Dlaczego warto wybrać ten kierunek
Kierunek HR Manager stworzono z myślą o osobach, które chcą pełnić funkcje kierownicze w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Wyposaża w kluczowe kompetencje społeczne i stanowiskowe. Uczy owocnej współpracy z kluczowymi działami organizacji, w tym również kooperacji z zarządem organizacji.
-
Czego się nauczysz
- tworzyć model pracy HR w firmie
- zarządzać kulturą organizacyjną
- zarządzać kompetencjami i ścieżkami kariery w organizacji
- określać role zespołowe i dobierać odpowiednie style kierowania
- zarządzać projektami, oceniać ich efektywność i dobierać zespoły projektowe
- tworzyć, implementować i oceniać efektywność polityk personalnych
- budować markę pracodawcy, inicjując działania kształtujące pozytywny wizerunek organizacji
- zarządzać zmianą i procesami organizacyjnymi
- odpowiednio reagować na zmiany w prawie
- zarządzać finansami w HR i zwiększać rentowność organizacji
- tworzyć polityki finansowe i systemy motywacji
- zarządzać wiedzą w organizacji
-
W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować
- Kierownik/kierowniczka HR
- Manager(ka) HR
- Dyrektor(ka) HR
Wprowadzenie. Predyspozycje do pracy, wizja zawodu i funkcji HR Managera(-ki)
- moduł 1
- 16 h
- Perspektywy i miejsce HR Managera(-ki) na rynku pracy
- Kluczowe wyzwania, cele i misja HR Managera(-ki) w organizacji
- Model kompetencji, opis zadań i obszary funkcjonowania HR Managera(-ki) w organizacji
- Współczesne uwarunkowania pracy HR Managera(-ki)
- Wprowadzenie do studiów
- Development Center – rozpoznanie, analiza potencjału, dyspozycji i potrzeb uczestników i uczestniczek
Przywództwo w rozwoju biznesu i organizacji
- moduł 2
- 16 h
- Założenia funkcjonowania strategicznego szefa/szefowej HR
- Identyfikacja modelu biznesowego organizacji – kluczowych obszarów i procesów
- Budowa eksperckiego autorytetu i pozycji managera(-ki) w organizacji oparta o rozumienie, wspieranie strategii organizacji
- Budowa modelu pracy HR adekwatnego do potrzeb i strategii organizacji
- Przygotowanie, kaskadowanie celów wraz z ich podziałem wg. priorytetów w kontekście poznanej misji i wizji rozwoju organizacji
- Zarządzanie kulturą organizacji, sfera norm i postaw adekwatnych jej do misji i wizji rozwoju
Skuteczne zarządzanie zespołem
- moduł 3
- 16 h
- Budowa efektywnego zespołu – zasady i uwarunkowania
- Rozwijanie, modyfikowanie działania zespołu w toku jego rozwoju
- Rozpoznawanie i adekwatne obsadzanie członków zespołu w optymalnych w kontekście celu rolach
- Uruchamianie kluczowych dla skutecznego kierowania ról zespołowych
- Wchodzenie w role menedżerskie adekwatne do sytuacji organizacji, zespołu i otoczenia firmy
- Uruchamianie stylów kierowania adekwatnych do poziomu kompetencji i zaangażowania pracownika/pracowniczki
- Rozpoznawanie i reakcja na tzw. „wąskie gardła” obniżające efektywność
- Towarzyszenie i opieka nad procesami grupowymi zespołu w toku jego rozwoju i przemian
- Trenowanie i kształtowanie aktywności liderów/liderek zespołów
- Kompetencje przywódcy/przywódczyni – kluczowe cechy
- Diagnoza i rozwój kompetencji przywódczych HR Managera(-ki) w organizacji
Strategiczne zarządzanie polityką personalną
- moduł 4
- 16 h
- Polityka personalna (zasady, rodzaje polityk)
- Tworzenie i implementacja strategii personalnych adekwatnych do etapu rozwoju i wyzwań organizacji
- Realizacją procesów z zakresu polityki personalnej zwiększających efektywność organizacji
- Monitoring, adaptacja, modyfikacja i ocena efektów wdrożenia polityk personalnych
- Polityka personalna jako metoda jako budulec i spoiwo kultury organizacji
Rozwój kompetencji i talentów w organizacji
- moduł 5
- 16 h
- Tworzenie, stosowanie modeli i zarządzanie kompetencjami organizacji
- Trafny dobór modeli, metod oraz narzędzi do wymagań organizacji
- Analiza efektywności stosowanych metod i modelu i ich wpływu na organizację
- Tworzenie i zarządzanie ścieżkami kariery
- Grupy rozwoju potencjału (obszarowe, wiekowe itp.)
