Od briefu do gotowego produktu – Collegium Da Vinci Poznań

Od briefu do gotowego produktu

Proces projektowania w UX wg Dominiki Koch - projektantki UX w firmie Symetria. Zapraszamy na nowy cykl spotkań „Curious about the future”.

Od briefu do gotowego produktu

Data

19.11.2020

Godzina

18:00 - 19:30

Miejsce

Platforma ClickMeeting

Bilety

Bilety nie obowiązują

Podziel się

Ostatnie miesiące to nieustanne zmiany. Nauka zdalna, praca zdalna, nowe formy nawiązywania relacji biznesowych, zmiany technologiczne wywierające wpływ na rynek pracy i wiele innych. Zmiany zachodzą w każdej branży. Wraz ze zmianami następuje automatyzacja i przemodelowanie dotychczasowych systemów oraz poszukiwanie pracowników o zupełnie innych kompetencjach.
Jakie w takim razie są kompetencje przyszłości? Jakie umiejętności będą pożądane przez pracodawców? Jak je kształtować i zdobywać?

Zapraszamy na nowy cykl spotkań poświęcony kompetencjom przyszłości. „Curious about  the future” to propozycja dla osób, które myślą o rozwoju, poszukują na siebie pomysłu i podążają za zmianami.

Już 19 listopada zapraszamy na pierwszy webinar poświęcony Design Mindset. Porozmawiamy na temat myślenia projektowego, skupiając się na pracy w obszarze UX. W trakcie webinaru pt. „Od briefu do gotowego produktu – proces projektowania w UX opowiemy, jak wygląda podejście do pracy projektowej na przykładzie UX, oraz zgłębicie sam proces projektowania! Gościem i prowadzącą spotkanie będzie specjalistka w tym obszarze Dominika Koch – projektantka UX w firmie Symetria.

Zapraszamy 19 listopada o godz. 18:00. Webinar jest bezpłatny, zachęcamy do zapisów. Liczba miejsc jest ograniczona.
Spotkanie jest organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Prelegentka

Dominika Koch

Projektantka UX z zamiłowaniem do badań. W pracy projektowej wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii i kognitywistyki. Posiada 4-letnie doświadczenie w projektowaniu użytecznych, ale również spełniających cele biznesowe, produktów cyfrowych. Uważa, że w procesie projektowym ważna jest szczerość i empatia, do użytkowników, jak i do klientów.