Aplikuj
Wydarzenie

Marketing i Technologia 2020 – 9. edycja

  • Data 27.11.2020
  • Godzina 09:00-15:00
  • Miejsce Poznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis
  • Bilety 90 zł / 150 zł

“Stało się to, czego się najbardziej obawialiśmy i nie chcieliśmy do siebie dopuścić!

Wirus nie odpuszcza i atakuje ze wzmożoną siłą. Podjęliśmy decyzję, że tegoroczna edycja nie może się odbyć w formule, jaką założyliśmy, czyli 50% uczestników stacjonarnie, 50% online. Wszystko na to wskazuje, że kolejne wprowadzane obostrzenia uniemożliwią nam przeprowadzenie konferencji w Auli. Przeniesienie jej całkowicie do online nie będzie zgodne z tym, co przez te wszystkie lata wypracowaliśmy.

Lubiliście i ceniliście MiT, przede wszystkim za bezpośrednią interakcję z prelegentami, możliwość zadawania pytań, rozmów w kuluarach, dzielenia się ze swoimi spostrzeżeniami na forum i dyskusji z pozostałymi uczestnikami.

Uwierzcie, że z wielkim trudem podjęliśmy decyzję o zawieszeniu tegorocznej edycji. Tak samo, jak Wy, bardzo lubimy MiT i z przyjemnością od 9 lat ją dla Was przygotowujemy.
Jeśli nic nam w tym nie przeszkodzi, 27 listopada będziemy mieli dla Was niespodziankę. Zostańcie z nami, bądźcie czujni.

Za rok 10, jubileuszowa edycja. Będziemy świętować!

PS
Dziękujemy wszystkim prelegentom, za to, że chcieli do nas przyjechać. Mamy nadzieję, że zobaczymy się w przyszłym roku”

 

Collegium Da Vinci & SpeedUp Group

O wydarzeniu

Od marca żyjemy w bardzo zwariowanych czasach, które wymusiły u części z nas i w naszych firmach zmiany.

Dlatego ZMIANA będzie tematem przewodnim tegorocznej, już dziewiątej, konferencji Marketing i Technologia!

Temat podejmiemy w dwóch kontekstach: komunikacji i jej relacji z technologiami oraz organizacji, tego jak zmiany wprowadzać w organizacjach, społecznościach i jak realizować procesy, w których efekcie to, co znane zmienia się i zmusza nas do wyjścia ze strefy komfortu.

W listopadzie tradycyjnie już na naszej czarnej scenie zobaczycie grono najlepszych ekspertów od strategii, komunikacji, projektowania i przebijania ścian, których zdawać by się mogło, nie da przebić.

27 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 9. edycję konferencji Marketing i Technologia.

Konferencja MiT w CDV to zastrzyk wiedzy, ale również szansa na nawiązanie nowych kontaktów. Podobnie jak w poprzednich edycjach przygotujemy dla Was przestrzeń do wymiany doświadczeń i zadawania pytań.

ZMIANA jest tematem przewodnim konferencji, dlatego też w sprawach organizacyjnych nastąpi zmiana. Po raz pierwszy w MiT będzie można uczestniczyć online. W tym roku, z wiadomych względów, dajemy Wam możliwość wyboru formy uczestnictwa w konferencji. Do Was należy decyzja, czy chcecie spotkać się z nami w Auli Artis, czy połączyć zdalnie.

Jeśli jakimś cudem, nie znasz jeszcze naszego wydarzenia, sprawdź, co się działo w poprzednich edycjach. Później już wiesz, co robić. Zapisz się 🙂

Jak mogę wziąć udział w konferencji Marketing i Technologia 2020?

Tradycyjnie:

Tam, gdzie zawsze – w Auli Artis Collegium Da Vinci.

Będzie czarna scena, będą prelegenci, będą inni uczestnicy, będzie też czas na networking!

Będą też pewne ograniczenia:

  • mniej uczestników,
  • zwiększony dystans społeczny,
  • obowiązkowe maseczki lub przyłbice na terenie uczelni,
  • konieczność dezynfekcji rąk.

 

Online:

Pierwszy raz w historii, MiT będzie dostępne online dla uczestników, którzy nie zdążą kupić biletu na offline lub udział zdalny będzie dla nich lepszym rozwiązaniem.

To lepsze rozwiązanie dla “wygodnickich”, którzy wolą wysłuchać i obejrzeć wystąpienia:

  • w pracy
  • w domu
  • w łóżku
  • na balkonie.

­­­

Prelegenci poprzednich edycji MiT

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Romaniuk, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Marcin Pyszora.