Co, gdzie i jak!
Gdzie?
- Aula Artis w Collegium Da Vinci, ul. Gen. T. Kutrzeby 10, Poznań
Kiedy?
- 22 listopada 2019
O której?
- Konferencja rozpoczyna się o godz. 10:00
Rejestracja
- Wszystkich uczestników prosimy o odebranie identyfikatorów w punkcie rejestracyjnym znajdującym się w foyer Auli Artis czynnym od godz. 9:00. Po godz. 10: również będzie możliwość rejestracji.
Szatnia
- Szatnia znajduje się przy wejściu do Auli Artis od ulicy Kutrzeby.
Czy miejsca są przypisane?
- Nie, każdy z uczestników zajmuje dogodne dla siebie miejsce.
Ważne!
- Osoby, które dotrą do nas w trakcie konferencji prosimy o wejście na balkon lub dołączenie w trakcie przerwy. Prosimy również o niewychodzenie w trakcie prezentacji. Zaplanowaliśmy dwie przerwy, które umożliwią opuszczenie Auli bez przeszkadzania prelegentom i pozostałym uczestnikom.
Parking
- Z tyłu uczelni znajduje się parking. Aby dojechać na parking, należy skręcić z ul. Gen. T. Kutrzeby w ul. Ku Cytadeli. Parking znajduje się przy ul. Na Podgórniku. Organizatorzy nie prowadzą rezerwacji miejsc parkingowych dla uczestników konferencji.
Sugerujemy jednak zostawić samochód w domu – nasz parking nie pomieści wszystkich aut.
Wejścia do budynku
Do Auli prowadzą trzy wejścia:
- bezpośrednie do Auli Artis, od ulicy Gen. T. Kutrzeby
- od strony parkingu dla gości – z tyłu uczelni, wjazd od ul. Na Podgórniku
- główne wejście do Collegium Da Vinci – Rotunda, od ulicy Kutrzeby
O wydarzeniu
22 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 8. edycję konferencji Marketing i Technologia.
W tym roku porozmawiamy o granicach i o przekraczaniu tych granic! Specjalista ds. marketingu to wielozadaniowa maszyna do wszystkiego. Działa w social mediach, ma obowiązki PRowca, przygotowuje materiały reklamowe, robi zdjęcia, kręci filmy, opracowuje strategię marketingową. Można by długo wymieniać. Jakiś czas temu w marketingu zatarła się granica między obszarami w których działamy. A może nie? Może te trzeba na nowo zdefiniować?
Marketing i technologia to cykl konferencji skierowanych do pasjonatów szeroko pojętego marketingu i nowoczesnych technologii, trendsetterów i obserwatorów zmieniających się trendów, innowatorów i komentatorów rewolucjonizowanego świata. Podczas konferencji, eksperci-prelegenci z całej Polski zreferują, jak tradycyjny marketing koreluje z postępem technologicznym, a także, co najważniejsze, czy zyskają na tym konsumenci.
Konferencja MiT w CDV to zastrzyk przydatnej wiedzy, jesteśmy przekonani, że również tym razem uda nam się przygotować przestrzeń sprzyjającą nawiązywaniu inspirujących kontaktów i wymianie doświadczeń.
Nie znasz konferencji Marketing i technologia? Zobacz, jak wyglądała w zeszłym roku i zapisz się już dziś.
Prelegenci poprzednich edycji MiT
Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Grabowska, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Tomasz Włodarczyk.
Inne ciekawe wydarzenia w CDV
-
Wydarzenie•04.11.2025Festiwal Filmów Studenckich 2025: Małe Konfrontacje -
Wydarzenie•03.11.2025Zarządzanie zespołem neuroróżnorodnym – od zrozumienia do skutecznego zarządzania -
Wydarzenie•23.10.2025Konferencja „Edukacja na zakręcie sztucznej inteligencji” -
Wydarzenie•22.10.2025HR MEETING 2025: O odwadze -
Wydarzenie•15.10.2025CDV Business Talks #1 – Talenty poza schematem: jak (neuro)różnorodność zmienia polski biznes