- Tworzenie zasad, regulaminów dotyczących kompetencji pracowników i pracowniczek na korelujących z celami organizacji ścieżkach kariery
Budowanie marki pracodawcy (Employer Branding)
- moduł 6
- 16 h
- Zasady współpracy z kadrą managerską i otoczeniem organizacji w celu budowania najefektywniejszych programów lojalnościowych
- Inicjowanie strategicznych działań kształtujących pozytywny wizerunek organizacji w opinii zespołów oraz otoczenia firmy
- Wdrażanie projektów wzmacniających markę pracownika i pracodawcy (planowanie, budżetowanie, angażowanie, realizacja ocena efektu)
- Optymalizacja metod i modeli zarządczych w kierunku zwiększające poziom satysfakcji i lojalności pracowników i pracowniczek
- Kultura organizacji jako podłoże jej dobrej marki
Zarządzanie zmianą i procesami organizacyjnymi
- moduł 7
- 16 godzin
- Tworzenie efektywnych zespołów projektowych wdrażających zmianę
- Reorganizacje, optymalizacje, fuzje, przejęcia – definicje i aspekty prawne i organizacyjne
- Kierowanie procesami wdrażania zmian oraz ugruntowania ich efektów
- Ocena efektów zmian, optymalizacja i analiza trafności decyzji dotyczących zmian
- Skuteczne motywowanie, angażowanie pracowników do partycypacji w procesach i wdrożeniu zmian
Sukcesja i zarządzanie talentami
- moduł 8
- 16 h
- Budowanie alternatyw – kadry rezerwowej na kluczowe stanowiska (narzędzia i zasady)
- Kształtowanie karier pionowych i poziomych skorelowane z trafnie rozpoznanymi predyspozycjami pracownika/pracowniczki
- Budowa i implementacja procesów/projektów sukcesji, zachodzenia zmian pokoleniowych w firmie
- Równoważenie konsekwencji różnic pokoleniowych i kulturowych wpływających na rozwój karier
Zarządzanie projektami w HR
- moduł 9
- 16 h
- Zarządzanie operacyjne projektami, metodyki zarządzania projektami
- Przesłanki decyzji o metodyce realizacji projektów
- Planowanie i inicjowanie projektów wraz z stosowaniem kluczowych narzędzi i technik
- Kontrola, wskaźnikowanie i ocena realizacji projektów w kontekście celów i procesu
- Budowa i kształtowanie harmonijnie działających zespołów projektowych
Zarządzanie wiedzą i innowacją w organizacji kształtującej swoja kulturę wewnętrzną
- moduł 10
- 16 h
- Zarządzanie wiedzą w organizacji – budowa systemów stale uczących się i kształtujących stabilną kulturę organizacji
- Metodyka gromadzenia, dystrybucji i ewaluacji wiedzy
- Systematyczne rozwijanie i moderowanie systemami wiedzy organizacji
- Badanie potrzeb, planowanie, realizacja oraz ewaluacja procesu wzrostu kompetencji organizacji
- Znajomość specyfiki rynku usług edukacyjnych wraz kryteriami, metodami selekcji usług oraz przesłankami do adekwatnych decyzji dotyczącymi szkoleń
- Bezpieczeństwo i regulacje dotyczące zasobów wiedzy organizacji
Controlling i zarządzanie kosztami w HR
- moduł 11
- 16 h
- Korelowanie działań HR z rentownością firmy
- Budżetowanie kosztów pracy – kluczowe elementy budżetu, metody szacowania, proces budżetowania, narzędzia, odchylenia
- Kluczowe kierunki działań szefa/szefowej HR zwiększające rentowność organizacji w kontekście jej potencjału ludzkiego
- Zasady planowania, kontroli realizacji budżetów HR
- Wskaźniki (KPI) w pracy HR Managera(-ki) – metody obliczania, znaczenie dla organizacji, dobór do potrzeb organizacji
- Raportowanie – kluczowe informacje raportowane w toku pracy do zarządu, managerów i managerek, instytucji zewnętrznych; rozwiązania systemowe
Współpraca HR z zarządami i strategia organizacji
- moduł 12
- 16 h
- Komunikacja zewnętrzna, wewnętrzna i okresowe badania zaangażowania
- Proponowanie i realizacja badań wydajności kapitału ludzkiego w firmie
- Prezentowanie wyników badań – wskazywanie konsekwencji i przedkładanie alternatywnych scenariuszy działania ułatwiających podejmowanie decyzji
