„Przyjazna edukacja zespołów kluczem do employer brandingu”

Eksperci - praktycy w CDV

„Przyjazna edukacja zespołów kluczem do employer brandingu”

Data

07.03.2019

Godzina

09:00 - 14:00

Miejsce

CDV

Bilety

bezpłatnie, ale obowiązują zapisy

Podziel się

Konferencja

„Przyjazna edukacja zespołów kluczem do employer brandingu” to spotkanie praktyków odpowiedzialnych za wprowadzanie w organizacjach działań z zakresu employer brandingu. Stanowi okazję do zapoznania się z najnowszymi trendami w zakresie budowania stabilnych i efektywnych zespołów, rozwijania poczucia więzi pracowników z firmą oraz pozyskiwania najlepszych kandydatów. Zaproszeni eksperci podzielą się swoją wiedzą dotyczącą budowania i komunikowania marki pracodawcy, współpracy z otoczeniem społecznym i rynkowym, a także tworzenia strategii employer brandingu. Istotnym elementem będzie także możliwość dzielenia się wiedzą i doświadczeniami oraz wymiany informacji w gronie specjalistów.

Uczestnicy konferencji:

  • Dowiedzą się, jak unikać błędów i zbędnych wydatków przy wprowadzaniu strategii promocji marki pracodawcy.
  • Poznają nowoczesne technologie mobilne, umożliwiające mierzenie poziomu wiedzy w oraz o organizacji.
  • Poznają sposoby zarządzania i podnoszenia poziomu wiedzy pracowników.
  • Rozwiną wiedzę o metodach rekordowo szybkiego uczenia się zespołów.
  • Doświadczą tego, jak bardzo wyobrażenia firm o własnej organizacji różnią się przed i po wprowadzeniu strategii EB.
  • Sprawdzą, jak wiele czasu i środków może zaoszczędzić firma, dzięki wiedzy o zasadach budowania strategii promocji marki pracodawcy.
  • Przyjrzą się wzorcom procesów employer brandingu.
  • Poznają metody doboru optymalnego planu działania dla swojej organizacji.
  • Poznają niepublikowane case studies związane z employer brandingiem.
  • Otrzymają bezpłatny dostęp do wartościowej wiedzy o employer brandingu, zawartej na mobilnej platformie e-learningowej.

Prelegenci

Łukasz Smolarek

Temat wystąpienia: Po drugie: legenda Supermana. Czyli o tym czym tak naprawdę jest Employer Branding.

Łukasz Smolarek – CEO White Leaf. Po pierwsze: lubi ludzi i szanuję ich różnorodność. Po drugie: stawia na efektywność i odwagę działań. Po trzecie: właśnie dlatego od 12 lat buduje strategie CSR, Employer & Personal Brandingu oraz komunikacji marek. Słucha i wspiera zarządy, liderów, start-upy i firmy rodzinne. Współpracuje z ponad 20 markami, m.in. z Volkswagen Poznań, Grupą Raben czy OTOMOTO. Doświadczenie zdobywał w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Litwie, Ukrainie, Rumuni i Mołdawii. Jestem pomysłodawcą i kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych „CSR Management” oraz „Employer Branding” w CDV w Poznaniu. Pisze doktorat, organizuje i prowadzi warsztaty, zarządza zmianą i rozwija podejście design thinking.

Paulina Pietrzak

Temat wystąpienia: Wielowymiarowy rozwój pracowników, jako fundament employer brandingu nowoczesnych organizacji – jak dbać o rozwój pracowników nie tylko w kontekście kompetencji profesjonalnych, ale także wspierać ich zainteresowania i pasje, dzięki wykorzystaniu technologii mobilnych.

Paulina Pietrzak – redaktor naczelna magazynu „HR Business Partner”, dyrektor programowy Kongresu Profesjonalistów HR oraz szkoleń z zakresu rekrutacji, employer brandingu oraz zarządzania wizerunkiem. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Szkoły Głównej Handlowej.

 

Anna Macnar

Temat wystąpienia: Marka pracodawcy ma znaczenie. 10 powodów, dlaczego warto edukować i jak przygotować strategię employer branding w organizacji.

Anna Macnar – CEO w HRM Institute. Doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer brandingu, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, budowania strategii i komunikacji marki, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca (m.in.: AGH, SGH). Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru komunikacji i budowania strategii marki pracodawcy. Od lat śledzi trendy EB, prowadzi autorskie badania, dzieli się wiedzą i doradza czołowym pracodawcom. Oferowana wiedza inspiruje uczestników do wprowadzenia działań w swoich firmach!

Maciej Czerniawski

Temat wystąpienia: Gamifikacja w edukacji zespołów – czyli jak zbudować zgrane i zmotywowane zespoły dzięki nowoczesnej edukacji mobilnej.

