Wojciech Jagodziński
WykładowcaO mnie
Jako socjolog-researcher oraz kierownik i członek zespołów eksperckich obcuje zarówno z ludźmi (żywymi), jak i danymi (surowymi). Często bywa także odwrotnie. Dopiero takie połączenie pozwala w pełni wykorzystać prawdziwą wartość informacji dla wsparcia strategii, procesów czy działań operacyjnych w biznesie.
Po 14 latach w branży badawczej wykorzystuje na co dzień doświadczenie realizacyjne, analityczne i metodologiczne dla sektora prywatnego (Service Design, User Experience, branding, marketing, HR i komunikacja wewnętrzna), a wcześniej publicznego (samorząd gospodarczy, rzemiosło, systemy edukacyjne, szkolnictwo wyższe, rynek pracy, polityka społeczna, rozwój regionalny).
Z jego perspektywy zarówno niedobór, jak i nadmiar informacji mogą prowadzić do niewłaściwych wniosków czy złych decyzji strategicznych. Tymczasem skuteczność w biznesie, zespołach eksperckich i nauce wymaga dogłębnego zrozumienia ludzi, rynków, trendów, danych, konkurencji czy po prostu tych, którym chce się pomóc.
Uwielbia szkolić, przekazuje wiedzę i praktyczne umiejętności także z wykorzystaniem nowatorskich metod i technik. Współpracował z agencjami konsultingowo-badawczymi, marketingowymi, uczelniami wyższymi oraz organizacjami gospodarczymi.
Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ekspertem ds. pracodawców w Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA), członkiem Service Design Polska (SDP) oraz Polskiego Towarzystwa Socjologicznego (PTS). Wykładał na Collegium Da Vinci w Poznaniu przedmioty badawcze.