Michalina Aleksandrowicz – Collegium Da Vinci Poznań
MICHALINA ALEKSANDROWICZ – studentka kierunku mediaworking, prowadzi własny kanał na You Tube Typowa M

Dlaczego wybrałaś mediaworking?

W życiu kieruję się zasadą, że po­winno się robić to, co naprawdę się lubi i nigdy nie działać prze­ciwko sobie. Od czasów gimna­zjum interesowałam się mediami społecznościowymi. Najpierw prowadziłam bloga, a potem stworzyłam swój kanał na YouTu­bie. Spełnieniem marzeń stały się dla mnie studia powiązane z moimi zainteresowaniami.

Czego najbardziej lubisz się uczyć, jaki przedmiot na stu­diach najbardziej Cię ciekawi?

Najbardziej lubię przedmioty, na których wymagane jest od nas kreatywne myślenie, wychodzenie poza schematy, jak np. warsztaty z tworzenia contentu, czyli treści. Bardzo interesujące są także zajęcia z praktykami, szczególnie kiedy dotyczą ich zawodowych doświadczeń.

Czy studia pomagają Ci realizować Twoje pasje?

Jestem aktywna na zajęciach, zawsze wsłuchuję się w to, co wykładowcy chcą nam przekazać. Zdobytą wiedzę wykorzystuję, prowadząc swój kanał na YouTu­bie i konto na Instagramie. Dodatkowo odpowiadam za social media kilku firm, a wszystko dzięki studiom na mediawor­kingu.

Co dla Ciebie znaczy, że ktoś jest ciekawy?

Ciekawa osoba ma otwarty umysł, poszukuje nowych rzeczy, nie stoi w miejscu, nie boi się nowych wyzwań, poszerza swoje horyzonty. Mogę z dumą nazwać siebie osobą ciekawą, gdyż właśnie w ten sposób staram się postępować.

Dlaczego wybrałaś CDV?

Głównie ze względu na wyjątko­wy kierunek. To, czego uczę się teraz, przyda mi się w realizacji marzeń zawodowych. Podoba mi się także to, że na uczelni organizowane są konferencje i spotkania z ludźmi z branży, dzięki czemu mogę z różnych źródeł dowiedzieć się jeszcze więcej na tematy związane z moim kierunkiem.

Co byś chciała robić w przyszłości?

Moim największym marzeniem jest rozwinięcie swojego kanału do tego stopnia, aby zamienić to w pełnoetatową pracę. Chcia­łabym też realizować produkcje filmowe dla światowych marek. Myślę o założeniu własnej sieci partnerskiej dla youtuberów, zrzeszającej grono utalentowa­nych, kreatywnych ludzi.

Co Cię kręci?

Mój kanał, Typowa M., który pro­wadzę od ponad dwóch lat. Głów­ną jego tematyką są lifestyle, uro­da, a także zdrowe odżywianie. Nagrywanie filmów, ich montaż, utrzymywanie relacji z odbior­cami i wyjazdy to zdecydowanie rzeczy, które mnie kręcą.

Z jakich swoich osiągnięć jesteś dumna?

Mam wrażenie, że wszystko, co najlepsze, czai się na mnie tuż za rogiem! Mój kanał ma już 30 tysięcy subskrybentów, współpracowałam też z wieloma markami, takimi jak np. Kontigo, Essence Cleanse i Daniel Wel­lington. Najważniejsze jednak jest dla mnie to, że mam cudownych ludzi wokół, którzy wspierają mnie i na których zawsze mogę liczyć.