- Przygotowywanie i prezentacja cyklicznych wyników, wskaźników i prognoz
- Analiza i interpretacja kluczowych dla rozwoju kapitału ludzkiego zjawisk
- Promocja, indukowanie współpracy przy realizacji celów ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa
- Uzgadnianie i proponowanie zatrudnienia w oparciu o prognozy i trendy
- Wdrażanie usprawnień i innowacji
- Planowanie polityki kadrowej w ścisłej kooperacji z zarządem
Prawo pracy i regulacje w organizacji
- moduł 13
- 16 h
- Kluczowe dla HR Managera regulacje prawne
- Podstawowe narzędzia ułatwiające śledzenie i reakcję wobec zmian w ustawodawstwie, polityce fiskalnej
- Analizy konsekwencji kosztowych i prawnych wdrożeń
- Implementacja działań organizacyjnych wynikłych ze zmian w zakresie prawa czy organizacji pracy oraz nowych norm w zakresie objętym aktywnością kadr i płac
- Zapewnianie narzędzi, kompetentnej kadry oraz odpowiednich warunków dla pracy zespołu kadrowego
- Obsługa procesów prowadzonych przez organy ds. kontroli i weryfikacji przestrzegania przepisów
- Implementacja zmian w systemach kadrowo-płacowych wynikłych ze zmian w prawie
Motywowanie i systemy wynagradzania
- moduł 14
- 16 h
- Polityka wynagrodzeń jako element strategii
- Rola i formy wynagradzania wraz z analizą konsekwencji wpływu na wyniki organizacji
- Komunikowanie zasad wynagradzania
- Polityki w zakresie wynagrodzeń
- Przegląd systemów motywacji w kontekście modeli zarządczych i dobór motywatorów, benefitów
- Narzędzia i systemy płac – przegląd możliwości
- Trendy w wynagradzaniu
Zaliczenie
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych HR Manager jest:
- pozytywny wynik z egzaminu końcowego – rozpoznanie i rozwiązanie problemu z zakresu HR,
- przygotowanie i obrona pracy dyplomowej o charakterze analitycznym lub projektowym.
Absolwenci i absolwentki uzyskują, zgodne z wymogami ustawy, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.
Studiuj praktycznie najlepiej



-
Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:
- jesteś otwarty(-a) na zmiany i wyzwania
- masz wysoko rozwinięte kompetencje społeczne
- sprawnie się komunikujesz
- jesteś pewny(-a) siebie i asertywny(-a)
- chcesz się wciąż rozwijać, nie akceptujesz statusu quo
- masz potrzebę wpływania na swoje otoczenie
- inspirujesz innych do działania
- myślisz kreatywnie i szukasz nieszablonowych rozwiązań
-
Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:
- absolwentów i absolwentek różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
- osób planujących karierę w kierunku HR Managera(-ki)
- dyrektorów i dyrektorek, managerów i managerek, pracowników i pracowników branży HR, chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności
- osób z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi
- osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu ekonomii, finansów i prawa pracy
Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.
Zrób quiz
Zacznij podyplomówkę już po licencjacie!
Aby zacząć studia podyplomowe musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku.
Nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.
Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku
Poznaj infrastrukturę CDV wypełnionioną sztuką i designem
Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne
Opłata wpisowa (promocja do 21 października)
Płatna jednorazowo:
400 PLN 0 PLN
Czesne za rok
Płatne w 12 ratach
10 x 865 PLNPłatne w 3 ratach
2 x 4 325 PLNPłatne w 1 racie
1 x 8 650 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek
Wpisowe
Płatna jednorazowo:
0 PLN
Czesne
Zwolnienie z jednej z 10 rat
- 865 PLN

Jak zapisać się na studia
-
Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.
Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.
-
Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.
