Aplikuj
Wydarzenie

Marketing i Technologia 2018

  • Data 23.11.2018
  • Godzina 09:00-16:00
  • Miejsce Poznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis
  • Bilety 40 zł / 60 zł / 80 zł

Co, gdzie i jak!

Gdzie?

  • Aula Artis w Collegium Da Vinci, ul. Gen. T. Kutrzeby 10, Poznań

Kiedy?

  • 23 listopada 2018

O której?

  • Konferencja rozpoczyna się o godz. 9:15

Rejestracja

  • Wszystkich uczestników prosimy o odebranie identyfikatorów w punkcie rejestracyjnym znajdującym się w foyer Auli Artis czynnym od godz. 8:30. Po godz. 9:15 również będzie możliwość rejestracji.

Szatnia

  • Szatnia znajduje się przy wejściu do Auli Artis od ulicy Kutrzeby.

Czy miejsca są przypisane?

  • Nie, każdy z uczestników zajmuje dogodne dla siebie miejsce.

Ważne!

  • Osoby, które dotrą do nas w trakcie konferencji prosimy o wejście na balkon lub dołączenie w trakcie przerwy. Prosimy również o niewychodzenie w trakcie prezentacji. Zaplanowaliśmy dwie przerwy, które umożliwią opuszczenie Auli bez przeszkadzania prelegentom i pozostałym uczestnikom.

Parking

  • Z tyłu uczelni znajduje się parking. Aby dojechać na parking, należy skręcić z ul. Gen. T. Kutrzeby w ul. Ku Cytadeli. Parking znajduje się przy ul. Na Podgórniku. Organizatorzy nie prowadzą rezerwacji miejsc parkingowych dla uczestników konferencji.
    Sugerujemy jednak zostawić samochód w domu – nasz parking nie pomieści wszystkich aut.

Wejścia do budynku

Do Auli prowadzą trzy wejścia:

  • bezpośrednie do Auli Artis, od ulicy Gen. T. Kutrzeby
  • od strony parkingu dla gości – z tyłu uczelni, wjazd od ul. Na Podgórniku
  • główne wejście do Collegium Da Vinci – Rotunda, od ulicy Kutrzeby

Catering

W przerwach między prelekcjami zapraszamy na poczęstunek przygotowany przez partnerów konferencji: Red Bull, Coca Cola, Lidl, Dębski Sad.

W torbach znajdziecie tez małe Conieco 😉 od: Foods by Ann, Lorenz i Chios

Jeżeli jesteście zwolennikami opcji “Kawa, kawa, kawa”, zajrzyjcie na stoisko Concordia Taste, będzie tam można kupić ten wspaniały napój.

O wydarzeniu

23 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 7. edycję konferencji Marketing i technologia. Tematem przewodnim tegorocznego #MIT będzie Man&Machine – czyli wszystko, co związane jest z relacją człowiek – maszyna. Man&Machine, a może… maszyna i człowiek? Czy maszyna może zastąpić człowieka? Czy świat chatbotów już wkrótce będzie rzeczywistością człowieka? I czy faktycznie jest się czego bać? Czy wręcz przeciwnie?

Marketing i technologia to cykl konferencji skierowanych do pasjonatów szeroko pojętego marketingu i nowoczesnych technologii, trendsetterów i obserwatorów zmieniających się trendów, innowatorów i komentatorów rewolucjonizowanego świata. Podczas konferencji, eksperci-prelegenci z całej Polski zreferują, jak tradycyjny marketing koreluje z postępem technologicznym, a także, co najważniejsze, czy zyskają na tym konsumenci.

Konferencja MiT w CDV to zawsze zastrzyk przydatnej wiedzy!

Partnerem strategicznym 7. edycji MiT jest międzynarodowy dom mediowy Media Havas Group. W tym roku dla uczestników konferencji przygotowaliśmy niespodziankę – Man&Machine z przymrużeniem oka… Zapraszamy! 🙂

­­­

Prelegenci poprzednich edycji MiT

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Grabowska, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Tomasz Włodarczyk.

Podsumowanie 2018