Teledysk – sztuka i komercja
Data
25.02.2020
Godzina
18:00 - 20:00
Miejsce
CDV, sala N302
Bilety
Bilety nie obowiązują
Od października w Collegium Da Vinci będzie można studiować kreatywną produkcję wideo, nowy kierunek przygotowujący do pracy w obszarze sztuk audiowizualnych.
Z tej okazji zapraszamy na kolejne spotkanie z doświadczonymi przedstawicielami branży. Porozmawiamy o teledyskach. Zaproszeni goście: Kamil Przybylak, Łukasz Kowalka, Andrzej Hamerski opowiedzą o produkcji, realizacji oraz dystrybucji teledysków w procesie promocji.
Zapraszamy 25 lutego o godz. 18:00 do Collegium Da Vinci, sala N302. Spotkanie poprowadzi James Behr z Katedry Komunikacji i Nowych Mediów CDV.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
Prelegenci
Kamil Przybylak
Producent, reżyser, operator. Twórca teledysków, założyciel domu produkcyjnego Cam-L Studio. Specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych oraz w systemach stabilizacji kamer. Posiada bogatą wiedzę w zakresie reklamy, trendów, sprzętu filmowego. Poza Polską projekty filmowe realizuje m.in. w USA, Hong Kongu oraz Kanadzie. Tworzy teledyski począwszy od kreacji, przez realizację, a na postprodukcji kończąc.
Łukasz Kowalka
PR manager w agencji artystycznej TBA Music. Na co dzień pracuje z takimi artystami jak Rosalie, Coals czy AGIM. Oprócz stałej współpracy managerskiej, stoi za promocją wydarzeń muzycznych w całej Polsce. Wśród nich można wymienić m.in. festiwal Wooded w Szczecinie oraz serię imprez w poznańskich klubach takich jak Tama, Próżność czy Projekt Lab. Zdradzi nam jakie znaczenie mają klipy w promowaniu artystów oraz przedsięwzięć artystycznych.
Andrzej Hamerski
Zastępca dyrektora ds. administracyjnych w Teatr Muzyczny w Poznaniu. We wrześniu 2019 roku był jednym z producentów teledysku „Paddymania”, promującego poświęcony Paderewskiemu musical Virtuoso, pierwszą polsko-amerykańską produkcję angażującą broadwayowskich twórców w historii poznańskiego Teatru Muzycznego. Teledysk w ciągu pierwszego miesiąca wyświetlony został ponad pół miliona razy – zarówno w social mediach Teatru (Facebook, Instagram, YouTube), jak i podczas masowych wydarzeń, takich jak mecz Lech Poznań – Korona Kielce czy Święto Świętego Marcina.