dr Joanna Lemańczyk
WkładowczyniO mnie
Absolwentka kierunków Gospodarka Turystyczna (lic.) oraz Handel i Marketing (mgr), doktor w dyscyplinie ekonomia i finanse. Autorka rozprawy doktorskiej poświęconej koncepcji Creating Shared Value (CSV) i jej wpływowi na zachowania konsumentów oraz kapitał społeczny. Jej główne zainteresowania badawcze obejmują szeroko pojętą odpowiedzialność biznesu, marketing zorientowany na wartości, procesy decyzyjne konsumentów, a także problematykę związaną z rynkiem turystycznym i enoturystyką.
Na co dzień łączy rolę wykładowcy z praktyką biznesową. Jest konsultantką w agencji badawczej oraz młodszą kierowniczką projektów marketingowych, gdzie wspiera rozwój strategii komunikacyjnych, kampanii digitalowych oraz badań jakościowych. Doktor Lemańczyk wierzy, że łączenie teorii z praktyką pozwala skutecznie przekazywać wiedzę oraz prowadzić badania o wysokiej wartości aplikacyjnej.
Ciekawi mnie
W wolnym czasie podróżuje – samotnie lub z rodziną. Najczęściej wybiera miejskie destynacje słynące z pięknej architektury. Interesuje się poznawaniem nowych kultur, odkrywaniem sztuki – zarówno użytkowej, jak i tej mniej użytkowej – oraz spotkaniami z inspirującymi ludźmi z różnych zakątków świata.