Czytelnik vs Robot – odwieczna walka w SEO copywritingu
Data
24.11.2021
Godzina
18:00 - 19:30
Miejsce
CDV, sala R.312
Bilety
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona!
Czy wiesz, że teksty, które codziennie czytamy w internecie, są również analizowane przez mechanizmy potocznie nazywane robotami Google?
Nie bez powodu konkretne strony znajdują się na pierwszej, drugiej, trzeciej czy osiemnastej pozycji w liście wyników wyszukiwania. W dużej mierze to zasługa SEO copywritingu.
W jaki sposób pisać teksty na strony internetowe, szanując czytelnika i jednocześnie trafiając w oczekiwania robotów Google? Jakie korzyści zapewnia taka symbioza? O współczesnym SEO copywritingu w teorii popartej przykładami z (internetowego) życia.
Wraz z prelegentką Jadwigą Dabińską (Empressia) porozmawiamy o SEO! Dowiesz się:
- Co to jest SEO copywriting?
- Jak roboty Google oceniają teksty?
- Jak czytelnicy oceniają teksty?
- Jak znaleźć wspólny mianownik tekstów pisanych dla czytelników i dla robotów? (przykłady dobrych praktyk)
- Z jakich narzędzi korzystać, by wspierały pisanie na strony internetowe?
Poznaj Prelegentkę
Jadwiga Dabińska
Team Leader w dziale Copywritingu w agencji Empressia
Dziennikarka z wykształcenia, copywriterka z wyboru. Od 2013 roku w branży marketingu internetowego. Autorka kilkudziesięciu publikacji o tematyce content marketingu i SEO. Warsztat pisarski rozwija już od czasów szkolnych i uczelnianych, jednak sztuki pisania zarówno dla robotów wyszukiwarki, jak i użytkowników, nauczyła się w pracy w poznańskich agencjach SEO. Do dziś łączy kreatywną wizję z techniczną wiedzą, a jej misją jest wypełnianie Internetu wartościową treścią.
Agencja Empressia jest obecna na rynku marketingu internetowego od 2010 r. Zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych w kompleksowym wymiarze: od projektowania witryn, po zwiększanie ich widoczności zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i świadomości konsumentów. Celem agencji Empressia jest tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, które są przyjazne dla użytkownika, intuicyjne, zgodne z obowiązującymi trendami oraz dostosowane do silnika wyszukiwarki. Agencja ma na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów dla polskich i zagranicznych marek.
Wydarzenie realizowane jest w ramach projektu pt. ,,Zwiększenie potencjału edukacyjnego Collegium Da Vinci szansą na rozwój społeczno-gospodarczy regionu” nr POWR.03.05.00-00-Z092/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Collegium Da Vinci w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.