Aplikuj
Wydarzenie

Spotkanie otwierające konkurs graficzny „13 ilustracja ZłotegoKalendarza 2023 GoldenSubmarine”

  • Data 25.04.2022
  • Godzina 18:00-19:00
  • Miejsce Spotkanie online
  • Bilety Bilety nie obowiązują.

Agencja reklamowa GoldenSubmarine przygotowała dla Was konkurs, w ramach którego można wygrać staż oraz publikację swojego autorskiego projektu graficznego w ZłotymKalendarzu 2023. To już czwarta edycja tego artystycznego projektu cieszącego się uznaniem w branży marketingowej. 

Kalendarz to artystyczny projekt GoldenSubmarine, w ramach którego agencyjni art directorzy i graficy ilustrują 12 kolejnych miesięcy w dowolnie przez siebie wybranej technice. Ogranicza ich jedynie temat kalendarza i własna wyobraźnia.

Edycja 2023 kryje w sobie niespodziankę… 13 miesiąc – Undecember. Autora lub autorkę jego ilustracji wyłonimy podczas konkursu dla studentów CDV. Motyw przewodni zaplanowany na 2023 rok to muzyka, a brief zaczyna się  tak:

„Wyobraź sobie, że słuchasz swojego ulubionego utworu. W głowie układają Ci się obrazy, które przenikają się z melodią i słowami…”

Zapraszamy na spotkanie briefujące 25 kwietnia o godznie 18:00 z Pawłem Janasem, dyrektorem kreatywnym oddziału poznańskiego agencji oraz Bogumiłą Pepasińską, ilustratorką i rysowniczką komiksów (https://www.facebook.com/bogumila.bozia.pepasinska).

Oboje są autorami ilustracji w ZłotymKalendarzu. Opowiedzą o samym projekcie, o tym jak interpretować brief, jakie są wymagania techniczne oraz o tym, jak tworzone są ilustracje.

Konkurs rozpoczyna się 1 maja od prezentacji briefu przez agencję. Na konkursowe ilustracje jury czeka do 30 czerwca. Prace ocenią przedstawiciel uczelni oraz pracownicy agencji, którzy na co dzień oceniają prace przed publikacją. Autor najlepszego projektu będzie mógł odbyć staż w agencji, a jego ilustracja zostanie wydrukowana w ZłotymKalendarzu 2023. 

W 2022 wydrukowano 600 egzemplarzy kalendarza. Część z nich trafiła do klientów i przyjaciół GoldenSubmarine, pozostałe zaś do sprzedaży, której całkowity dochód w wysokości 10 tys. zł przeznaczono na konto Fundacji Szpitala Pediatrycznego WUM i Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży.

Patronat nad ZłotymKalendarzem objął magazyn Media i Marketing, który publikuje na sowich łamach ilustracje poszczególnych miesięcy.

Prace z ostatnich lat można obejrzeć tutaj: https://blog.goldensubmarine.com/zlotykalendarz/ 

Serdecznie zapraszamy do zgłoszeń!