Firma jako całość #2 AI w biznesie w kontekście komunikacji - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Firma jako całość #2
AI w biznesie w kontekście komunikacji

Poznaj narzędzia oparte na AI, które pomogą Ci usprawnić komunikację w Twoim biznesie!
Firma jako całość #2
AI w biznesie w kontekście komunikacji
Data

24.10.2024

Godzina

14:00 - 17:00

Miejsce

eNStudios

Bilety

Liczba miejsc ograniczona - obowiązują zapisy

Podziel się

O czym jest seria spotkań Firma jako całość?

Firma jako całość to cykl warsztatów, stworzonych z myślą o managerach i właścicielach firm, którzy chcą w sposób kompleksowy i zintegrowany spojrzeć na zarządzanie swoją organizacją. Celem cyklu jest dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które pozwolą na skuteczne zarządzanie wszystkimi kluczowymi obszarami firmy w perspektywie całości jej działalności.

W obecnych czasach, by osiągnąć trwały sukces, nie wystarczy optymalizować poszczególnych działów – należy działać strategicznie, patrząc na firmę jako całość, gdzie każda decyzja ma wpływ na inne obszary. Dlatego podczas warsztatów skupimy się na integracji strategii, procesów oraz narzędzi, które pomogą lepiej zarządzać zasobami, czasem, ryzykiem, zespołami i technologią.

Sztuczna inteligencja w komunikacji biznesowej

Serdecznie zapraszamy na drugi warsztat z serii Firma jako całość — AI w biznesie w kontekście komunikacji, podczas którego uczestnicy dowiedzą się, jak sztuczna inteligencja może wspierać komunikację w firmie.

Już 24 października w eNStudios spotkają się z Wami Barbara Majer-Giernat, Łukasz Kuciński, Krzysztof Rapacz.

Warsztat będzie koncentrować się na praktycznych zastosowaniach AI w obszarze automatyzacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, personalizacji przekazu oraz analityki danych w komunikacji z klientami i partnerami.

Zagadnienia poruszane na warsztacie:

  • Automatyzacja komunikacji: Poprzez chatboty i systemy automatycznych odpowiedzi.
  • Personalizacja przekazu: Sztuczna inteligencja jako narzędzie do lepszego dopasowania treści komunikacyjnych do odbiorcy.
  • Analityka komunikacji: Jak zaawansowane narzędzia AI mogą analizować skuteczność komunikacji oraz identyfikować obszary do poprawy. Sporządzanie inteligentnych notatek ze spotkań i zebrań.

Warsztat będzie obejmować interaktywne ćwiczenia, podczas których uczestnicy poznają najlepsze praktyki i nowoczesne narzędzia wspomagające komunikację w oparciu o AI.

Dołącz, by odkryć, jak wykorzystać AI do budowania silniejszej i bardziej zintegrowanej komunikacji w Twojej firmie!

Poznaj prowadzących

Barbara Majer-Giernat

Certyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaścicielka i Członek Zarządu AHEAD GROUP, właścicielka trzech marek: Face2Face Smart Office Biuro na godziny, Ahead Capital oraz GoAhead Training. Łączy potencjał tego narzędzia z wiedzą oraz ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie projektów rozwojowych. Dzięki temu klienci, z którymi pracuje, uzyskują głębokie oraz trwałe zmiany, które generują wzrost biznesu.

Krzysztof Rapacz

Praktyk w zakresie tworzenia strategii i realizacji działań z obszaru nowoczesnej Komunikacji Wewnętrznej oraz CSR dla dużych przedsiębiorstw z branży e-commerce, IT oraz logistyki. Od ponad 10 lat przekłada cele strategiczne firm na działania angażujące pracowników i wspierające budowanie kultury organizacyjnej. Doświadczenie w Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR zdobywał m.in. w Allegro, Amazon, H&M oraz RTB House. Odpowiadał również za tworzenie od podstaw projektów i eventów wspierających cele społecznej odpowiedzialności biznesu w połączeniu z działaniami public policy.

Łukasz Kuciński

Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu. W latach 2003 – 2011 był Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizował konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występował jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Partner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży. Prowadzi bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jest stałym autorem magazynu World Business Class. Jest również współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.

Już teraz zachęcamy do obserwowania profili Collegium Da Vinci w mediach społecznościowych, by być na bieżąco z kolejnymi wydarzeniami z cyklu Firma jako całość.

Trzecie warsztaty z serii odbędą się 21 listopada — ponownie w eNStudios. Temat spotkania pojawi się wkrótce.

Serdecznie zapraszamy!