Jak zapisać się na studia?
-
Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Wszystkie formalności załatwisz online, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. (Możesz wracać do swojego zgłoszenia i uzupełniać je w dowolnym czasie).
-
Wypełnij swoje dane osobowe, informacje o wykształceniu, wybierz kierunek studiów i określ formę płatności.
Co będzie potrzebne?
- numer PESEL,
- dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
-
Sprawdź aktualne promocje!
Opłatę wpisową dokonasz przez konto kandydata za pomocą serwisu PayU.
-
Za pośrednictwem konta kandydata zapoznaj się z treścią umowy i zaakceptuj jej postanowienia.
(Podpisaną umowę w formacie PDF otrzymasz na swój adres e-mail).
-
Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Ważne terminy
-
Start rekrutacji:
15 stycznia 2025 r.
-
Ostateczny termin zapisów:
15 listopada 2025 r. lub do wyczerpania miejsc – im szybciej złożysz komplet wymaganych materiałów i podpiszesz umowę, tym lepiej.
-
Decyzja o przyjęciu:
Po podpisaniu umowy Twój status zmieni się na „przyjęty”.
-
Rozpoczęcie studiów:
Zgodnie z harmonogramem dostępnym na stronie każdego kierunku studiów.
Ile kosztują studia
Opłaty za studia
-
Opłata wpisowa
Jednorazowa kwota, którą należy uiścić przy zapisie na studia. W wybranych terminach rekrutacyjnych obowiązuje promocja, w ramach której opłata wpisowa wynosi 0 zł, poza promocją opłata wynosi 400 zł.
-
Czesne
Opłata za studia, którą można regulować w dogodnym systemie ratalnym. W przypadku studiów I stopnia czesne można opłacać:
- w 10 ratach miesięcznych,
- w 2 ratach semestralnych,
- w 1 racie za cały rok akademicki.
Wysokość czesnego zależy od wybranego kierunku – pełny cennik dostępny jest na stronie danego kierunku.
Promocje i zniżki
-
Promocja czasowa do 21 października
Dla kogo?
Kandydaci, którzy do 21 października 2025 r. założą konto w formularzu rekrutacyjnym, uzupełnią dane i dostarczą dyplom ukończenia studiów.
Co zyskujesz?
- Zwolnienie z opłaty wpisowej (0 zł zamiast 400 zł)
-
Pozostałe promocje i zniżki
- Drugi kierunek – zniżka 25% w czesnym dla studentów CDV
- Dla absolwentów – zniżka na pierwszy rok studiów
- Rodzina – zniżka dla bliskich osób studiujących w CDV
FAQ
Rekrutacja i przyjęcie:
-
Rekrutacja na studia podyplomowe w Collegium Da Vinci rozpoczyna się w styczniu i trwa do wyczerpania miejsc, jednak nie dłużej niż do końca listopada.
-
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń i dostarczenie wymaganych dokumentów.
-
Wymagane dokumenty to: skan dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich) i podpisana umowa.
Organizacja studiów:
-
Studia podyplomowe realizowane są w trzech formach: stacjonarnie (zjazdy weekendowe w budynku uczelni), hybrydowo (połączenie zajęć online ze zjazdami stacjonarnymi w różnych proporcjach w zależności od kierunku) oraz w 100% online (np. Akademia Programowania w Pythonie).
-
Harmonogram zajęć dostępny jest na stronie wybranego kierunku podyplomowego oraz w Wirtualnej Uczelni. Zazwyczaj publikowany jest w lipcu, co umożliwia wygodne planowanie i organizację.
-
Aby uczestniczyć w zajęciach online, potrzebujesz komputera lub laptopa z dostępem do internetu, kamery internetowej, mikrofonu oraz oprogramowania do wideokonferencji (np. MS Teams). Stabilne łącze internetowe jest niezbędne do uczestniczenia w zajęciach na żywo.
-
Studia podyplomowe obejmują ok.10 zjazdów w semestrze, z czego 7-8 odbywa się online, a 2-3 w formie stacjonarnej w budynku uczelni (w soboty i niedziele). Liczba zjazdów stacjonarnych zależy od wybranego kierunku.
-
Tak, zmiana formy studiowania jest możliwa, ale dotyczy tylko kierunków mających swoje odpowiedniki w formie tradycyjnej. Warto skonsultować się z biurem rekrutacji lub dziekanatem, aby poznać szczegóły procedury zmiany formy studiów.
Dokumenty i formalności:
-
Dokumenty można składać online do wyczerpania miejsc, ale nie później niż do 30 listopada.
-
Nie, wystarczy, że załączysz skan dyplomu w aplikacji na studia.