Potrzebne Ci będą:
- numer PESEL,
- dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
-
Sprawdź najpierw aktualne promocje!
Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.
-
Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail. -
Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Dokumenty do pobrania
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami
Biuro Rekrutacji
Adres
Godziny otwarcia
Kontakt

Piotr Wiśniewski
WykładowcaO mnie
Kierownik merytoryczny kierunku HR Business Partner oraz Team manager
Psycholog, edukator – praktyk biznesu specjalizujący się w tematyce zarządzania oraz skutecznej organizacji pracy i uzyskiwaniu synergii w zespołach pracowniczych. Wieloletni trener, nauczyciel akademicki, dydaktyk (obecnie kierownik studiów podyplomowych i wykładowca – CDV), konsultant w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi od 1997r.
Autor i realizator kompleksowych projektów szkoleniowych, doradczych oraz badawczych wykonanych na rzecz: Kulczyk Tradex (Generalny importer VW), Skoda Auto Polska, Skoda Auto Rosja oraz VW Chiny, (autorskie projekty dotyczące standardów kierowania zespołami, obsługi i pracy z klientem).
W latach 2008-2009 zrealizował projekt Szkoły trenerów na rzecz Škoda Auto China – Shanghai Volkswagen selekcjonując oraz wdrażając zespół coachów i szkoleniowców przeprowadzających wdrożenia do pracy oraz zmiany rozwojowe w sieci sprzedaży i obsługi VW i Skody w Chinach.
Autor i realizator szkoleń z zakresu pracy z klientem, budowy standardów kształtowania relacji z klientem na rzecz m.in.: ZUS, Izba celna, Urząd miasta Wrocławia, Poznania, Energa S.A, Deutsche Bank, Terravita, MAN, Polskie Porty Lotnicze, Poczta Polska …
Autor koncepcji i metodologii zarządzania projektem upowszechniania „zwinnych i szczupłych” zmian rozwojowych w handlu i przemyśle (Victaulic, Lidl, Gestamp, Pratt@Whittney) wraz z narzędziami dydaktycznymi i scenariuszem kierowania tym procesem.
Ciekawi mnie
Odkrywanie źródeł inspiracji stymulujących ludzi do podejmowania ryzyka, wdrażania zmian czy innowacji – czasem wbrew przyziemnej logice.
Pasjonuje się wydobywaniem na światło dzienne momentów kluczowych, krytycznych, w których zadecydowała się przyszłość, w której żyjemy. Ciekawi mnie poznawanie alternatywnych scenariuszy naszego rozwoju (jednostek i społeczeństw), na zasadzie, co by było gdyby w kluczowym momencie decyzje były inne niż zapadły.
Jestem zapalonym popularyzatorem i poszukiwaczem nowych nieszablonowych form nauczania, dydaktyki ambitnej, adekwatnej do wyzwań a nawet wyprzedzającej potrzeby oraz aktualne aspiracje ludzi.
Czasem znajduję też w sobie ukrytą pasję do spoglądania w gwiazdy – bardzo amatorsko poświęcając się astronomii -nocą.

dr Małgorzata Kośmicka
WykładowczyniO mnie
Ukończyłam Politechnikę Poznańską, Studia Podyplomowe z Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Georgia State University w Atlancie (pierwsza lokata na roku). W 2007 roku obroniłam na Uniwersytecie Ekonomicznym doktorat na Wydziale Zarządzania w obszarze zarządzania strategicznego. Ukończyłam Szkołę Coachingu Moderatora oraz 3 szkoły trenerskie, w tym Mistrzowską Szkołę Trenerów Moderatora. Jestem certyfikowanym trener/ facylitator DISC.
Specjalność zawodowa
Coach, trener i konsultant w zakresie zarządzania ludźmi oraz zarządzania przedsiębiorstwem, posiadam doświadczenie w sprzedaży i w jej zarządzaniu oraz w zarządzaniu ludźmi. Współpracuję zarówno z przedsiębiorstwami jak i uczelniami wyższymi, urzędami oraz ngo. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jestem fundatorem Fundacji Nawigator Pro Fundacji Dobrych Praktyk Zarządzania, gdzie pełniłam funkcję prezesa w latach 2013 do 2019. Jestem założycielem sieci organizacji pozarządowych „Działamy Razem”, w latach 2013-2018 byłam członkiem zarządu tej sieci. Wykładam na uczelniach takich jak: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu na studiach MBA i Studiach Podyplomowych z zarządzania, Uniwersytet Technologiczno – Przyrodniczy w Bydgoszczy na studiach podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi, Collegium da Vinci na studiach podyplomowych HR Biznes Partner w Poznaniu. Jestem autorką szeregu publikacji na temat zarządzania, sukcesji i mentoringu.
