O wydarzeniu
25 listopada 2016 roku odbyła się 5. edycja konferencji Marketing i Technologia, organizowana przez Collegium Da Vinci i SpeedUp Group.
W tym roku wzięliśmy pod lupę zachowania konsumenta, na które wpływ mają nowe technologie. Uznaliśmy, że mimo nowych kanałów i sposobów dotarcia do klienta, pewne zasady od lat się nie zmieniają. Krótko mówiąc: NOWE vs. STARE.
Podsumowanie 2016
Inne ciekawe wydarzenia
-
Wydarzenie•04.11.2025Festiwal Filmów Studenckich 2025: Małe Konfrontacje -
Wydarzenie•03.11.2025Zarządzanie zespołem neuroróżnorodnym – od zrozumienia do skutecznego zarządzania -
Wydarzenie•23.10.2025Konferencja „Edukacja na zakręcie sztucznej inteligencji” -
Wydarzenie•22.10.2025HR MEETING 2025: O odwadze -
Wydarzenie•15.10.2025CDV Business Talks #1 – Talenty poza schematem: jak (neuro)różnorodność zmienia polski biznes