Spotkanie jest elementem wydarzenia Curious about the Future:…Od środka i na zewnątrz, czyli digital workflows i marketing w kreowaniu biznesu.
Współczesny rynek stawia wysokie wymagania dla firm. Wszystko jest ważne, zarówno odpowiednia strategia i komunikacja, jak i zarządzanie całym przedsiębiorstwem oraz przepływem pracy i ludzi. Branże, które szczególnie szybko się zmieniają to IT i Marketing.
Rozwijaj kompetencje pożądane w biznesie, pod okiem ekspertów ze świata marketingu i IT.
W ramach wydarzenia odbędzie się również warsztat Adama Bernasia z firmy SPOC ,,Digital workflow jako nowa rzeczywistość przedsiębiorstwa”, który wprowadza do świata innowacyjnej platformy ServiceNow, szczegóły –> tutaj
Fundamenty Marketingu – od Misji do Strategii
Podczas prelekcji prowadzący opowie o podstawach marketingu z punktu widzenia praktyki zawodowej. Co jakiś czas warto powrócić do podstaw, by uporządkować wiedzę i spojrzeć na swoje działania w marketingu z tzw. helicopter view.
Maciej Grad pomoże Ci zwrócić uwagę na najważniejsze elementy marketingu, które mają wpływ na pracę z każdym kanałem tej dziedziny. Poruszane pojęcia to między innymi: misja, cel, wizja, tone of voice, brand, lejki marketingowe, identyfikacja wizualna, kreacja, komunikacja. Po spotkaniu będziesz wiedział/a, jak wykorzystać podstawy marketingu do budowy skutecznej strategii marketingowej i codziennej pracy.

W Semcore podważamy status quo w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań. Od 2012 r. dostarczamy naszym klientom wzrostów widoczności, ruchu oraz konwersji. Stawiamy przede wszystkim na przemyślaną optymalizację doświadczeń użytkownika w sklepie, czyli skorelowanych działań SEO z projektowaniem UX (SXO), jak i budowę kompleksowych strategii marketingowych.
Dzięki SemcoreLAB – miejsca do zarządzania innowacją – odkrywamy, testujemy i wdrażamy rozwiązania, które mają unikalne propozycje wartości.