Jak robić marketing w „trudnej” branży?
Data
20.04.2022
Godzina
19:30 - 21:00
Miejsce
Spotkanie online
Bilety
Bilety nie obowiązują.
Poznajcie nowy najlepszy pomysł na wieczór!
Wieczory z marketingiem to nowy cykl spotkań z praktykami marketingu internetowego, podczas których poznasz scenariusze kampanii prowadzonych przez naszych gości i ich efekty. Celem spotkań jest pokazanie dobrych praktyk marketingowych, by korzystając ze znanych narzędzi osiągać ponadprzeciętne efekty.
Gościem pierwszego spotkania będzie Marianna Krupa z agencji MaxROY, która opowie o marketingu w trudnych branżach.
O czym porozmawiamy?
Dobre treści sprawdzają się wszędzie, a szczególnie tam, gdzie płatne kanały dotarcia nie mają prawa zaistnieć.
Marianna pokaże Ci case sklepu z alkoholem, za którego sukces odpowiada dobrze prowadzony blog. Będzie nieco o algorytmach, SEO, contencie, a także kilka dobrych praktyk! Stay tuned!
Poznaj naszego Gościa!
Marianna Krupa
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Historyczką, polonistką, marketerką i psycholożką in spe (to ostatnie za sprawą Uniwersytetu SWPS). Zawodowo związałam się z e-marketingiem i poznańską agencją MaxROY.agency (gdzie manageruje działem Content i SEO) oraz serwisem Sprawny Marketing (gdzie nie tylko się publikuję, ale również prowadzę szkolenie Optimized Content Marketing). Kiedyś tzw. półżartem powiedziałam, że jestem Facetką od Contentu i się przyjęło.
Wydarzenie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc jest ograniczona – nie zwlekaj, zapisz się!