O wydarzeniu
Marketing i technologia, technologia i marketing. Tak różne i tak nierozerwalne. Technologie rozwijają się i zmieniają naszą rzeczywistość. Mają też duży wpływ na marketing i sposób, w jaki marki komunikują się z klientami. Doświadczeniami w tym obszarze chcemy się z Wami ponownie podzielić.
27 listopada 2014 roku odbędzie się 3. edycja konferencji Marketing i Technologia, organizowanej przez WSNHiD (CDV) oraz SpeedUp Group.
Poprzednie edycje zgromadziły setki fanów marketingu i nowoczesnych technologii wykorzystywanych w budowaniu strategii marki. W tym roku zmieniamy nieco formułę spotkania. Poza inspirującymi wystąpieniami, przestrzenią networkingową, w której będzie można zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi wspierającymi marketing, planujemy poszerzyć konferencję o TechZone i StartUpMixer.
TechZone
Drukarka 3D, Oculus, interaktywny przystanek, drony – to, i wiele innych atrakcji, do przetestowania podczas konferencji Marketing i Technologia, której towarzyszyć będzie wystawa TechZone.
W jednym miejscu zaprezentowane zostaną nowinki technologiczne, obok których nie da się przejść obojętnie. Możliwość przetestowania najnowszych aplikacji mobilnych czy trójwymiarowych wydruków to prawdziwa gratka nie tylko dla zagorzałych fanów technologii, ale także dla osób na co dzień stroniących od smartfonów i komputerów.
Wśród firm prezentujących swoje produkty znajdziemy:
Wystawa ma przybliżyć uczestnikom nieustannie pędzący postęp technologiczny i kreatywność (często zadziwiającą!) twórców. Oczywiście wszystko wymyślone po to, by ułatwić codzienne życie. Czy tak jest naprawdę? Przyjdź, zobacz, wypróbuj podczas konferencji Marketing i technologia 2014!
StartUp Mixer
Poza inspirującymi wystąpieniami specjalistów z branży marketingu, po zakończeniu konferencji odbędzie się konkurs StartUp Mixer przeznaczony dla startupów działających w obszarze marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży. Każdy z nich w ciągu 5 minut będzie miał okazję zaprezentować swój projekt na scenie. Prezentacje oceni jury złożone z inwestorów i przedstawicieli świata biznesu.

StartUp Mixer to seria wydarzeń informacyjno-promocyjnych i edukacyjnych, organizowanych przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Celem spotkań z cyklu StartUp Mixer jest budowanie społeczności startup’ów oraz integrowanie środowiska młodych, zdolnych, polskich przedsiębiorców.
Celem StartUp Mixerów jest:
- wybór najlepszego pomysłu biznesowego wśród obecnie działających firm
- doskonalenie i wymiana doświadczeń
- networking
Spotkanie rozpocznie się od prezentacji zaproszonych specjalistów. Opowiedzą oni o swoich działalnościach: ich początkach, rozwoju i stanie obecnym. Zgromadzeni goście oraz uczestnicy spotkania, będą zadawać pytania ekspertom, aby dowiedzieć się więcej na interesujące ich tematy.
Następnie firmy zaprezentują się kolejno przed panelem specjalistów. Każda firma dostanie na to 5 minut. Panel ocenia firmy i daje im dobre rady dotyczące możliwości rozwoju, po czym wybiera jedną, najlepszą. Spośród wszystkich uczestników programu wybrane zostaną trzy najlepsze firmy. Zwycięzca programu otrzyma Voucher na korzystanie z Programu AIP na okres jednego miesiąca. Profil każdej zwycięskiej firmy umieszczony zostanie również na stronie domowej projektu.
Podsumowanie 2014
Inne ciekawe wydarzenia
-
Wydarzenie•04.11.2025Festiwal Filmów Studenckich 2025: Małe Konfrontacje -
Wydarzenie•23.10.2025Konferencja „Edukacja na zakręcie sztucznej inteligencji” -
Wydarzenie•03.11.2025Zarządzanie zespołem neuroróżnorodnym – od zrozumienia do skutecznego zarządzania -
Wydarzenie•15.10.2025CDV Business Talks #1 – Talenty poza schematem: jak (neuro)różnorodność zmienia polski biznes -
Wydarzenie•14.10.2025Employer Branding w praktyce: Jak odróżnić świetne miejsce pracy od dobrego marketingu (na przykładzie działań Allegro)