Przeprowadziłam ponad 3000 dni szkoleń oraz ponad 2500 godzin coachingu dla kadry zarządzającej wyższego, średniego oraz niższego szczebla w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych.

Hanna Kronszmyt
Kierownik Kadr i Płac, trenerO mnie
Moja wizja pracy w zarządzaniu zasobami ludzkimi to mieszanka zaangażowanej troski o innych i rzetelnej ciekawości. Od lat spełniam swoje młodzieńcze marzenie o pracy z ludźmi i dla ludzi. Dziś, kiedy każdy szczebel pracy w HR w bardzo różnych organizacjach i firmach jest mi znany, moim napędem do dalszego zgłębiania tego, co innowacyjne, nieoczywiste jest potrzeba dzielenia się z innymi.
I to marzenie udaje mi się z sukcesem realizować, jako wykładowca MBA w szacownych murach CDV.
Jestem gorącym orędownikiem wdrażania nowoczesnych rozwiązań zarządczych w zakresie polityki kadrowo – płacowej.
Dziś wiem, że w HR nie ma zagrożeń, są tylko wyzwania, można zdziałać mnóstwo wspaniałych rzeczy, przeprowadzić wiele fascynujących zmian.
Mój życiorys wypełniają lata licznych doświadczeń, dziś jestem menadżerem HR w grupie Leclerc – widzę wyraźnie, że nadchodzące lata to świetny czas dla nas nowoczesnych, świadomych, dbających o drugiego człowieka Kadrowców przez duże K.
Znam od podszewki zagadnienia i wyzwania współczesnych organizacji i ich menadżerów.
Praca z nimi oraz ich sukces, z reminiscencjami, których do mnie powracają, czynią mnie spełnionym, kadrowcem i wykładowcą. Mam poczucie misji, dlatego wkładam tyle serca w dbałość o rozwój i sukces moich podopiecznych.
A w życiu po pracy? Nauczyłam się cenić chwilę. Uśmiech szczęśliwego dziecka, pachnący kawą poranek na plaży, zapach biblioteki, szmer teatralnego hallu, wiatr przewracający karty dobrej książki niedbale pozostawionej na tarasie. A czasem noc pod innymi gwiazdami – z krzyżem południa w roli głównej.
Specjalizacje obszarowe
- Prawo pracy
- Prawo cywilne
- Prawo ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- Prawo podatkowe w zakresie PIT
- Wynagrodzenia

Jolanta Skrzyńska–Winkel
WykładowczyniO mnie
Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich z ponad 24- letnim doświadczeniem w obszarze HR. Ekspertka we wdrażaniu funkcji HR i reorganizacji przedsiębiorstw. Przez ostatnie 13 lat związana była z sektorem energetycznym, w chwili obecnej z górnictwem. Wdrażała polityki personalne oraz koordynowała restrukturyzacje i reorganizacje dla kilku podmiotów z branży energetycznej (outsourcing, fuzje i przejęcia oraz tworzenie Centrum Usług Wspólnych). Brała także udział w nowatorskich przedsięwzięciach biznesowych i budowaniu firm od podstaw. Wdrażała politykę zarządzani personelem w branży telekomunikacyjnej i mediach.
Absolwentka kierunku psychologii pracy na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania kadrami oraz zarządzania i marketingu reklamy. Pracę zawodową rozpoczęła w Poznaniu w firmach: doradztwa personalnego, następnie informatycznej Emax oraz agencji medialnej AMS, gdzie pełniąc funkcję HRM tworzyła strategie zarządzania personelem, uczestniczyła w dynamicznym rozwoju spółek i ich ekspansji rynkowej. Od roku 1999 była związana z rynkiem telekomunikacyjnym i dolnośląską firmą DIALOG na stanowisku dyrektora departamentu zasobów ludzkich, a od roku 2001 dyrektora ds. sprzedaży. W branży energetycznej spędziła ostanie 13 lat, od 2005 roku w Elektrociepłowni w Zielonej Górze na stanowisku dyrektora ds. zasobów ludzkich, a do roku 2009 w strukturach centralnych mocno zaangażowana w procesy reorganizacyjne dla całej Grupy EDF w Polsce, jako Wicedyrektor HR ds. Rozwoju Organizacji; w latach 2016-2018 w roli Dyrektora HR dla Grupy EDF w Polsce. W chwili obecnej pełni funkcje Dyrektora ds. Personalnych i Organizacji w jednej z największych spółek grupy KGHM – PeBeKa S.A.

