Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne? – Collegium Da Vinci Poznań

Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne?

Trwa rejestracja na XI edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting - Collegium Da Vinci jest partnerem wydarzenia!

Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne?

Data

11.10.2021

Godzina

18:00 - 20:00

Miejsce

Concordia Design

Bilety

Obowiązują bezpłatne wejściówki.

Podziel się

11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design odbędzie się jedenaste spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez agencję Q&A Communications z Poznania, która w tym roku świętuje swoje 20-lecie istnienia na rynku. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem: NO PLAN B.

Po zorganizowaniu ostatniej edycji w formie online związanej z ograniczeniami pandemicznymi, agencja zaprasza do wzięcia udziału w kolejnym spotkaniu, które odbędzie się w formie stacjonarnej z zachowaniem reżimu sanitarnego w Concordia Design, zlokalizowanej w samym centrum Poznania.

Podczas wydarzenia obejrzymy studia przypadku nagrodzonych kampanii na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions oraz porozmawiamy z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania.

“Myślą przewodnią tegorocznego, jedenastego już spotkania z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting jest „NO PLAN B”. Ziemia zbliża się do momentu, w którym nie będzie odwrotu od katastrofy klimatycznej i wynikających z niej tragicznych konsekwencji. Każdego dnia jako branża odpowiadamy za komunikację marek przykładających rękę do zmian klimatycznych – chociażby przez sam fakt wzrostu gospodarczego, który jest skorelowany dodatnio z emisją CO2. Właśnie dlatego nasze wysiłki powinny skupić się na obniżeniu emisji gazów cieplarnianych, tak, aby jak najszybciej zatrzymać wzrost temperatury i osiągnąć neutralność węglową. 11 października spotkamy się, żeby podyskutować, podzielić się swoim doświadczeniem i zainspirować nawzajem do działania na rzecz Ziemi. Nasze zaangażowanie i konieczność zmian to jedyny słuszny plan wobec braku planu B dla planety. ”
Przemysław Wojak
Managing Partner w Q&A Communications

Tegoroczna edycja zrzesza ludzi stojących za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, którzy poprzez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej. Podczas wydarzenia usłyszymy głosy eksperckie z Poznania jak i całej Polski. Na scenie wraz z przedstawicielami Q&A Communications pojawią się między innymi:

  • Marta Usielska, szefowa Działu Marketingu w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Komercyjnymi CBRE
  • Aleksandra Kulińska, future change analyst w infuture.institute, antropolożka i badaczka, autorka wielu badań i raportów w tym „Gez Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?”
  • Sylwia Majcher, dziennikarka i autorka bestsellerowych poradników, m.in. „Wykorzystuję, nie marnuję. 52 Wyzwania Zero Waste” oraz reportaży takich jak „Mniej Mięsa” czy „I Ty możesz uratować świat”.
  • Magdalena Marzec, head of marketing w Too Good To Go, chce inspirować wszystkich do podejmowania działań zmierzających do ograniczenia skali marnowania żywności.
  • Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica – wiodącego producenta w branży AGD.
  • Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i PR manager w Grupie Amica.