Niagara, czyli level up systemów cząsteczkowych
Data
19.06.2020
Godzina
18:00 - 19:30
Miejsce
aplikacja ZOOM
Bilety
Bilety nie obowiązują
Systemy cząsteczkowe pozwalają nam od lat tworzyć efekty specjalne typu: ogień, dym, kurz, latające światełka itp. W Unreal Engine rolę systemu do tworzenia takich efektów pełniło Cascade – ostatni system dinozaur wzięty żywcem z Unreal Engine 3. W wersji 4.25 nowy system Niagara wyszedł z wczesnego dostępu.
Wydział Informatyki i Komunikacji Wizualnej CDV zaprasza na kolejne wydarzenie z cyklu spotkań INTERAKCJE w CDV.
Gościem czerwcowych INTERAKCJI będzie Krzysztof Pachulski – Ewangelista w Epic Games. Prelegent podczas wykładu „Niagara, czyli level up systemów cząsteczkowych” wyjaśni, w czym Niagara jest lepsza od Cascade, czemu pozwala na robienie niesamowitych rzeczy, oraz w jaki sposób zacząć swoją przygodę z efektami cząsteczkowymi nowej generacji.
Spotkanie odbędzie się 19 czerwca 2020 (piątek), godzina 18:00 na platformie Zoom. Patronem medialnym cyklu INTERAKCJE jest miesięcznik PIXEL – prowadzący serwis PIXELPOST.PL
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny w aplikacji ZOOM
Meeting ID: 932 8401 9687
Password: 2xB7sA
Prelegent
Krzysztof Pachulski
Shaderowy zajawkowicz, jamowy wyjadacz, programista (toole, engine), obecnie Ewangelista w Epic Games. Zna najciemniejsze zakamarki Unreal Engine (no może nie wszystkie, ale coś tam ogarnia). Nie umie/nie lubi pisać bio, ale czasami musi.