Jan Wardecki
WykładowcaO mnie
Od ponad 7 lat związany z projektowaniem usług i doświadczeń w branży finansowej. Pasjonat wykorzystywania jakościowych metod badawczych oraz kokreacji, które jego zdaniem są nieodłącznymi elementami projektowania wartościowych produktów i usług. Doświadczenie w tworzeniu produktów cyfrowych zdobywał jako Product Owner oraz service designer. W roli Dyrektora ds. UX Centrum Kompetencji UX w banku BNP Paribas budował zespół i kulturę oparta na UX. Od września 2024 w nowej roli – Managera ds. Service Design i Innowacji w zespole badań i projektowania w departamencie transformacji banku BNP Paribas Bank Polska. Certyfikowany projektant UX w Scrumie – Professional Scrum with User Experience(PSU), Professional Scrum Product Owner II (PSPO II). Absolwent studiów podyplomowych User Experience Design i Service Design na Uniwersytecie SWPS.
Specjalizacja:
- Badania jakościowe
- Badania podstawa strategi
- Łączenie procesów badawczego w agile
- Testowanie I walidacja pomysłów
Ciekawi mnie:
Prywatnie jestem tatą i fanem kuchni włoskiej. Tak jak w kuchni, gdzie każdy składnik ma znaczenie, w biznesie liczy się precyzja. Moja pasja do testowania i eksperymentowania pozwala mi sprawdzać pomysły, zanim wdrożymy je na dużą skalę, aby zminimalizować ryzyko w biznesie.