Aplikuj
Wydarzenie

Marketing i Technologia 2012

  • Data 27.11.2012
  • Godzina 09:30-17:30
  • Miejsce WSNHiD (obecnie CDV)
  • Bilety Bezpłatne

O wydarzeniu

Marketing i Technologia mogą się lubić. Mogą być nawet dobrymi przyjaciółmi. Wszystko jednak zależy od umiejętnego podejścia i dobrego wyważenia działań, które planujemy. O tym jak korzystać ze zdobyczy nowych technologii i jak mogą na tym zyskać konsumenci opowiedzą specjaliści podczas konferencji Marketing i Technologia, która 27 listopada 2012 r. odbędzie się w WSNHiD Poznaniu.

Zachowanie odpowiednich proporcji przekłada się na sukces podejmowanych działań i zadowolenie konsumentów. O tym, jak skutecznie wykorzystywać nowe technologie będą mówić ci, którzy mają z nimi do czynienia na co dzień. Nie będzie tu miejsca na teorię. Czysta praktyka i mnóstwo wskazówek. Będzie można dowiedzieć się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowe technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskają konsumenci i marki, które reprezentujemy.

Konferencja będzie skupiona wokół tematów związanych z aplikacjami mobilnymi, grami i grywalizacją, użytecznością, mailingiem a także zwyczajami współczesnych konsumentów. Wśród prelegentów znajdą się takie osoby jak Jacek Jankowski (Nasza Klasa Sp. z o.o.), Maciej Budzich (Mediafun), Monika Mikowska (jestem.mobi, mobee dick), Michał Sadowski (Brand24) czy Roman Łoziński (K2). Dlaczego warto wziąć w niej udział? Choćby dla tego, aby dowiedzieć się z jakich narzędzi warto korzystać, jakich błędów unikać i jak walczyć z technologicznymi talibami.

Konferencja kierowana jest do praktyków zajmujących się szeroko pojętą komunikacją – marketingiem i Public Relations oraz do studentów ostatnich lat studiów kierunkowych.

Konferencja jest bezpłatna.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego DOTACJE NA INNOWACJE