Maciej Czerniawski – ekspert komunikacji marketingowej oraz edukacji elektronicznej; przedsiębiorca prowadzący firmy w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych. Lider zespołów marketingowych oraz programistycznych. Laureat wyróżnienia w postaci Nagrody Gospodarczej Innowator Roku MOF GW w 2018 oraz Nominowany w 2017 do nagrody im. Jana Wejcherta w konkursie Polskiej Rady Biznesu w kategorii Wizja i Innowacje.

Ewa Bujak

Temat wystąpienia: Komunikacja marki pracodawcy.

Ewa Bujak: wykładowca Collegium da Vinci, absolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations. Od ponad 10 lat pomaga budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzała projektami Public Relations i Employer Branding dla takich firm jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykłada i prowadzi szkolenia z komunikacji społecznej, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Magdalena Ignaczak

Temat wystąpienia: Wizerunek pracodawcy na uczelni

Magdalena Ignaczak – doradca zawodowy i przedsiębiorczości w Biurze Karier CDV; psycholog, trener biznesu oraz doradca w zakresie przedsiębiorczości, zarządzania, budowania wizerunku i kariery. Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w przygotowywaniu młodych ludzi do wejścia na rynek pracy, jak i w budowaniu współpracy pomiędzy wielkopolskimi uczelniami a przedsiębiorstwami. W ramach swojej pracy w Biurze Karier CDV organizuje spotkania z pracodawcami, targi pracy, programy praktyk i staży. Celem jej pracy jest dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia, a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej, jak i sferze osobistej.

Natalia Kaczorowska i Katarzyna Rząsa-Frońska

Temat wystąpienia: Czy w czasach rynku pracownika możliwe jest utrzymanie fluktuacji w firmie na poziomie 4,9% i zatrudnienie 1200 osób w 3 miesiące? Praktyczny przewodnik po strategii employer branding Volkswagen Poznań.

Natalia Kaczorowska – z wykształcenia pedagog, doradca zawodowy i personalny. Od 10 lat nieprzerwanie związana z obszarem HR. W Volkswagen Poznań odpowiedzialna za onboarding kilkuset pracowników rocznie, opiekę nad programami praktyk studenckich i politykę prorodzinną. Aktywnie uczestniczy w projektach rekrutacyjnych VWP. Na co dzień wspiera współpracę firmy z uczelniami wyższymi i działania z zakresu Employer Branding.

Katarzyna Rząsa-Frońska – specjalizuje się w Employer Brandingu i komunikacji HR. Od 10 lat w Volkswagen Poznań. Swoją przygodę z największym pracodawcą w regionie rozpoczęła w dziale komunikacji wewnętrznej.  Aktualnie koordynuje aktywności Employer Brandingowe. Uwielbia kontakt z działami produkcyjnymi, bo tam według niej znajduje się prawdziwe serce fabryki. Zafascynowana projektami  związanymi z innowacją i design thinking. Prywatnie fanka Herculesa Poirot, Grecji i swojego syna.

dr Paweł Morawski

Temat wystąpienia: Coaching on the job jako skuteczne narzędzie w rękach managera.

Dr Paweł Morawski – trener, coach i wykładowca; doświadczenie zdobywał przechodząc od świata nauki poprzez pracę w mniejszych firmach i dużych korporacjach. Przez lata związany był z marketingiem i sprzedażą, gdzie często pracował w różnych, cross-funkcjonalnych zespołach, tworzył i rozwijał zespoły na potrzeby realizacji różnych projektów, szczególnie w działach handlowych. Ważnym obszarem jego zainteresowań jest praca z zespołami, które przechodzą duże zmiany i niezależnie od fazy swego rozwoju muszą realizować stawiane przed nimi cele, ze szczególną koncentracją na rolę, rozwój i motywację jednostki w zespole przy wykorzystaniu procesu „coaching on the job”. Prowadzi także zajęcia w CDV oraz UAM.

Katarzyna Stróżyńska

Temat wystąpienia: Jak sprawić, by moja firma była najatrakcyjniejszym pracodawcą w regionie – czyli jak być pierwszym wśród równych z pomocą strategii employer branding.

Katarzyna Stróżyńska – manager z doświadczeniem w obszarach operacyjnych zarówno w korporacjach, jak i średnich przedsiębiorstwach, trener biznesu. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie ze specjalizacją psychologia zarządzania. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Lean Management oraz Coachingu. Karierę zawodową zaczynała od stanowisk związanych z planowaniem oraz zarządzaniem produkcją między innymi w firmie Thule. W dalszej karierze kierowała działami zakupów oraz logistyki, a także działem material and production control w firmie Victaulic Polska. Również w tej firmie rozpoczęła się jej kariera trenerska w zakresie Lean manufacturing, najpierw jako trener wewnętrzny, a następnie również jako trener biznesu. W kolejnych latach wyzwania zawodowe związane były z restrukturyzacją zakładu, wdrażaniem kultury ciągłego doskonalenia oraz usprawnianiem procesów. Obecnie interim manager, trener biznesu oraz wykładowca na Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Wałczu. Pasjonatka tematów związanych z psychologią zarządzania oraz nauk o organizacji.

PARTNERZY

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.