Aplikuj
Wydarzenie

Marketing i Technologia 2019

  • Data 22.11.2019
  • Godzina 09:00-15:00
  • Miejsce Poznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis
  • Bilety 50 zł / 70 zł / 100 zł

Co, gdzie i jak!

Gdzie?

  • Aula Artis w Collegium Da Vinci, ul. Gen. T. Kutrzeby 10, Poznań

Kiedy?

  • 22 listopada 2019

O której?

  • Konferencja rozpoczyna się o godz. 10:00

Rejestracja

  • Wszystkich uczestników prosimy o odebranie identyfikatorów w punkcie rejestracyjnym znajdującym się w foyer Auli Artis czynnym od godz. 9:00. Po godz. 10: również będzie możliwość rejestracji.

Szatnia

  • Szatnia znajduje się przy wejściu do Auli Artis od ulicy Kutrzeby.

Czy miejsca są przypisane?

  • Nie, każdy z uczestników zajmuje dogodne dla siebie miejsce.

Ważne!

  • Osoby, które dotrą do nas w trakcie konferencji prosimy o wejście na balkon lub dołączenie w trakcie przerwy. Prosimy również o niewychodzenie w trakcie prezentacji. Zaplanowaliśmy dwie przerwy, które umożliwią opuszczenie Auli bez przeszkadzania prelegentom i pozostałym uczestnikom.

Parking

  • Z tyłu uczelni znajduje się parking. Aby dojechać na parking, należy skręcić z ul. Gen. T. Kutrzeby w ul. Ku Cytadeli. Parking znajduje się przy ul. Na Podgórniku. Organizatorzy nie prowadzą rezerwacji miejsc parkingowych dla uczestników konferencji.

Sugerujemy jednak zostawić samochód w domu – nasz parking nie pomieści wszystkich aut.

Wejścia do budynku

Do Auli prowadzą trzy wejścia:

  • bezpośrednie do Auli Artis, od ulicy Gen. T. Kutrzeby
  • od strony parkingu dla gości – z tyłu uczelni, wjazd od ul. Na Podgórniku
  • główne wejście do Collegium Da Vinci – Rotunda, od ulicy Kutrzeby

O wydarzeniu

22 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 8. edycję konferencji Marketing i Technologia.

W tym roku porozmawiamy o granicach i o przekraczaniu tych granic! Specjalista ds. marketingu to wielozadaniowa maszyna do wszystkiego. Działa w social mediach, ma obowiązki PRowca, przygotowuje materiały reklamowe, robi zdjęcia, kręci filmy, opracowuje strategię marketingową. Można by długo wymieniać. Jakiś czas temu w marketingu zatarła się granica między obszarami w których działamy. A może nie? Może te trzeba na nowo zdefiniować?

Marketing i technologia to cykl konferencji skierowanych do pasjonatów szeroko pojętego marketingu i nowoczesnych technologii, trendsetterów i obserwatorów zmieniających się trendów, innowatorów i komentatorów rewolucjonizowanego świata. Podczas konferencji, eksperci-prelegenci z całej Polski zreferują, jak tradycyjny marketing koreluje z postępem technologicznym, a także, co najważniejsze, czy zyskają na tym konsumenci.

Konferencja MiT w CDV to zastrzyk przydatnej wiedzy, jesteśmy przekonani, że również tym razem uda nam się przygotować przestrzeń sprzyjającą nawiązywaniu inspirujących kontaktów i wymianie doświadczeń.

Nie znasz konferencji Marketing i technologia? Zobacz, jak wyglądała w zeszłym roku i zapisz się już dziś.

­­­

Prelegenci poprzednich edycji MiT

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Grabowska, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Tomasz Włodarczyk.