MICHALINA ALEKSANDROWICZ – studentka kierunku mediaworking, prowadzi własny kanał na You Tube Typowa M
Dlaczego wybrałaś mediaworking?
W życiu kieruję się zasadą, że powinno się robić to, co naprawdę się lubi i nigdy nie działać przeciwko sobie. Od czasów gimnazjum interesowałam się mediami społecznościowymi. Najpierw prowadziłam bloga, a potem stworzyłam swój kanał na YouTubie. Spełnieniem marzeń stały się dla mnie studia powiązane z moimi zainteresowaniami.
Czego najbardziej lubisz się uczyć, jaki przedmiot na studiach najbardziej Cię ciekawi?
Najbardziej lubię przedmioty, na których wymagane jest od nas kreatywne myślenie, wychodzenie poza schematy, jak np. warsztaty z tworzenia contentu, czyli treści. Bardzo interesujące są także zajęcia z praktykami, szczególnie kiedy dotyczą ich zawodowych doświadczeń.
Czy studia pomagają Ci realizować Twoje pasje?
Jestem aktywna na zajęciach, zawsze wsłuchuję się w to, co wykładowcy chcą nam przekazać. Zdobytą wiedzę wykorzystuję, prowadząc swój kanał na YouTubie i konto na Instagramie. Dodatkowo odpowiadam za social media kilku firm, a wszystko dzięki studiom na mediaworkingu.
Co dla Ciebie znaczy, że ktoś jest ciekawy?
Ciekawa osoba ma otwarty umysł, poszukuje nowych rzeczy, nie stoi w miejscu, nie boi się nowych wyzwań, poszerza swoje horyzonty. Mogę z dumą nazwać siebie osobą ciekawą, gdyż właśnie w ten sposób staram się postępować.
Dlaczego wybrałaś CDV?
Głównie ze względu na wyjątkowy kierunek. To, czego uczę się teraz, przyda mi się w realizacji marzeń zawodowych. Podoba mi się także to, że na uczelni organizowane są konferencje i spotkania z ludźmi z branży, dzięki czemu mogę z różnych źródeł dowiedzieć się jeszcze więcej na tematy związane z moim kierunkiem.
Co byś chciała robić w przyszłości?
Moim największym marzeniem jest rozwinięcie swojego kanału do tego stopnia, aby zamienić to w pełnoetatową pracę. Chciałabym też realizować produkcje filmowe dla światowych marek. Myślę o założeniu własnej sieci partnerskiej dla youtuberów, zrzeszającej grono utalentowanych, kreatywnych ludzi.
Co Cię kręci?
Mój kanał, Typowa M., który prowadzę od ponad dwóch lat. Główną jego tematyką są lifestyle, uroda, a także zdrowe odżywianie. Nagrywanie filmów, ich montaż, utrzymywanie relacji z odbiorcami i wyjazdy to zdecydowanie rzeczy, które mnie kręcą.
Z jakich swoich osiągnięć jesteś dumna?
Mam wrażenie, że wszystko, co najlepsze, czai się na mnie tuż za rogiem! Mój kanał ma już 30 tysięcy subskrybentów, współpracowałam też z wieloma markami, takimi jak np. Kontigo, Essence Cleanse i Daniel Wellington. Najważniejsze jednak jest dla mnie to, że mam cudownych ludzi wokół, którzy wspierają mnie i na których zawsze mogę liczyć.