktów, procesów oraz praktyk zwinnego zarządzania projektami
- Przygotowanie do certyfikacji AgilePM® Foundation
- Egzamin na poziomie Foundation w cenie studiów
-
Rozwiązywanie konfliktów i budowanie współpracy w zespole
- moduł 9
- 10 h
- Zarządzanie zasobami w projekcie
- Komunikacja w projektach, błędy komunikacyjne
-
Kompetencje i dynamika zespołu
- moduł 10
- 10 h
- Praca zespołu, role projektowe i preferencje osobowościowe
- Delegowanie i kontrola postępów pracy zespołu
-
Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- moduł 11
- 10 h
- Identyfikacja i klasyfikacja ryzyk
- Strategie reagowania na wydarzenia i plany awaryjne
-
Zarządzanie finansami w projekcie
- moduł 12
- 10 h
- Techniki i narzędzia
- Przykładowe projekty
-
Zaliczenie
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Zarządzanie projektami jest prezentacja z wybranego tematu w obszarze studiów, realizowana indywidualnie lub w dwuosobowych zespołach.
Absolwenci i absolwentki uzyskują, zgodne z wymogami ustawy, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.
Studiuj praktycznie najlepiej
-
Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:
- masz tytuł licencjata, inżyniera lub magistra
- masz w sobie zarówno coś z humanisty i coś ze ścisłowca
- potrafisz pracować w grupie
- jesteś dobrze zorganizowany(-a), skrupulatny(-a), ale również elastyczny(-a) w działaniu
- odnajdujesz się w projektach o dużej nieprzewidywalności
- Twoje zainteresowania obejmują obszar nauk ekonomicznych, organizacyjnych, marketingowych i społeczno-komunikacyjnych
-
Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:
- absolwentów i absolwentek różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
- osób, które pełnią role kierownicze w projektach (sponsorzy i sponsorki, kierownicy i kierowniczki projektów) lub liderów i liderek zespołów
- osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania projektami
- osób, które chcą przekierować swoją ścieżkę zawodową na zarządzanie projektami
-
Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.
Zrób quiz
Zacznij podyplomówkę już po licencjacie!
-
Aby zacząć studia podyplomowe musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku.
-
Nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.
Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku
Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem
Poznaj partnera kierunku
Dzięki eksperckiej wiedzy naszych partnerów biznesowych programy studiów są zgodne z trendami na rynku, a zajęcia opierają się o case studies prosto z biznesu.
Sprawdź podcast „Studia na każdą karierę”!
Dlaczego zarządzanie ryzykiem w projektach jest tak istotne? Jak gry i symulacje biznesowe pomagają w szkoleniach? Jak różnice kulturowe wpływają na pracę zespołów projektowych?
Posłuchaj rozmowy z Kingą Matysiak, kierowniczką kierunku podyplomowego Zarządzanie projektami.
Ile kosztują studia na tym kierunku
Opłaty i czesne
Opłata wpisowa
-
Płatna jednorazowo:
400 PLN
Czesne za rok
-
Płatne w 10 ratach
10 x 825 PLN -
Płatne w 2 ratach
2 x 4 125 PLN -
Płatne w 1 racie
1 x 8 250 PLN
Zniżki dla absolwentów i absolwentek
Wpisowe
-
Płatna jednorazowo:
0 PLN
Czesne
-
Zwolnienie z jednej z 10 rat
- 825 PLN
Jak zapisać się na studia
-
Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.
Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.
-
Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.
Potrzebne Ci będą:
- numer PESEL,
- dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
-
Sprawdź najpierw aktualne promocje!
Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.
-
Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail. -
Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Dokumenty do pobrania
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami
Biuro Rekrutacji
Adres
Godziny otwarcia
Kontakt
Kinga Matysiak
Project Manager, CEO w Mindstream Sp. z o.o., kierowniczka merytoryczna kierunku Zarządzanie projektamiO mnie
Kierownik merytoryczny kierunku Zarządzanie projektami.
Trener zarządzania projektami i kompetencji społecznych, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych. Przeszkoliła ponad 4 500 osób.
Od 2002 roku prowadzę szkolenia biznesowe w oparciu o autorskie gry i narzędzia pracy. Specjalizuję się w szkoleniach z zarządzania projektami, komunikacji, autoprezentacji, przywództwa, budowania zespołu. Jestem trenerem AgilePM® oraz Change Management®, akredytowanym trenerem PRINCE2® oraz Management of Value®. Posiadam akredytację facylitatora Management 3.0.
