Jak zaplanować i ukończyć pierwszy projekt

Nowy rok, nowe Interakcje. Zapraszamy na wykład Krystiana Muchy

Jak zaplanować i ukończyć pierwszy projekt

Data

23.01.2020

Godzina

18:00 - 19:30

Miejsce

CDV, sala R340

Bilety

bezpłatnie, ale obowiązują zapisy

Podziel się

Z pewnością każdy marzy o stworzeniu własnej gry. Dobrej gry! Następca Diablo, drugie World of Warcraft, lepsze League of Legends… W końcu to tylko trochę kodu i grafiki. Co może pójść nie tak?

Pełni energii zaczynacie pracę, dodajecie nowe ficzery, projekt rośnie, a końca nie widać.  Ostatecznie po paru miesiącach tracicie motywację, a projekt umiera. Jak więc uniknąć wypalenia i szczęśliwie ukończyć projekt?

W trakcie styczniowych INTERAKCJI, Krystian Mucha na podstawie doświadczeń z grą „Indygo”, przedstawi etapy tworzenia projektu oraz opowie, jak dobrać rozmiar i gatunek gry do możliwości zespołu. Skupi się na aspektach niezbędnych do ukończenia swojej pierwszej gry tak, by nabrać doświadczenia i sprawdzić, czy game dev jest dla Was…

W imieniu Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej CDV zapraszamy 23 stycznia o godz. 18:00 do Collegium Da Vinci, sala R340 na wykład Krystiana Muchy pt. „Jak zaplanować i ukończyć pierwszy projekt”. Patronem medialnym cyklu INTERAKCJE jest miesięcznik PIXEL – prowadzący serwis PIXELPOST.PL

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

Krystian Mucha – programista i współzałożyciel Pigmentum Game Studio. Odpowiada również za kontakty biznesowe oraz oprawę audio. Doświadczenie zdobył pracując w branży IT oraz podczas tworzenia „Indygo”. Obecnie współtworzy grę „Australia is a Lie!” jako programista gameplay’u.

Inne ciekawe aktualności i wydarzenia

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.