16 Metatrendów – Co napędza komunikację w 2021 roku? – Collegium Da Vinci Poznań

16 Metatrendów – Co napędza komunikację w 2021 roku?

Zapraszamy na kolejny webinar z cyklu “Zdalnie niebanalnie”, przygotowany przez koło naukowe Vinci Square.

16 Metatrendów – Co napędza komunikację w 2021 roku?

Data

22.04.2021

Godzina

18:00 - 20:00

Miejsce

spotkanie online

Bilety

bezpłatnie, ale obowiązują zapisy

Podziel się

Codziennie nasze media branżowe zalewają setki (często sprzecznych) materiałów, które przekonują który trend jest hot, a który not. Jak się w tym połapać i nie zwariować? Podczas webinaru zaprezentujemy 16 metatrendów marketingowych pojawiających się najczęściej w globalnych raportach i analizach branżowych na 2021. Każdy zostanie zilustrowany przykładowymi egzekucjami z całego świata oraz poradami, jak można w możliwie najprostszy sposób wykorzystać je w lokalnej skali.

O tym wszystkim opowie Jakub Kwaczyński – Head od Strategy  agencji postdigital GoldenSubmarine

Bądźcie z nami 22 kwietnia 2021 roku!

Udział w  wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

Prowadzący webinar: Tomasz Welc

Prelegent

Jakub Kwaczyński

Head od Strategy  agencji postdigital GoldenSubmarine, odpowiedzialny za strategię komunikacji kluczowych klientów m.in. NIVEA Polska, Żubrówka, Nescafe.  Juror nagród MIXX 2019 i 2020 nagradzających innowacyjne kampanie digitalowe oraz Grand Video Awards 2020. Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB (2017-20) Forum Marketingu Zintegrowanego, i inne. Autor artykułów branżowych i posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional. Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Współautor  podcastu o strategii marketingowej „Mamy na to slajd”.

Organizator

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.