O wydarzeniu
24 listopada 2017 r. odbyła się 6 edycja konferencji Marketing i Technologia, organizowana przez Collegium Da Vinci i SpeedUp Group.
W tym roku postawiliśmy na zaangażowanie. Temat tegorocznej edycji to PICK ME! – czyli o walce o zaangażowanie użytkowników.
Marketing i Technologia to cykl konferencji skierowanych do osób, na co dzień odpowiadających za marketing i komunikację marek, pasjonatów nowoczesnych technologii, obserwatorów zmieniających się trendów i innowatorów. Podczas konferencji uczestnicy dowiadują się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją oraz jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.
Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się znane i cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.:
- Natalia Hatalska
- Agata Grabowska
- Michał Sadowski
- Roman Łoziński
- Maciej Budzich
- Jacek Kotarbiński
- Bartłomiej Rak
- Marcin Pyszora
- Hubert Tworkowski
Bilety – za symboliczną opłatą
Każdego roku wejściówki rozchodziły się w błyskawicznym tempie. Niestety część osób pomimo rezerwacji bezpłatnego biletu nie pojawiała się na wydarzeniu, a tym samym blokowała możliwość uczestnictwa osobom faktycznie zainteresowanym. W związku z tym, w tym roku wprowadziliśmy symboliczną (mobilizującą) opłatę. Ceny wejściówek zostały ustalone na podstawie ankiety przeprowadzonej przy współpracy z Agencją Badawczą Indago wśród uczestników poprzedniej edycji wydarzenia.
Podsumowanie 2017
Inne ciekawe wydarzenia
-
Wydarzenie•04.11.2025Festiwal Filmów Studenckich 2025: Małe Konfrontacje -
Wydarzenie•03.11.2025Zarządzanie zespołem neuroróżnorodnym – od zrozumienia do skutecznego zarządzania -
Wydarzenie•23.10.2025Konferencja „Edukacja na zakręcie sztucznej inteligencji” -
Wydarzenie•22.10.2025HR MEETING 2025: O odwadze -
Wydarzenie•15.10.2025CDV Business Talks #1 – Talenty poza schematem: jak (neuro)różnorodność zmienia polski biznes