Jestem Prezesem firmy szkoleniowej MINDSTREAM sp. z o.o., oferującej szeroki zakres szkoleń certyfikowanych z zarządzania projektami i procesami. Doświadczenie w biznesie zdobywałam pracując jako kierownik projektów, wprowadzałam nowe produkty na rynek, odpowiadałam za sprzedaż i marketing produktów już istniejących. Prowadziłam projekty informatyczne, marketingowe oraz edukacyjne.
Prowadziłam zajęcia na studiach podyplomowych zarządzaniem projektami, m.in. w Collegium Da Vinci w Poznaniu, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, Uniwersytecie Zielonogórskim, Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Specjalizacje obszarowe
- zarządzanie projektami,
- management,
- umiejętności społeczne.
Marek Janigacz
WykładowcaO mnie
Doświadczony doradca organizacyjny, certyfikowany trener biznesu i projektant gier symulacyjnych.
Jako konsultant posiada doświadczenie między innymi, jako koordynator działań wdrożeniowych, w których odpowiadał za wdrożenie kilkuset usprawnień procesowych, obsługowych, organizacyjnych i kadrowych w kilkunastu instytucjach publicznych. Jest jednym z redaktorów i głównym analitykiem Ogólnopolskich Badań Zarządzania Zmianą (2016 r. i 2017 r.).
Jako trener prowadzi szkolenia i warsztaty od 2011 r. W tym czasie prowadził szkolenia dla instytucji publicznych, firm z sektora MŚP oraz dużych organizacji w tym międzynarodowych korporacji z zakresu zarządzania zmianą organizacyjną, zarzadzania projektami czy negocjacji. Jako trener udziela się, także społecznie prowadząc szkolenia pro bono krzewiąc wiedzę o zarządzaniu czy nauce przez doświadczenie.
Od wielu lat związany jest z branżą projektowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych. Współtworzył kilkadziesiąt gier symulacyjnych i szkoleniowych (w tym anglojęzycznych) z wielu obszarów tematycznych np. zarządzania zmianą, kierowania projektami czy komunikacji w zespołach wielokulturowych, w których wzięło udział kilkadziesiąt tysięcy osób.
Pasjonat nauki przez doświadczenie oraz propagator wykorzystania gier symulacyjnych w nauczaniu dorosłych.
- Zarządzanie zmianą organizacyjną
- Planowanie strategiczne
- Negocjacje biznesowe
- Profesjonalna obsługa klienta
- Mapowanie procesów wg EPC (Event-driven Process Chain)
dr Artur Kasza
WykładowcaO mnie
Wykładowca akademicki, trener, facylitator warsztatów. Prowadzi zajęcia oraz szkolenia w zakresie zarządzania projektami, zarządzania strategicznego, facylitacji grupowej, również w języku angielskim. Uzyskał doktorat na Uniwersytecie w Leuven, w Belgii. Specjalizuje się w zagadnieniach zarządzania strategicznego i projektowego, zmiany organizacyjnej, zarządzania partycypacyjnego. Współpracował z Europejską Wyższą Szkołą Prawa i Administracji w Warszawie, Wyższą Szkołą Europejską w Krakowie oraz Wyższą Szkołą Administracji w Bielsku-Białej, gdzie pełnił funkcję kierownika studiów podyplomowych. Pasjonat jazzu, miłośnik gór. Biegle włada językiem angielskim i francuskim, komunikatywnie hiszpańskim.
Katarzyna Kaganiec
WykładowczyniO mnie
Trener/doradca
- Trener i praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem we współpracy z klientami, partnerami w wielu branżach w Polsce i poza granicami (rejon EMEA). Ponad 15 letnie doświadczenie we współpracy z branżą IT.
- Z wykształcenia ekonomista, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Audytor wiodący i Ekspert Polskiej Nagrody Jakości. Posiada certyfikacje w zakresie: Agile, Scrum, ITIL, Lean IT
- Audytor, trener, konsultant project management (metodyki klasyczne i zwinne). Specjalizuje się w: strategiach produktowo- usługowych i zarządzaniu ich realizacją, projektowaniu i wdrażaniu procesów, struktur i systemów zarządzania oraz podnoszeniu ich efektywności, zarządzaniu portfelami projektów strategicznych oraz procesach wytwarzania oprogramowania.
- Brała udział w międzynarodowych programach UNDP Polski, Japonii i Holandii „wdrażanie systemów zarządzania” w oparciu o japońskie techniki doskonalenia. Współpracowała m.in. Onet.pl – system zarządzania spółką , Matrix SA – zarządzanie PMO, Infovide – Matrix – realizacja projektu fuzji, Sage zarządzanie ofertą produktowo –usługowa i jej realizacja , PKP Informatyka – system zarządzania jakością.
- Jest twórcą autorskich szkoleń i programów szkoleniowych Altkom Akademia