O mnie
Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych w Collegium Da Vinci, pedagog, akredytowany praktyk tutoringu, wykładowca akademicki, trener FRIS.
Tutor z doświadczeniem w obszarze tutoringu rozwojowego.
Współtwórca innowacyjnego programu tutoringu zespołowego, opartego na wykorzystaniu uznanych na rynku narzędzi takich jak Top 5 CliftonStrengths – test Gallupa czy kwestionariusz Insightful Profiler™- iP121, realizowanego metodą blended learning, prowadzonego w ramach międzykierunkowych grup studenckich. Praktyk w programie tutoringu indywidualnego.
Pomysłodawca programu dobrych praktyk Akademia Tutora podnoszącego kompetencje tutorskie, zrzeszającego wielkopolskich tutorów-praktyków oraz tutorów-nauczycieli.
Ciekawi mnie
W swojej pracy koncentruję się na mocnych stronach i celach jakie stawiają przed sobą młodzi ludzie.
Moje zainteresowania związane są z obszarem specyfiki wykorzystywania talentów oraz rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń jak również wpływu edukacji zindywidualizowanej na samoświadomość i sprawczość w procesie kształcenia.
Biorę udział w cyklicznych badaniach, których celem jest wskazanie obszarów realnego oddziaływania programu tutoringowego na studentów z równoczesnym wskazaniem jego mocnych stron.