11.10.2021
Godzina18:00 - 20:00
MiejsceConcordia Design
BiletyObowiązują bezpłatne wejściówki.
11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design odbędzie się jedenaste spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez agencję Q&A Communications z Poznania, która w tym roku świętuje swoje 20-lecie istnienia na rynku. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem: NO PLAN B.
Po zorganizowaniu ostatniej edycji w formie online związanej z ograniczeniami pandemicznymi, agencja zaprasza do wzięcia udziału w kolejnym spotkaniu, które odbędzie się w formie stacjonarnej z zachowaniem reżimu sanitarnego w Concordia Design, zlokalizowanej w samym centrum Poznania.
Podczas wydarzenia obejrzymy studia przypadku nagrodzonych kampanii na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions oraz porozmawiamy z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania.
Tegoroczna edycja zrzesza ludzi stojących za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, którzy poprzez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej. Podczas wydarzenia usłyszymy głosy eksperckie z Poznania jak i całej Polski. Na scenie wraz z przedstawicielami Q&A Communications pojawią się między innymi:
- Marta Usielska, szefowa Działu Marketingu w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Komercyjnymi CBRE
- Aleksandra Kulińska, future change analyst w infuture.institute, antropolożka i badaczka, autorka wielu badań i raportów w tym „Gez Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?”
- Sylwia Majcher, dziennikarka i autorka bestsellerowych poradników, m.in. „Wykorzystuję, nie marnuję. 52 Wyzwania Zero Waste” oraz reportaży takich jak „Mniej Mięsa” czy „I Ty możesz uratować świat”.
- Magdalena Marzec, head of marketing w Too Good To Go, chce inspirować wszystkich do podejmowania działań zmierzających do ograniczenia skali marnowania żywności.
- Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica – wiodącego producenta w branży AGD.
- Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i PR manager w Grupie Amica.