O wydarzeniu
Technologie rozwijają się i nieustannie zmieniają naszą rzeczywistość. Mają też duży wpływ na marketing i sposób, w jaki marki komunikują się z klientami. Jak wykorzystywać nowoczesne technologie w marketingu? Co czeka marketing i technologię w 2014 roku? Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas II edycji konferencji Marketing i Technologia, która odbędzie się 27 i 28 listopada 2013 roku w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.
Po pozytywnym przyjęciu ubiegłorocznej konferencji Marketing i Technologia postanowiliśmy ją powtórzyć, a tym samym zamienić w cykliczne, coroczne wydarzenie, dla osób związanym z marketingiem i szeroko pojętą komunikacją. Takie wydarzenie, które zapewni łyk inspiracji i garść przydatnych wskazówek, w jaki sposób korzystać z najnowszych technologii w codziennej pracy.
Do grona prelegentów konferencji Marketing i Technologia 2013 zaprosiliśmy znanych i cenionych ekspertów, którzy zgodzili się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem. Do udziału w konferencji zapraszamy głównie te osoby, które na co dzień odpowiadają za marketing i komunikację marek. Zapraszamy pasjonatów technologii oraz tych, którzy lubią uczyć się od najlepszych.
Konferencja jest bezpłatna.
Warsztaty
Drugiej edycji konferencji Marketing i Technologia towarzyszy cykl warsztatów, do prowadzenia których zaprosiliśmy specjalistów z branży IT, mobilnych technologii, marketingu internetowego i PR, a także cenionych na rynku szkoleniowym coachów.
Podsumowanie 2014
Inne ciekawe wydarzenia
-
Wydarzenie•04.11.2025Festiwal Filmów Studenckich 2025: Małe Konfrontacje -
Wydarzenie•23.10.2025Konferencja „Edukacja na zakręcie sztucznej inteligencji” -
Wydarzenie•03.11.2025Zarządzanie zespołem neuroróżnorodnym – od zrozumienia do skutecznego zarządzania -
Wydarzenie•15.10.2025CDV Business Talks #1 – Talenty poza schematem: jak (neuro)różnorodność zmienia polski biznes -
Wydarzenie•14.10.2025Employer Branding w praktyce: Jak odróżnić świetne miejsce pracy od dobrego marketingu (na przykładzie działań Allegro)