Aplikuj
Wydarzenie

Marketing dobrze schrupany – Case study firmy Lorenz

  • Data 03.11.2021
  • Godzina 18:00-19:00
  • Miejsce Online
  • Bilety Bilety nie obowiązują

Już 3 listopada o godzinie 18:00 zapraszamy na webinar Marketing dobrze schrupany – case study firmy Lorenz, ekspertów w dziedzinie słonych przekąsek!

The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. to producent słonych przekąsek: Crunchips, Monster Munch, Curly, Nic Nac’s, czy Wiejskie Ziemniaczki.

  • Jak zawładnąć wyobraźnią amatorów słonych przekąsek?
  • Jakie działania reklamowe  w przestrzeni sklepowej są najbardziej skuteczne?
  • Jakich nowinek i marketingowych eksperymentów spodziewać możemy się w przyszłości?

Polecamy szczególnie pasjonatom marketingu, komunikacji, grafiki, praktykom, studentom i wszystkim głodnym wiedzy.

Uwaga! Podczas webinaru chrupanie dozwolone!

Case study firmy Lorenz przybliżą:

Joanna Gruszczyńska – Manager działu Trade Marketingu w The Lorenz-Bahlsen Snack World. Expert w obszarze narzędzi wsparcia sprzedaży, praktyk z wieloletnim doświadczeniem w sektorze FMCG.

Sandra Mańk – Category Management Specialist w The Lorenz-Bahlsen Snack World. Expert w obszarze analiz rynku i zarządzania kategorią słonych przekąsek.

Spotkanie towarzyszy konkursowi „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” organizowanemu przez firmę Lorenz.

Wydarzenie jest objęte patronatem Collegium Da Vinci, zaś partnerem jest Brief.pl.

  • Do rywalizacji w konkursie mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem.
  • Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek.
  • Zgłoszenia można składać do 10 listopada, projekty należy przesłać na adres mailowy konkurs@createtomorrow.pl do 1 grudnia.
  • Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej wartości 27 tysięcy złotych.