Katarzyna Stróżyńska
WykładowczyniO mnie
Kierownik merytoryczny kierunku Manager łańcucha dostaw
Manager z doświadczeniem w obszarach operacyjnych zarówno w korporacjach, jak i średnich przedsiębiorstwach, trener biznesu. Pasjonat tematów związanych z psychologią zarządzania oraz nauk o organizacji.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie ze specjalizacją psychologia zarządzania. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Lean Management oraz Coachingu. Karierę zawodową zaczynała od stanowisk związanych z planowaniem oraz zarządzaniem produkcją między innymi w firmie Thule. W dalszej karierze kierowała działami zakupów oraz logistyki, oraz działem material and production control w firmie Victaulic Polska. Również w tej firmie rozpoczęła się kariera trenerska w zakresie Lean manufacturing, najpierw jako trener wewnętrzny a następnie również jako trener biznesu. W kolejnych latach wyzwania zawodowe związane były z restrukturyzacją zakładu, wdrażaniem kultury ciągłego doskonalenia oraz usprawnianiem procesów. Obecnie interim manager i trener biznesu.

Małgorzata Sobczyk
WykładowczyniO mnie
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Ekonomii. Ukończone studia podyplomowe EMBA. Obecnie kończy studia podyplomowe na kierunku Manager ESG.
Od ponad 20 lat związana z branżą stalową i maszynową.
Swoje doświadczenie biznesowe i managerskie zdobywała głównie w spółkach produkcyjnych, z kapitałem zagranicznym. Pracowała jako dyrektor finansowy i administracyjny, ale też zarządzała obszarem operacyjnym związanym z konstrukcjami stalowymi oraz budową maszyn oraz ich części.
W latach 2019 – 2022 zrekrutowana przez Polski Fundusz Rozwoju na stanowisko Wiceprezesa ds. Finansowych w H.Cegielski Poznań S.A przeprowadziła Spółkę w trudnej sytuacji finansowej, posiadającej ujemne kapitały własne przez trudny proces postępowania restrukturyzacyjnego, zakończony zawarciem i zatwierdzeniem przez sąd układu z wierzycielami.
Od września 2022 roku Biznes Partner w Banach Ousourcing Sp. z o.o. – doradztwo finansowo-księgowe, kadrowe, gospodarcze i prawne.
Współwłaścicielka Ingenioso Group Sp. z o.o. firmy inżynieryjno-handlowej, działającej w obszarze automatyzacji oraz usprawnień procesów produkcyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Obecnie Dyrektor Fianasowo-Administracyjny w dwóch spółkach produkcyjnych, z kapitałem zagranicznym – Herkules Sp. z o.o. i Herkules Wire Sp. z o.o.
Współpracuje, publikując artykuły z obszaru controllingu i rachunkowości zarządczej z dwumiesięcznikiem Controlling i Zarządzanie – Wydawnictwo „Marina” z Wrocławia.

Urszula Lepczyńska
WykładowczyniO mnie
Entuzjastka wdrażania nowoczesnych rozwiązań zarządczych w zakresie polityki kadrowo płacowej.
Wieloletni menadżer HR. w Firmach: FAM SA, Tarczyński, OSHEE obecnie Grupa AmRest. Znawca zagadnień kadrowych, trener i wykładowca specjalizujący się prawno – formalnym aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi.
Wnikliwy analityk zaciekawiony zmianami zachodzącymi w kulturze organizacji w trakcie obecnych przemian na rynku pracy.
Coach, lider zmian otwierających firmę na zatrudnianie pracowników spoza naszego kraju i kręgu kulturowego.
Podróżniczka.
Wieloletni menadżer HR. w Obecnie HR Manager w Rex Concept BK S. A.