Curious about the future: Killing ideas is easy
Data
27.05.2021
Godzina
18:00 - 19:30
Miejsce
Online
Bilety
Bilety nie obowiązują
Kreatywność – niewątpliwie jest umiejętnością, której w szybko zmieniającym się, zautomatyzowanym świecie, nie zastąpi żaden algorytm. To cecha, która wyróżnia człowieka.
Jak więc działać kreatywnie, tworzyć nieszablonowe rozwiązania dla siebie, klienta, firmy w której pracujesz?
O tym porozmawiamy podczas kolejnego spotkania w ramach ,,Curious about the future”.
Już 27 maja o godzinie 18:00 odbędzie się spotkanie zatytułowane ,,Killing Ideas Is Easy” – webinar poświęcony mechanizmom obronnym, jakie towarzyszą ludziom w procesach kreatywnych.
Prowadzący – Paweł Janas (GoldenSubmarine) spróbuje obnażyć te reakcje, które powodują, że procesy twórcze nie działają i nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Dowiesz się:
- na co zwracać uwagę podczas brainstormingów
- jakie schematy działania i metody tłumią Twoją kreatywność,
- jaki wpływ na efekty Twojej pracy ma wyczuwanie intencji rozmówców i sposób, w jaki przedstawiasz swoje pomysły.
Prelegent
Paweł Janas
Od blisko dwóch dekad pracuje w branży reklamowej. Współpracował na przestrzeni lat z takimi markami jak NIVEA, CEDC, Unilever, Wyborowa, Żabka, Komputronik czy Volkswagen Group Polska. Jest dyrektorem kreatywnym w agencji GoldenSubmarine, absolwentem wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych na kierunku komunikacja wizualna. Paweł zasiada również w jury wydarzeń branżowych – ostatnio w konkursie Kreatura.
Związany z agencją GoldenSubmarine.
To polska, niezależna agencja z mnóstwem autorskich pomysłów oraz praktycznych rozwiązań w marketingowej komunikacji postdigitalowej. Pracują dla największych marek, innowatorów i liderów rynku w swoich branżach i realizujemy projekty online i offline, dobierając różnorodne rozwiązania. Na Złotym pokładzie znajduje się już ponad 100 specjalistów kreacji, strategii, social mediów, motion design, UX/UI, obsługi klienta.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!
Liczba miejsc ograniczona – zapisz się już dziś!