Jak zaplanować i ukończyć pierwszy projekt
Data
23.01.2020
Godzina
18:00 - 19:30
Miejsce
CDV, sala R340
Bilety
bezpłatnie, ale obowiązują zapisy
Z pewnością każdy marzy o stworzeniu własnej gry. Dobrej gry! Następca Diablo, drugie World of Warcraft, lepsze League of Legends… W końcu to tylko trochę kodu i grafiki. Co może pójść nie tak?
Pełni energii zaczynacie pracę, dodajecie nowe ficzery, projekt rośnie, a końca nie widać. Ostatecznie po paru miesiącach tracicie motywację, a projekt umiera. Jak więc uniknąć wypalenia i szczęśliwie ukończyć projekt?
W trakcie styczniowych INTERAKCJI, Krystian Mucha na podstawie doświadczeń z grą „Indygo”, przedstawi etapy tworzenia projektu oraz opowie, jak dobrać rozmiar i gatunek gry do możliwości zespołu. Skupi się na aspektach niezbędnych do ukończenia swojej pierwszej gry tak, by nabrać doświadczenia i sprawdzić, czy game dev jest dla Was…
W imieniu Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej CDV zapraszamy 23 stycznia o godz. 18:00 do Collegium Da Vinci, sala R340 na wykład Krystiana Muchy pt. „Jak zaplanować i ukończyć pierwszy projekt”. Patronem medialnym cyklu INTERAKCJE jest miesięcznik PIXEL – prowadzący serwis PIXELPOST.PL
Wstęp na spotkanie jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
Krystian Mucha – programista i współzałożyciel Pigmentum Game Studio. Odpowiada również za kontakty biznesowe oraz oprawę audio. Doświadczenie zdobył pracując w branży IT oraz podczas tworzenia „Indygo”. Obecnie współtworzy grę „Australia is a Lie!” jako programista gameplay’u.