HR Meeting Online – Jak zagrożenie przekuć w szansę – Collegium Da Vinci Poznań

HR Meeting Online – Jak zagrożenie przekuć w szansę

SPOTKANIE ONLINE ludzi biznesu i nauki.

HR Meeting Online – Jak zagrożenie przekuć w szansę

Data

04.06.2020

Godzina

09:00 - 13:15

Miejsce

Spotkanie online

Bilety

Bezpłatnie, ale obowiązuje formularz zapisów.

Podziel się

Bezprecedensowa sytuacja zamknięcia firm i konieczności pozostania w domu z dnia na dzień przeniosła naszą aktywność na poziom pracy zdalnej. Tegoroczna edycja HR Meetingu dostosowując się do wymagań i oczekiwać rynku odbędzie w nowej odsłonie w formule online.

Obecna sytuacja wywróciła cały świat do góry nogami, wymuszając zmiany całościowo i jednostkowo – dotknęła ludzi, małe i duże firmy, wszystkie branże. Nowa rzeczywistość rzuciła nie lada wyzwanie. Organizacje, odnajdując się w nowej rzeczywistości, szukają możliwość, aby procesy toczyły się bez zakłóceń.

Jak organizacje się odnajdują? Jak dostosowują? Czy może być lepiej? Skuteczniej? Efektywniej? Na te i wiele innych pytań każdego dnia próbują odpowiedzieć kierownicy, menedżerowie, team leaderzy i pracownicy. Poszczególne obszary HR stanowią konieczne ogniwo generujące sukces organizacji.

Działania HR weszło w ścisłą współpracę z branżą IT, co jest naturalną konsekwencją polecenia ”zostań w domu”. Jesteśmy świadkami wielkich zmian i temu chcemy się przyglądać na tegorocznej edycji HR Meeting Jak zagrożenie przekuć w szansę.

Technologie pozwalają na prowadzenie rekrutacji zachowując wciąż najwyższe standardy. Skuteczność tego obszaru może wznieść się na wyżyny, dzięki coraz bardziej znanemu pojęciu grywalizacji. Brzmi obiecująco, prawda? Dla wielu rywalizacja w sieci jest niezwykle atrakcyjna. Grywalizacje często wciągają bardziej niż Netfliks. W świecie ciągłych updatów, przekazywania sobie zadań i wiedzy coraz bardziej zaawansowane narzędzia komunikacji stanowią potężny fundament. Zarządzanie zespołem,  motywacja pracowników w czasie niepełnej kontroli i feedback? Trzy razy tak. To dobry moment, by pracować na wartościach organizacji i pokazać, że liczy się każdy pracownik. Kultura organizacyjna i jej poszczególne elementy nabierają nowego znaczenia.

Ważnymi tematami poruszanymi na HR Meeting Jak zagrożenie przekuć w szansę będą:

  • Kultura organizacyjna na przykładzie firmy VOX
  • Aspekty motywacji na przykładzie firmy Allegro. Co motywuje programistę?
  • Jak budować spójność wymagań dzięki rekrutacji zdalnej na przykładzie firmy Allegro
  • Skuteczność psychometrycznych gier online w rekrutacji
  • Wartości nie tylko na papierze. Jak zamiast pustych deklaracji mieć wartości, którymi żyją pracownicy na przykładzie firmy IKEA
  • Zarządzanie zespołem z pomocą ciągłego feedbacku na przykładzie programu Amazon Connections

Prelegenci

Anna Mindykowska

Od kilkunastu lat zarządza działami personalnymi w firmach międzynarodowych.

Głównymi obszarami jej doświadczenia są wartościowanie i tworzenie systemów wynagradzania oraz wprowadzanie automatyzacji i centralizowanie funkcji personalnej. Interesuje się kształtowaniem kultury organizacyjnej i rozwojem menedżerów, działając aktywnie jako mentor i trener. Wykładowca studiów podyplomowych oraz MBA UEP w obszarach związanych z zarządzaniem personelem.

Prywatnie pasjonatka minimalizmu i upraszczania życia.

Agata Piekut

Communication Manager w Geek Girls Carrots, największej społeczności kobiet w IT w Europie Środkowowschodniej. Odpowiada m.in. za tworzenie programów upskillingowych dla kobiet w IT oraz komunikację i promocję projektów.

Jest ekspertką Światowej Organizacji Zdrowia ds. technologii zdrowotnych, współpracowała przy projektach związanych z etyką w nowych technologiach m.in. IEEE Global A/IS Ethics Initiative, Digital Impact Uniwersytetu Stanforda, HIMSS (USA).

Członkini BKDS ds. Cyfryzacji Miasta Stołecznego Warszawy. Trenerka i mentorka Inkubatora Uniwersytetu Warszawskiego, autorka książek o komunikacji.

Agata Polak

Konsultant, moderator, coach. Na co dzień szefowa obszaru HR w Grupie Kapitałowej VOX od 6 lat związana z Concordia Design. Wszystkie działania zawodowe, które prowadzi dotyczą pracy z ludźmi. Prowadzi projekty rozwojowe i kompetencyjne dla pracowników i menedżerów. Moderuje warsztaty i projekty dotyczące innowacji, wdrażania zmian i rozwiązań w organizacji. Ulubione obszary pracy to kultura organizacyjna, komunikacja, praca z liderami i zespołami oraz edukacja w organizacji.

W swojej praktyce korzysta z szeregu narzędzi, jak coaching (CoachWise Equipped), Moderuje warsztaty przy użyciu narzędzi facylitacyjnych (Certyfikat Process Iceberg Brytyjskiego Insytutu Zarządzania ILM), Design Thinking  czy mentoring. Stara się patrzeć na organizację w ujęciu systemowym.

„Wierzę, że w ludziach drzemie moc i niezwykły potencjał, moim zadaniem jest go nazywać, pokazywać kiedy o nim zapominamy, zatrzymywać kiedy biegnie się zbyt szybko tak, aby mieć dobrą perspektywę i ogląd zdarzeń i efektów nad którymi pracujemy”

Katarzyna Rząsa-Frońska

Specjalizuje się w Employer Brandingu i komunikacji HR. Od 10 lat związana z największymi pracodawcami w Wielkopolsce.

Po ośmioletniej pracy w Volkswagen Poznań Samochody Dostawcze od prawie roku w IKEA na stanowisku People and Culture Generalist.

Uwielbia kontakt z pracownikami, bo tam według niej znajduje się prawdziwe serce każdej firmy.

Przemek Siódmiak

Partner Zarządzający w firmie 313C, rewolucjonizującej sposób dobierania ludzi do organizacji w procesach rekrutacyjnych. 313C połączyło m.in. weryfikację zgodności wartości kandydatów z wartościami organizacji, grywalizację i podejmowanie decyzji w oparciu o mierzalne dane. W ten sposób powstała Rekrutacja Nowej Generacji, dostarczająca Pracodawcom i Kandydatom wyjątkowe doświadczenie, optymalną efektywność i zadowolenie.

Z wykształcenia Psycholog Organizacji (UAM) i Menadżer (SGH) z ponad 13-letnim doświadczeniem pracy w strukturach VW Group. Odpowiedzialny m.in. za obszar rekrutacji, rozwój pracowników, zarządzanie programem projektów strategicznych, sprzedaż B2B i rozwój struktur dealerskich w Polsce.

Pasjonat zmian, nowych technologii, zarządzania projektami i innowacji w obszarze rekrutacji. Zawsze ciekawy ludzi i nowych doświadczeń niepoprawny idealista, z pełnym zaangażowaniem zaraża innych pozytywną energią. Marzy o lataniu, siedząc mocno w końskim siodle.

Anna Śniedziewska

Talent Acquisition Leader w Allegro. Zarządza zespołem odpowiedzialnym za rekrutację specjalistów IT do Allegro.

Ma również doświadczenie rekrutacyjne w obszarze IT na role takie jak Team Leader, Software Engineer, Front-end Software Engineer, Data Scientist, UX Designer, Product Manager, Security Specialist, Software Test Engineer, Data Analyst i wiele innych. Prywatnie – fanka sportów ekstremalnych oraz bliższych i dalszych podróży.

W wolnym czasie zajmuje ją również tworzenie dekoracji z kwiatów!

Katarzyna Wiśniewska

Od 9 lat związana z branżą HR. Od 2016 roku pracuje z IT.  Obecnie wspiera obszar Technologii w Allegro w roli Junior HR Business Partnera. Dodatkowo wykłada na jednej z poznańskich uczelni, pokazując studentom jak odnaleźć się na rynku pracy.

Program

Kolejność wystąpień prelegentów może ulec zmianie.
  • HR Meeting Online – agenda.
    • Powitanie

      9.00 – 9.05

    • Agata Polak: Jak Wolność wspiera zespołowość w dobie pandemii na przykładzie firmy VOX

      9.05 – 9.35

    • Q&A

      9.35 – 9.40

    • Katarzyna Rząsa-Frońska: Wartości nie tylko na papierze. Jak zamiast pustych deklaracji mieć wartości, którymi żyją pracownicy na przykładzie firmy IKEA.

      9.40 – 10.10

    • Q&A

      10.10 – 10.15

    • Katarzyna Wiśniewska: Co motywuje programistę? na przykładzie firmy Allegro

      10.15 – 10.45

    • Q&A

      10.45 – 10.50

    • Agata Piekut: Kobiety w IT: dlaczego ekspertki to nadal jednorożce i jak to zmienić?

      10.50 – 11.20

    • Q&A

      11.20 – 11.25

    • Anna Śniedziewska: 100 rekruterów w 5 miastach – jak budować spójność wymagań dzięki rekrutacji zdalnej na przykładzie firmy Allegro.

      11.25 – 11.55

    • Q&A

      11.55 – 12.00

    • Przemek Siódmiak: Skuteczność psychometrycznych gier online w rekrutacji.

      12.00 – 12.30

    • Q&A

      12.30 – 12.35

    • Anna Mindykowska: Zarządzanie zespołem z pomocą ciągłego feedbacku na przykładzie programu Amazon Connections.

      12.35 – 13.05

    • Q&A

      13.05 – 13.10

    • Zakończenie

      13.10 – 13.15

Masz pytania? Odezwij się do nas!

.
Izabela Grabowska

695 282 293

Kinga Zinkowska

606 492 769

Organizatorzy

Partnerzy

Inne ciekawe wydarzenia

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.